Die passen leukquote:
Ik ken idd 2 honden die zo heten (en 1 vrouw die Donja als nickname online heeft... gekozen omdat haar hond zo heetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
Een vroegere vriendin van mij heeft pas een dochtertje "Donja" gekregen, wat vinden jullie daarvan? Ik vind het aan de ene kant wel een lieve zachte naam, qua klank, maar aan de andere kant een meer een naam voor een hond ofzo.
Ik kende een Conja (met klasgenoot Canja), Dunya en Sanja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
Een vroegere vriendin van mij heeft pas een dochtertje "Donja" gekregen, wat vinden jullie daarvan? Ik vind het aan de ene kant wel een lieve zachte naam, qua klank, maar aan de andere kant een meer een naam voor een hond ofzo.
Doet mij erg denken aan konjoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:51 schreef Carmella het volgende:
Ik kende een Conja
quote:
Ja, helemaal vergeten, ik ook, maar dacht eerst weer aan Dunya, die ik kende. Donja dus ook, zowel mens als hond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef pinquit het volgende:
ik ken ook een donja. misschien komt het van doña ofzo?
Caleb is leuk, maar lijkt me een ramp met uitspraak... Als je het tenminste gewoon op z'n Engels bedoelt. Ik herken elke Engelse naam wel, maar ja niet iedereen is zo, lijkt me erg vervelend als het continu verkeerd uitgesproken word.quote:
De hond van *mijn* schoonouders ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denken: waar ken ik die naam toch van??
De hond van mijn schoonouders heet dus zo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |