Leuk,ben benieuwd!quote:Op maandag 1 september 2008 22:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Over namen zeg ik verder niks, 't is niet mijn kind
Maar ja, ik mag het kaartje weer ontwerpen, vandaar dat ik het al weet. Heb natuurlijk ook wel de derde prijs binnengesleept met Fons z'n kaartje ey
kleine van een vriendin heet zo, op zijn engels uitgesproken, de andere 2 heten Anthony en Mitchel, ook op zijn engels uitgesproken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Jonas wel, vind ik erg mooi.
Nathan uitgesproken als naatan vind ik toch niet echt mooi. Op z'n Engels dan weer wel, maar dat wordt dan weer niet mooi gedaan in Nederland.
Ja, het was toch niet helemaal dat. Ik bleef maar denken aan een persoon die ik ken, die zo genoemd wordt...quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef bixister het volgende:
maar BM, was Pol(leke) dan van de baan?
Om één of andere reden vonden we dat niet meer zo passen bij Fons. Ik vind het wel nog steeds een mooie naam.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef bixister het volgende:
innepin, wat leuk dat jij 't kaartje weer gaat maken! ben benieuwd! ook naar de naam uiteraard. en laang geleden had je toch W. voor een meisje, BM. dat vond ik ook wel leuk! (ik schrijf m niet voluit neer, misschien is die 't toch geworden en wil je 'm nog even voor jezelf houden).
Can I pick your cherry, is het toch?quote:Op maandag 1 september 2008 20:44 schreef beefcake het volgende:
Ach ja, haar toekomstige vriendjes hoeven in ieder geval geen koosnaampje meer te verzinnen
Ik kreeg vandaag het verzoek iets te regelen voor een nieuwe medewerk(st)er met de voornaam Bapke. Ik ga ervan uit dat het een vrouw is maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
"Bapke, eten!"
Nee, dat is het toch niet.
Het is een achternaam. Mijn huisarts heet zoquote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Baptist
Geslacht:
m
verklaring:
Lat. baptista, uit Gri. baptistès `de doper, Johannes de Doper'. Oude voorbeelden zijn: Baptiste, Brugge 1551, Jan Baptiste, Brugge 1563; in het n. pas in de 17e eeuw, maar vooral in de 18e. Bijv. vaak in Goirle, in de combinatie Jan Baptist of Joannes Baptist (patroon van de gemeente). De stofnaam batist is van deze naam afkomstig, namelijk via Baptist Chambray uit Cantaing, die in de 13e eeuw de linnenweverij in Vlaanderen tot bloei bracht.
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:39 schreef bixister het volgende:
en Baptist... hmmm, ik geloof dat ik blij ben voor 't kind dat 't een meisje is.
Elodie vind ik op zich een mooie naam, maar niet in combinatie met Fonsquote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Bass-Miss het volgende:
Pinquit zei het net, Sjeen.
Baptist heeft als betekenis 'De Doper'. 'Jean Baptist', Johannes De Doper.Niet dat die betekenis veel uitmaakt voor ons hoor.
dat sluit toch niet uit dat 't ook een voornaam kan zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is een achternaam. Mijn huisarts heet zo
Nee, maar in de voorbeelden die BM aanhaalt wordt het ook als achternaam gebruikt en daarom zou ik er niet snel voor kiezenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
dat sluit toch niet uit dat 't ook een voornaam kan zijn?
Vandaag ontdekt, een meisje! (en op de een of andere manier past die naam ook nog bij haar...)quote:Op maandag 1 september 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Zou dat een jongetje zijn of een meisje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |