abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61043151
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef navigator het volgende:

[..]

Wes? Je hebt met ´m geknikkerd?
Weet je trouwens wel waar CBS voor staat in je onderchrift?
Kneus.
sorry ik bedoelde Wesley Sneijder, en ik heb niet met hem geknikkerd..
criminal bombing squad oorspronkelijk..(graffiti bende in Amsterdam) later werd het can't be stopped
4 8 15 16 23 42
pi_61043162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Och hemeltje, de belhamel zei kneus
Waar bemoei jij je mee?
Ik had het onder andere over kneus en over andere persoonlijke aanvallen zoals doodsverwensingen.

Dus mind your own business.
pi_61043189
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sonck aardig tegen juventus?
Klopt wat hij zegt hoor, was de minst slechte wedstrijd (nou ja, eerste helft) van Sonck in een Ajaxshirt.
pi_61043225
quote:

[..]

Sonck aardig tegen juventus?
Hij heeft ooit 1 goede wedstrijd tegen Club Brugge gespeeld en dat is het.
Toen speelde Sonck en Ajax inderdaad een sterke eerste helft, vlak voor rust scoorde Nedved de 0-1 en was het gedaan met Ajax. Maar hij speelde toen echt wel een sterke wedstrijd, dat jij niet met tegen argumenten komt en je zin eindigt met een vind ik dan ook wel erg makkelijk.

Op het andere voorbeeld, Yakubu, reageer je gemakshalve helemaal niet.
quote:
Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, hij komt te kort voor de top van de eredivisie imo, en dus ook voor Ajax. Bovendien zijn lang niet alle spelers die regelmatig voor jong Oranje spelen goed genoeg voor Ajax. Dat hij voor het grote Oranje werd opgeroepen zegt me ook weinig, het zegt me meer dat hij er na 1 keer al niet meer bij zat. Als je 1 oproep als argument gebruikt dan kan je ook Bobson, Denneboom, etc. goed genoeg vinden voor Ajax.
pi_61043262
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Klopt wat hij zegt hoor, was de minst slechte wedstrijd (nou ja, eerste helft) van Sonck in een Ajaxshirt.
1 helft was vooral het minst slecht.
Mijn god, wat was ik vooraf blij dat Ajax Sonck had gehaald
pi_61043326
quote:

[..]

Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
Met alle respect, maar dat is natuurlijk een kut argument.
Denneboom heeft ook aan oranje mogen proeven, en Rigters heeft zelfs een leuke transfer aan jong oranje overgehouden.

Ik ben het verder trouwens met blawh eens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61043353
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Toen speelde Sonck en Ajax inderdaad een sterke eerste helft, vlak voor rust scoorde Nedved de 0-1 en was het gedaan met Ajax. Maar hij speelde toen echt wel een sterke wedstrijd, dat jij niet met tegen argumenten komt en je zin eindigt met een vind ik dan ook wel erg makkelijk.
Tja en jij zegt de hele tijd dat ze andere mensen kunnen vinden en komt dan ook niet met namen.
quote:
Op het andere voorbeeld, Yakubu, reageer je gemakshalve helemaal niet.
[..]
Yakubu vind ik er niet tussen passen want dat was geen aankoop van buitenaf.
quote:
Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, hij komt te kort voor de top van de eredivisie imo, en dus ook voor Ajax. Bovendien zijn lang niet alle spelers die regelmatig voor jong Oranje spelen goed genoeg voor Ajax. Dat hij voor het grote Oranje werd opgeroepen zegt me ook weinig, het zegt me meer dat hij er na 1 keer al niet meer bij zat. Als je 1 oproep als argument gebruikt dan kan je ook Bobson, Denneboom, etc. goed genoeg vinden voor Ajax.
Alleen werd Sno opgeroepen op het moment dat Van Basten al een lange tijd coach was en dus niet meer van die uitprobeerselen deed. Dus dat argument gaat niet op.
pi_61043410
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dat is natuurlijk een kut argument.
Denneboom heeft ook aan oranje mogen proeven, en Rigters heeft zelfs een leuke transfer aan jong oranje overgehouden.

Ik ben het verder trouwens met blawh eens.
Rigters heeft gewoon 1 toernooi leuk gespeeld.

Denneboom werd door Van Basten opgeroepen toen hij nog in de experiment fase zat.
pi_61043637
Nou ja, ik sta in ieder geval van de transfer te kijken. Ik vind dat Ajax goed heeft ingekocht, maar van Sno snap ik niets. Wielaert lukt niet, dus haal je Sno
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61043703
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ik sta in ieder geval van de transfer te kijken. Ik vind dat Ajax goed heeft ingekocht, maar van Sno snap ik niets. Wielaert lukt niet, dus haal je Sno
We zullen van zelf zien wat Marco er mee van plan is.

Ajax heeft nog steeds goed ingekocht.
Liever Sno erbij als extra optie als geen aankoop.
pi_61043811
Spijtig dat Sulejmani nog even tijd nodig heeft om over zn blessure heen te komen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61043812
quote:
Sulejmani heeft de pech dat hij zijn eerste weken als Ajacied geblesseerd was. Nog altijd is zijn kwetsuur nog niet helemaal over. 'Miralem heeft een reactie gekregen na de wedstrijd tegen Murcia en dat is jammer. Zijn volledige herstel heeft daardoor wat vertraging opgelopen,' schetst Van Basten. (KVN)
Had het nog niet gelezen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61043871
Hoop dat Aissati wel in de basis blijft, heb echt het idee dat hij een topper wordt.
pi_61044025
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
Tja en jij zegt de hele tijd dat ze andere mensen kunnen vinden en komt dan ook niet met namen.
Vadozc, Quansah. Daarnaast kan Heerenveen al jarenlang spelers uit Scandinavië halen die er wel direct staan en minder dan een miljoen kosten, bijvoorbeeld een Grindheim. Het is gewoon een feit dat er al jarenlang, en ook de laatste jaren spelers met veel kwaliteit die direct goed genoeg zijn voor de breedte voor relatief weinig geld gehaald kunnen worden uit het buitenland, dat ik geen scout ben die heel Europa aan het werk kan zien is natuurlijk niet mijn fout.
quote:
Yakubu vind ik er niet tussen passen want dat was geen aankoop van buitenaf.
Het ging er niet om of het een aankoop van buiten af is of niet, het ging er om dat spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax wel een aantal goede wedstrijden kunnen spelen tegen sterke Europese clubs.
quote:
Alleen werd Sno opgeroepen op het moment dat Van Basten al een lange tijd coach was en dus niet meer van die uitprobeerselen deed. Dus dat argument gaat niet op.
Hofs, Theo Janssen, Mendes da Silva, Slory zijn al voorbeelden van spelers die in 2006 of 2007 zijn opgeroepen door van Basten . Dus ook destijds was hij ook nog wel (op het middenveld) aan het experimenteren.

Hij werd maar 1x opgeroepen, hij voldeed dus blijkbaar niet. Bovendien was dat alleen de mening van Marco, als tegenargument kan ik zeggen dat Celtic hem niet voor niets laat gaan voor een laag transferbedrag. De ene trainer ziet het in hem zitten, de andere niet. Feit is dat hij bij Celtic nooit echt een reeks goede wedstrijden heeft gespeeld, de kansen heeft hij wel gekregen.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:

[..]
Rigters heeft gewoon 1 toernooi leuk gespeeld.
Sno heeft ook nog nooit een half jaar constant goed gepresteerd bij Celtic.
pi_61044053
Sulejmani en Lindgren allebei sinds hun komst opeens last van blessures
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:46:52 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61044070
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
Verrassend .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61044109
quote:
Sulejmani kwam al geblesseerd over van Heerenveen hoor .
pi_61044166
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vadozc, Quansah. Daarnaast kan Heerenveen al jarenlang spelers uit Scandinavië halen die er wel direct staan en minder dan een miljoen kosten, bijvoorbeeld een Grindheim. Het is gewoon een feit dat er al jarenlang, en ook de laatste jaren spelers met veel kwaliteit die direct goed genoeg zijn voor de breedte voor relatief weinig geld gehaald kunnen worden uit het buitenland, dat ik geen scout ben die heel Europa aan het werk kan zien is natuurlijk niet mijn fout.
[..]
Al die namen die je nu noemt zie ik echt niet bij Ajax voldoen.
Quansah !!!
quote:
Het ging er niet om of het een aankoop van buiten af is of niet, het ging er om dat spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax wel een aantal goede wedstrijden kunnen spelen tegen sterke Europese clubs.
[..]
Dan had ik je daar verkeerd begrepen.
quote:
Hofs, Theo Janssen, Mendes da Silva, Slory zijn al voorbeelden van spelers die in 2006 of 2007 zijn opgeroepen door van Basten . Dus ook destijds was hij ook nog wel (op het middenveld) aan het experimenteren.
Klopt, dat zouden op Hofs na ook gewoon goede spelers voor Ajax zijn in mijn opinie. Dus daar mag je Sno dus mee vergelijken.
quote:
Hij werd maar 1x opgeroepen, hij voldeed dus blijkbaar niet. Bovendien was dat alleen de mening van Marco, als tegenargument kan ik zeggen dat Celtic hem niet voor niets laat gaan voor een laag transferbedrag. De ene trainer ziet het in hem zitten, de andere niet. Feit is dat hij bij Celtic nooit echt een reeks goede wedstrijden heeft gespeeld, de kansen heeft hij wel gekregen.
Daarvoor heb ik de Schotse competitie te weinig gezien om te beoordelen of hij wel genoeg kansen heeft gehad.
Ik baseer mijn mening dan ook op CL wedstrijden en wedstrijden van Jong Oranje.
pi_61044218
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Sulejmani kwam al geblesseerd over van Heerenveen hoor .
vraag me trouwens af hoe hij door de medische keuring is gekomen met deze hardnekkige en vrij serieuze blessure. toch best een risico voor dat enorme bedrag. laten we hopen dat het niet chronisch is.
pi_61044274
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Quansah !!!
[..]
bovendien komt Quansah bij ons vandaan. gevalletje Brutil Hose: topscorer in de jeugd, veel te matig voor het echte werk.
pi_61044283
quote:
Lindgren valt wel mee, maar is meer waken voor overbelasting.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61044291
quote:
Quansah !!!
Hoe vaak heb jij Quansah afgelopen seizoen aan het werk gezien? (Ik zeg overigens ook niet dat hij goed genoeg voor Ajax 1 is, maar dat is Sno ook niet imo. De subtop kunnen beiden zeker aan.)

En wat maakt een Sno in jouw optiek beter dan een Vadozc of Grindheim als controlerende middenvelder?

Die andere namen zoals Theo en Mendes da Silva hebben we een andere mening over (ook niet, maar die discussie laat ik wel rusten. Dan dwalen wel nl. wel heel ver af.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:54 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

bovendien komt Quansah bij ons vandaan. gevalletje Brutil Hose: topscorer in de jeugd, veel te matig voor het echte werk.
Lindgren, Ronald de Boer, Sno en van der Meyde kwamen ook bij Ajax vandaan in eerste instantie, dat waren toch ook geen gevalletje Brutil Hose? Spelers kunnen zich elders gewoon goed ontwikkelen, bovendien speelt Quansah tegenwoordig op een heel andere positie dan in zijn Ajax periode.
pi_61044310
Ow ik was even vergeten dat Quansah bij Heracles zit, de club van Blawh.

Wat een geweldenaar in de jeugd
Wat een teleurstelling in de senioren
pi_61044373
quote:

[..]

Quansah !!!
[..]
Hij noemde ook een Vadocz..
Dat is een speler die makkelijk bij de top3 had meegekund.
pi_61044378
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
Ow ik was even vergeten dat Quansah bij Heracles zit, de club van Blawh.

Wat een geweldenaar in de jeugd
Wat een teleurstelling in de senioren
Dat zijn de sterke argumenten inderdaad.

Bovendien heb ik in de vorige post al uitgelegd dat spelers zich elders goed kunnen ontwikkelen, bij de een duurt het langer dan bij de ander voordat het eruit komt. Bovendien speelt Quansah op een andere positie dan in de jeugd bij Ajax.
pi_61044524
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat zijn de sterke argumenten inderdaad.

Bovendien heb ik in de vorige post al uitgelegd dat spelers zich elders goed kunnen ontwikkelen, bij de een duurt het langer dan bij de ander voordat het eruit komt. Bovendien speelt Quansah op een andere positie dan in de jeugd bij Ajax.
Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.

Vadocz zou ik dan nog het voordeel van de twijfel willen geven al hoewel hij mij niets meer dan Sno lijkt.
Sno heeft dan het voordeel dat hij Nederlander is en de Ajax keuken kent.
pi_61044593
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.
Wie neemt wie nu niet serieus?
quote:
Vadocz zou ik dan nog het voordeel van de twijfel willen geven al hoewel hij mij niets meer dan Sno lijkt.
Sno heeft dan het voordeel dat hij Nederlander is en de Ajax keuken kent.
Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.

Sno heeft nog nooit dusdanig geschitterd bij een subtopper en heeft op het hoogste niveau nog nooit een echte reeks goede wedstrijden neergezet.
pi_61044627
Waarom heeft Van Basten eigenlijk jongens als Hofs, Denneboom, Collins John, Meerdink, Yildirim en van den Bergh niet gehaald? Als ze goed genoeg zijn voor Oranje zijn toch ook wel goed genoeg voor Ajax?
pi_61044634
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wie neemt wie nu niet serieus?
[..]
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?
quote:
Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.

Sno heeft nog nooit dusdanig geschitterd bij een subtopper en heeft op het hoogste niveau nog nooit een echte reeks goede wedstrijden neergezet.
1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nog
pi_61044662
Toch mooi wat een transfer van Sno naar Ajax allemaal teweeg kan brengen!
Die jongen verdient nu al een eigen topic.
pi_61044700
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom heeft Van Basten eigenlijk jongens als Hofs, Denneboom, Collins John, Meerdink, Yildirim en van den Bergh niet gehaald? Als ze goed genoeg zijn voor Oranje zijn toch ook wel goed genoeg voor Ajax?
Meerdink mag ie zo ophalen van mij..
pi_61044711
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:

Sno heeft geen eens 1 zwaluw gehad . Nah bij Celtic vond ik hem wel een paar keer aardig ballen. Ik vind het alleen geen Ajax speler door zijn gebrek aan handelings-snelheid en techniek.
pi_61044750
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?
Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.
quote:
1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.

Bovendien blijkt in de praktijk dat er al jarenlang spelers voor weinig geld uit het buitenland gehaald kunnen worden die direct goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Toch mooi wat een transfer van Sno naar Ajax allemaal teweeg kan brengen!
Die jongen verdient nu al een eigen topic.
Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.
pi_61044752
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik vind het alleen geen Ajax speler door zijn gebrek aan handelings-snelheid en techniek.
[inkoppermodus]
Het is dus meer een PSV-speler
[/inkoppermodus]
pi_61044821
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:

[..]

[inkoppermodus]
[/inkoppermodus]
Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.
pi_61044859
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.
He, doe nou niet zo flauw
pi_61044919
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.
[..]
En ik ben van mening dat Sno en Quansah absoluut niet met elkaar vergeleken mogen worden.
Sno heeft zoveel meer potentie.
quote:
1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.

Bovendien blijkt in de praktijk dat er al jarenlang spelers voor weinig geld uit het buitenland gehaald kunnen worden die direct goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub.
[..]
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.
Dus als Sno nu eerst via een subtopper was teruggekomen om vervolgens de stap te maken had wel gekund?
quote:
Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.
Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.
De tijd zal het uitwijzen wie van ons gelijk heeft.
pi_61044965
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:

[..]

[inkoppermodus]
[/inkoppermodus]
Nee. Daar heeft hij te weinig voor gewonnen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:26:35 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_61045022
Ik zie in Sno zeker geen potentiele wereldtopper, maar gewoon een hele bruikbare speler in de categorie Mario Melchiot, Michael Reiziger, Arthur Numan. Gewoon een prima Europese subtopper die best eens een lange tijd van goede waarde kan zijn. Tenzij Donald en Van der Heijden zich dusdanig ontwikkelen dat Sno snel op de bank terecht komt.

Maargoed, vooralsnog zie ik meer in Maduro ondanks zijn gebrek aan vorm in zijn laatste anderhalf jaar Ajax.
pi_61045049
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef sjimz het volgende:
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.
Dus als Sno nu eerst via een subtopper was teruggekomen om vervolgens de stap te maken had wel gekund?
Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.
quote:
Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.
De tijd zal het uitwijzen wie van ons gelijk heeft.
Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.
pi_61045088
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.
[..]
Sno was toen namelijk ook 19 jaar dus dat vergeef ik hem wel.
Alleen de echte toppers zoals Marcellis kunnen op die leeftijd een elftal dragen.
quote:
Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.
Ik had het gevoel net ook omgekeerd.
pi_61045107
Sneijder en Sno hebben de nodige stof doen opwaaien hier in het topic zo te lezen
pi_61045199
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
Ik had het gevoel net ook omgekeerd.
Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder en Sno hebben de nodige stof doen opwaaien hier in het topic zo te lezen
Daar is een forum toch voor, om een normale discussie te voeren? Lijkt me meer waardevol dan iedere post met een af te sluiten. Een discussie met allemaal dezelfde meningen is toch ook niet leuk?
pi_61045216
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.
Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwam
pi_61045274
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

sorry ik bedoelde Wesley Sneijder, en ik heb niet met hem geknikkerd..
criminal bombing squad oorspronkelijk..(graffiti bende in Amsterdam) later werd het can't be stopped
Dat weet je dan weer wel, netjes.

en sjimz, zeik niet zo over doodsverwensingen, het was gewoon een uiting, ik bedoel er voor de rest niks mee.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61045309
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwam
Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk (ondanks zijn lengte), fysiek sterk in de duels (ondanks zijn postuur), goed loopvermogen en een aardig inzicht. Hij was weleens wisselvallig, maar afgelopen seizoen was hij gewoon erg goed, beter dan ik Sno ooit heb zien spelen. En hiermee zeg ik niet dat Quansah wel Ajax-niveau heeft.

Maar de toekomst zal het uitwijzen.
pi_61045343
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk , fysiek sterk in de duels , goed loopvermogen en een aardig inzicht.
Waarom omschrijf je hier Sno?
pi_61045479
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:26 schreef twi het volgende:
Ik zie in Sno zeker geen potentiele wereldtopper, maar gewoon een hele bruikbare speler in de categorie Mario Melchiot, Michael Reiziger, Arthur Numan. Gewoon een prima Europese subtopper die best eens een lange tijd van goede waarde kan zijn. Tenzij Donald en Van der Heijden zich dusdanig ontwikkelen dat Sno snel op de bank terecht komt.

Maargoed, vooralsnog zie ik meer in Maduro ondanks zijn gebrek aan vorm in zijn laatste anderhalf jaar Ajax.
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.
pi_61045502
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom omschrijf je hier Sno?
Wie?
pi_61045604
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Jammer dat Maduro in Valencia speelt.