sorry ik bedoelde Wesley Sneijder, en ik heb niet met hem geknikkerd..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef navigator het volgende:
[..]
Wes? Je hebt met ´m geknikkerd?![]()
Weet je trouwens wel waar CBS voor staat in je onderchrift?
Kneus.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Och hemeltje, de belhamel zei kneus
Klopt wat hij zegt hoor, was de minst slechte wedstrijd (nou ja, eerste helft) van Sonck in een Ajaxshirt.quote:
Toen speelde Sonck en Ajax inderdaad een sterke eerste helft, vlak voor rust scoorde Nedved de 0-1 en was het gedaan met Ajax. Maar hij speelde toen echt wel een sterke wedstrijd, dat jij niet met tegen argumenten komt en je zin eindigt met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sonck aardig tegen juventus?
Hij heeft ooit 1 goede wedstrijd tegen Club Brugge gespeeld en dat is het.
Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, hij komt te kort voor de top van de eredivisie imo, en dus ook voor Ajax. Bovendien zijn lang niet alle spelers die regelmatig voor jong Oranje spelen goed genoeg voor Ajax. Dat hij voor het grote Oranje werd opgeroepen zegt me ook weinig, het zegt me meer dat hij er na 1 keer al niet meer bij zat. Als je 1 oproep als argument gebruikt dan kan je ook Bobson, Denneboom, etc. goed genoeg vinden voor Ajax.quote:Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
1 helft was vooral het minst slecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Klopt wat hij zegt hoor, was de minst slechte wedstrijd (nou ja, eerste helft) van Sonck in een Ajaxshirt.
Met alle respect, maar dat is natuurlijk een kut argument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
Tja en jij zegt de hele tijd dat ze andere mensen kunnen vinden en komt dan ook niet met namen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen speelde Sonck en Ajax inderdaad een sterke eerste helft, vlak voor rust scoorde Nedved de 0-1 en was het gedaan met Ajax. Maar hij speelde toen echt wel een sterke wedstrijd, dat jij niet met tegen argumenten komt en je zin eindigt met eenvind ik dan ook wel erg makkelijk.
Yakubu vind ik er niet tussen passen want dat was geen aankoop van buitenaf.quote:Op het andere voorbeeld, Yakubu, reageer je gemakshalve helemaal niet.
[..]
Alleen werd Sno opgeroepen op het moment dat Van Basten al een lange tijd coach was en dus niet meer van die uitprobeerselen deed. Dus dat argument gaat niet op.quote:Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, hij komt te kort voor de top van de eredivisie imo, en dus ook voor Ajax. Bovendien zijn lang niet alle spelers die regelmatig voor jong Oranje spelen goed genoeg voor Ajax. Dat hij voor het grote Oranje werd opgeroepen zegt me ook weinig, het zegt me meer dat hij er na 1 keer al niet meer bij zat. Als je 1 oproep als argument gebruikt dan kan je ook Bobson, Denneboom, etc. goed genoeg vinden voor Ajax.
Rigters heeft gewoon 1 toernooi leuk gespeeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is natuurlijk een kut argument.
Denneboom heeft ook aan oranje mogen proeven, en Rigters heeft zelfs een leuke transfer aan jong oranje overgehouden.
Ik ben het verder trouwens met blawh eens.
We zullen van zelf zien wat Marco er mee van plan is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ik sta in ieder geval van de transfer te kijken. Ik vind dat Ajax goed heeft ingekocht, maar van Sno snap ik niets. Wielaert lukt niet, dus haal je Sno
Had het nog niet gelezenquote:Sulejmani heeft de pech dat hij zijn eerste weken als Ajacied geblesseerd was. Nog altijd is zijn kwetsuur nog niet helemaal over. 'Miralem heeft een reactie gekregen na de wedstrijd tegen Murcia en dat is jammer. Zijn volledige herstel heeft daardoor wat vertraging opgelopen,' schetst Van Basten. (KVN)
Vadozc, Quansah. Daarnaast kan Heerenveen al jarenlang spelers uit Scandinavië halen die er wel direct staan en minder dan een miljoen kosten, bijvoorbeeld een Grindheim. Het is gewoon een feit dat er al jarenlang, en ook de laatste jaren spelers met veel kwaliteit die direct goed genoeg zijn voor de breedte voor relatief weinig geld gehaald kunnen worden uit het buitenland, dat ik geen scout ben die heel Europa aan het werk kan zien is natuurlijk niet mijn fout.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
Tja en jij zegt de hele tijd dat ze andere mensen kunnen vinden en komt dan ook niet met namen.
Het ging er niet om of het een aankoop van buiten af is of niet, het ging er om dat spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax wel een aantal goede wedstrijden kunnen spelen tegen sterke Europese clubs.quote:Yakubu vind ik er niet tussen passen want dat was geen aankoop van buitenaf.
Hofs, Theo Janssen, Mendes da Silva, Slory zijn al voorbeelden van spelers die in 2006 of 2007 zijn opgeroepen door van Basten . Dus ook destijds was hij ook nog wel (op het middenveld) aan het experimenteren.quote:Alleen werd Sno opgeroepen op het moment dat Van Basten al een lange tijd coach was en dus niet meer van die uitprobeerselen deed. Dus dat argument gaat niet op.
Sno heeft ook nog nooit een half jaar constant goed gepresteerd bij Celtic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rigters heeft gewoon 1 toernooi leuk gespeeld.
Verrassendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sulejmani en Lindgren allebei sinds hun komst opeens last van blessures
Sulejmani kwam al geblesseerd over van Heerenveen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
Al die namen die je nu noemt zie ik echt niet bij Ajax voldoen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vadozc, Quansah. Daarnaast kan Heerenveen al jarenlang spelers uit Scandinavië halen die er wel direct staan en minder dan een miljoen kosten, bijvoorbeeld een Grindheim. Het is gewoon een feit dat er al jarenlang, en ook de laatste jaren spelers met veel kwaliteit die direct goed genoeg zijn voor de breedte voor relatief weinig geld gehaald kunnen worden uit het buitenland, dat ik geen scout ben die heel Europa aan het werk kan zien is natuurlijk niet mijn fout.
[..]
Dan had ik je daar verkeerd begrepen.quote:Het ging er niet om of het een aankoop van buiten af is of niet, het ging er om dat spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax wel een aantal goede wedstrijden kunnen spelen tegen sterke Europese clubs.
[..]
Klopt, dat zouden op Hofs na ook gewoon goede spelers voor Ajax zijn in mijn opinie. Dus daar mag je Sno dus mee vergelijken.quote:Hofs, Theo Janssen, Mendes da Silva, Slory zijn al voorbeelden van spelers die in 2006 of 2007 zijn opgeroepen door van Basten . Dus ook destijds was hij ook nog wel (op het middenveld) aan het experimenteren.
Daarvoor heb ik de Schotse competitie te weinig gezien om te beoordelen of hij wel genoeg kansen heeft gehad.quote:Hij werd maar 1x opgeroepen, hij voldeed dus blijkbaar niet. Bovendien was dat alleen de mening van Marco, als tegenargument kan ik zeggen dat Celtic hem niet voor niets laat gaan voor een laag transferbedrag. De ene trainer ziet het in hem zitten, de andere niet. Feit is dat hij bij Celtic nooit echt een reeks goede wedstrijden heeft gespeeld, de kansen heeft hij wel gekregen.
vraag me trouwens af hoe hij door de medische keuring is gekomen met deze hardnekkige en vrij serieuze blessure. toch best een risico voor dat enorme bedrag. laten we hopen dat het niet chronisch is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sulejmani kwam al geblesseerd over van Heerenveen hoor.
bovendien komt Quansah bij ons vandaan. gevalletje Brutil Hose: topscorer in de jeugd, veel te matig voor het echte werk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al die namen die je nu noemt zie ik echt niet bij Ajax voldoen.
Quansah!!!
[..]
Lindgren valt wel mee, maar is meer waken voor overbelasting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hoe vaak heb jij Quansah afgelopen seizoen aan het werk gezien? (Ik zeg overigens ook niet dat hij goed genoeg voor Ajax 1 is, maar dat is Sno ook niet imo. De subtop kunnen beiden zeker aan.)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
Quansah!!!
Lindgren, Ronald de Boer, Sno en van der Meyde kwamen ook bij Ajax vandaan in eerste instantie, dat waren toch ook geen gevalletje Brutil Hose? Spelers kunnen zich elders gewoon goed ontwikkelen, bovendien speelt Quansah tegenwoordig op een heel andere positie dan in zijn Ajax periode.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bovendien komt Quansah bij ons vandaan. gevalletje Brutil Hose: topscorer in de jeugd, veel te matig voor het echte werk.
Hij noemde ook een Vadocz..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quansah!!!
[..]
Dat zijn de sterke argumenten inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
Ow ik was even vergeten dat Quansah bij Heracles zit, de club van Blawh.
Wat een geweldenaar in de jeugd
Wat een teleurstelling in de senioren
Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zijn de sterke argumenten inderdaad.
Bovendien heb ik in de vorige post al uitgelegd dat spelers zich elders goed kunnen ontwikkelen, bij de een duurt het langer dan bij de ander voordat het eruit komt. Bovendien speelt Quansah op een andere positie dan in de jeugd bij Ajax.
Wie neemt wie nu niet serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.
Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.quote:Vadocz zou ik dan nog het voordeel van de twijfel willen geven al hoewel hij mij niets meer dan Sno lijkt.
Sno heeft dan het voordeel dat hij Nederlander is en de Ajax keuken kent.
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie neemt wie nu niet serieus?
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nogquote:Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.
Sno heeft nog nooit dusdanig geschitterd bij een subtopper en heeft op het hoogste niveau nog nooit een echte reeks goede wedstrijden neergezet.
Meerdink mag ie zo ophalen van mij..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom heeft Van Basten eigenlijk jongens als Hofs, Denneboom, Collins John, Meerdink, Yildirim en van den Bergh niet gehaald? Als ze goed genoeg zijn voor Oranje zijn toch ook wel goed genoeg voor Ajax?
Sno heeft geen eens 1 zwaluw gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nog
Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?
1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.quote:1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nog
Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Toch mooi wat een transfer van Sno naar Ajax allemaal teweeg kan brengen!
Die jongen verdient nu al een eigen topic.
[inkoppermodus]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geen Ajax speler door zijn gebrek aan handelings-snelheid en techniek.
Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
[inkoppermodus]
Het is dus meer een PSV-speler
[/inkoppermodus]
He, doe nou niet zo flauwquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.
En ik ben van mening dat Sno en Quansah absoluut niet met elkaar vergeleken mogen worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.
[..]
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.quote:1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.
Bovendien blijkt in de praktijk dat er al jarenlang spelers voor weinig geld uit het buitenland gehaald kunnen worden die direct goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub.
[..]
Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.quote:Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.
Nee. Daar heeft hij te weinig voor gewonnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
[inkoppermodus]
Het is dus meer een PSV-speler
[/inkoppermodus]
Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef sjimz het volgende:
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.
Dus als Sno nu eerst via een subtopper was teruggekomen om vervolgens de stap te maken had wel gekund?
Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.quote:Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.
De tijd zal het uitwijzen wie van ons gelijk heeft.
Sno was toen namelijk ook 19 jaar dus dat vergeef ik hem wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.
[..]
Ik had het gevoel net ook omgekeerd.quote:Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.
Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.quote:
Daar is een forum toch voor, om een normale discussie te voeren? Lijkt me meer waardevol dan iedere post met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder en Sno hebben de nodige stof doen opwaaien hier in het topic zo te lezen
Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.
Dat weet je dan weer wel, netjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde Wesley Sneijder, en ik heb niet met hem geknikkerd..
criminal bombing squad oorspronkelijk..(graffiti bende in Amsterdam) later werd het can't be stopped
Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk (ondanks zijn lengte), fysiek sterk in de duels (ondanks zijn postuur), goed loopvermogen en een aardig inzicht. Hij was weleens wisselvallig, maar afgelopen seizoen was hij gewoon erg goed, beter dan ik Sno ooit heb zien spelen. En hiermee zeg ik niet dat Quansah wel Ajax-niveau heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwam
Waarom omschrijf je hier Sno?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk , fysiek sterk in de duels , goed loopvermogen en een aardig inzicht.
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:26 schreef twi het volgende:
Ik zie in Sno zeker geen potentiele wereldtopper, maar gewoon een hele bruikbare speler in de categorie Mario Melchiot, Michael Reiziger, Arthur Numan. Gewoon een prima Europese subtopper die best eens een lange tijd van goede waarde kan zijn. Tenzij Donald en Van der Heijden zich dusdanig ontwikkelen dat Sno snel op de bank terecht komt.
Maargoed, vooralsnog zie ik meer in Maduro ondanks zijn gebrek aan vorm in zijn laatste anderhalf jaar Ajax.
Speelt is een groot woordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |