Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zijn de sterke argumenten inderdaad.
Bovendien heb ik in de vorige post al uitgelegd dat spelers zich elders goed kunnen ontwikkelen, bij de een duurt het langer dan bij de ander voordat het eruit komt. Bovendien speelt Quansah op een andere positie dan in de jeugd bij Ajax.
Wie neemt wie nu niet serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij met Quansah als voobeeld aankomt dan wil ik niet eens meer een argument geven want dan heb ik het gevoel dat je heel de discussie niet serieus neemt.
Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.quote:Vadocz zou ik dan nog het voordeel van de twijfel willen geven al hoewel hij mij niets meer dan Sno lijkt.
Sno heeft dan het voordeel dat hij Nederlander is en de Ajax keuken kent.
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie neemt wie nu niet serieus?
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nogquote:Vadocz heeft het voordeel dat hij in de eredivisie al een seizoen lang constant gepresteerd heeft, dat hij zowel verdedigend als opbouwend zijn mannetje staat en dat hij een subtopper beter laat voetballen.
Sno heeft nog nooit dusdanig geschitterd bij een subtopper en heeft op het hoogste niveau nog nooit een echte reeks goede wedstrijden neergezet.
Meerdink mag ie zo ophalen van mij..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom heeft Van Basten eigenlijk jongens als Hofs, Denneboom, Collins John, Meerdink, Yildirim en van den Bergh niet gehaald? Als ze goed genoeg zijn voor Oranje zijn toch ook wel goed genoeg voor Ajax?
Sno heeft geen eens 1 zwaluw gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nog
Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?
1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.quote:1 zwaluw maakt nog geen zomer weet je nog
Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Toch mooi wat een transfer van Sno naar Ajax allemaal teweeg kan brengen!
Die jongen verdient nu al een eigen topic.
[inkoppermodus]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geen Ajax speler door zijn gebrek aan handelings-snelheid en techniek.
Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
[inkoppermodus]
Het is dus meer een PSV-speler
[/inkoppermodus]
He, doe nou niet zo flauwquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat is hij helemaal want hij heeft ook nog eens jeugdopleiding bij Ajax genoten.
En ik ben van mening dat Sno en Quansah absoluut niet met elkaar vergeleken mogen worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, een speler van een kleine club in de eredivisie kan natuurlijk niet goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub. Ik zeg überhaupt niet dat hij goed genoeg is voor Ajax, ik schaal hem alleen niet minder hoog in als Sno.
[..]
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.quote:1 heel seizoen is wat anders dan een paar losse wedstrijden, een reeks van 25+ wedstrijden zou ik niet een zwaluw willen noemen.
Bovendien blijkt in de praktijk dat er al jarenlang spelers voor weinig geld uit het buitenland gehaald kunnen worden die direct goed genoeg zijn voor de breedte van een topclub.
[..]
Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.quote:Mwah, ik en een paar anderen (o.a. venom) geven gewoon 1x onze mening en er wordt direct gereageerd alsof Marco vermoord is. Het blijkt nogal gevoelig wanneer er hier iemand van buitenaf het niet eens is met een aankoop van Ajax, daardoor ontstaat deze discussie.
Nee. Daar heeft hij te weinig voor gewonnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
[inkoppermodus]
Het is dus meer een PSV-speler
[/inkoppermodus]
Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef sjimz het volgende:
Vadocz heeft in 2 seizoenen Auxerre ook niet kunnen doorbreken.
Dus als Sno nu eerst via een subtopper was teruggekomen om vervolgens de stap te maken had wel gekund?
Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.quote:Nee hoor, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee.
De tijd zal het uitwijzen wie van ons gelijk heeft.
Sno was toen namelijk ook 19 jaar dus dat vergeef ik hem wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sno heeft al bij een subtopper gespeeld, namelijk NAC. Hij speelde daar aardig, maar echt een dragende kracht was hij destijds niet. Maar ik denk inderdaad dat Sno eerst bij een subtopper had kunnen gaan spelen, bij Ajax is hij waarschijnlijk back-up en bij een subtopper had hij veel meer kunnen spelen om zich verder te ontwikkelen. Ik twijfel overigens of hij via een subtopper wel het benodigde niveau via Ajax had kunnen halen, maar het had de kans inderdaad vergroot denk ik.
[..]
Ik had het gevoel net ook omgekeerd.quote:Ik neem jouw mening serieus, jij geeft aan dat je mij niet serieus kunt nemen.
Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.quote:
Daar is een forum toch voor, om een normale discussie te voeren? Lijkt me meer waardevol dan iedere post met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder en Sno hebben de nodige stof doen opwaaien hier in het topic zo te lezen
Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al mijn posts gewoon onderbouwd, dus ik snap niet waarom je dat gevoel krijgt. Ik heb ook (itt jou) nergens aangegeven dat ik jou in deze discussie niet serieus neem, ik geef alleen tegenargumenten om mijn mening toe te lichten. Als ik je niet serieus zou nemen in deze discussie dan zou ik niet eens de moeite nemen om de discussie aan te gaan.
Dat weet je dan weer wel, netjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde Wesley Sneijder, en ik heb niet met hem geknikkerd..
criminal bombing squad oorspronkelijk..(graffiti bende in Amsterdam) later werd het can't be stopped
Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk (ondanks zijn lengte), fysiek sterk in de duels (ondanks zijn postuur), goed loopvermogen en een aardig inzicht. Hij was weleens wisselvallig, maar afgelopen seizoen was hij gewoon erg goed, beter dan ik Sno ooit heb zien spelen. En hiermee zeg ik niet dat Quansah wel Ajax-niveau heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het alleen verwonderlijk dat je met Quansah als voorbeeld kwam
Waarom omschrijf je hier Sno?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is mijn absolute favoriet. Technisch, kopsterk , fysiek sterk in de duels , goed loopvermogen en een aardig inzicht.
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:26 schreef twi het volgende:
Ik zie in Sno zeker geen potentiele wereldtopper, maar gewoon een hele bruikbare speler in de categorie Mario Melchiot, Michael Reiziger, Arthur Numan. Gewoon een prima Europese subtopper die best eens een lange tijd van goede waarde kan zijn. Tenzij Donald en Van der Heijden zich dusdanig ontwikkelen dat Sno snel op de bank terecht komt.
Maargoed, vooralsnog zie ik meer in Maduro ondanks zijn gebrek aan vorm in zijn laatste anderhalf jaar Ajax.
Speelt is een groot woordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |