Dus ik zo netjes als ik ben, meteen even aan geklopt om te vragen wat er was. Het bleek dat z'n race fiets die in de gang stond bij ons gestolen was.quote:Jou wil ik voordat je weg gaat spreken! Dus wat dan ook, maak me wakker ! Naam huisgenoot.
Mijn vriendin heeft hem uitgelachen. Want er kwam een ontzettend lelijk meisje nog een keer de deur uitlopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef rompompom het volgende:
Je hebt 'm toch wel recht in z'n gezicht uitgelachen mag ik hopen? Wat een klapjosti!
Spannend, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik post zo wel even foto's van het traject wat je af moet leggen om bij ons binnen te komen.
Nee, omdat het in huis was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef Devlinsect het volgende:
Hij had de racefiets zeker niet op slot en vastgeketend.
Wegens deur linksboven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:33 schreef PeZu het volgende:
die trap op foto 1 waarom?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hem uitgelachen. Want er kwam een ontzettend lelijk meisje nog een keer de deur uitlopen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef krapula het volgende:
IK HEB HEM GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
zeg je huisgenoot maar dat ie eerst beter moet zoeken voordat hij moord en brand schreeuwt.
geen dank
Het is geen Racefiets!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef krapula het volgende:
IK HEB HEM GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
zeg je huisgenoot maar dat ie eerst beter moet zoeken voordat hij moord en brand schreeuwt.
geen dank
Fiets gestolen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef Scaurus het volgende:
Samenvatting OP?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef krapula het volgende:
IK HEB HEM GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
geen dank
Voor 7, 50quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:02 schreef Ronhui het volgende:
[..]
TS is junk en verkoopt fietsen op straat...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef BOTER.... het volgende:
Gast, weet je hoe vroeg het is.
Roes uit laten slapen en daarna onder genot vrijdagbiertje andere complottheorieen er op los laten.
Niet meteen zo gekwetst en aangevallen doen tegen je huisgenoot, schiet niet op.
Kon ik niet goed zien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik verdenk het lelijke meisje. Was het een moslim?
best fucked als je daarachter dan woontquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kon ik niet goed zien.
Ze had iets aan waardoor ik alleen haar ogen zag.
Omdat ik graag wou weten wat er aan de hand was. Normaal boeit het me vrij weinig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom heb je hem wakker gemaakt eigenlijk?
Patser.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet dat het wat boeit, maar dat wou ik even mededelen.
Daarom komen sommige mensen hier ook niet meer wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:50 schreef PeZu het volgende:
mooie veilige doorgang ook voor als er brand is, ik hoop dat ze jou betalen om er te wonen_!
echt een leuek trap als het heeft geregend en iedereen komt zat thuis en grijpt de verkeerde leuning vast
We wonen midden in de stad, en hij zei dat overal camera's hingen en dat hij het gaat onderzoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Sno0ze het volgende:
Wat een kuthuisgenoot. Laat 'm lekker zeiken, hij heeft toch geen bewijs
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We wonen midden in de stad, en hij zei dat overal camera's hingen en dat hij het gaat onderzoeken
http://www.valsbeschuldigd.org/quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
Dus met andere woorden : Edwin, je hebt het gedaan en je bent gewoon flink de sjaak.
Er is anders nooit iemand thuisquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Het feit dat Edwinuss hoofdverdachte is in deze zaak, doet mij concluderen dat Edwinuss de grootste asociaal in het huis is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef PeZu het volgende:
jij had hem met een mes moeten bedreigen en zeggen: why so serious_!
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
De baas heeft het er nooit meer over gehad.
Nu wel!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
De baas heeft het er nooit meer over gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |