hear hearquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. Ook arthouse. Maar daar loopt tenminste niemand rond om je te "helpen".
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dat soort bullshit zul je hier in de VS niet meemaken. De klant is hier gelukkig nog koning en je wordt op je wenken bediend.
Precies, en met die instelling koop ik hier in NL ook wel eens producten, maar helaas, niet in alle winkels word je even goed behandeld en serieus genomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dat soort bullshit zul je hier in de VS niet meemaken. De klant is hier gelukkig nog koning en je wordt op je wenken bediend.
Ja, dat is waar. Ze hebben ook hagelnieuwe producten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:22 schreef Zeitgeist het volgende:
Ze hebben af en toe wel cheapo en ook GOEDE keus in DVDs
Het is natuurlijk gewoon waar.quote:
Om de Mediamarkt en hun service gelijk te stellen met alle winkels in Nederland vind ik wat vreemd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon waar.
Al moet je voor de grap eens naar Oost-Europa om te kijken hoe het er dáár aan toe gaat.
Same in Canada, winkelpersoneel is een stuk beleefderquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:35 schreef StefanP het volgende:
Vaste reply dan:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:31 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
hear hearvind ik idd zo irritant als ze in je nek hijgen van: Kan ik je ergens mee helpen?
Meer? Ik betaal bij andere 'gewone' winkels doorgaans minder tot veel minder dan bij de mediamarkt voor eenzelfde of vergelijkbaar product.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De Mediamarkt is echt bagger. Ik betaal liever iets meer in een andere winkel dan dat ik naar de mediamarkt ga.
Koopuhhkoopuhhkoopavond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:36 schreef THE_CORE het volgende:
Kansloze winkel die MediaMarkt, gelukkig kom ik er nooit!![]()
Het beste is nog altijd eigen vooronderzoek via internet of andere betrouwbare bronnen.
Koopuh, Kooopuhh, Kooopuuuuhhh! Ik ben toch niet Gek!![]()
Elke MediaMarkt is een apart bedrijf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De Mediamarkt is echt bagger. Ik betaal liever iets meer in een andere winkel dan dat ik naar de mediamarkt ga.
JA! Elke Mediamarkt is zo slecht. Fanboy!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:42 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Elke MediaMarkt is een apart bedrijf.
Mensen die denken dat elke MediaMarkt zo slecht is.
Eerder medewerker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
JA! Elke Mediamarkt is zo slecht. Fanboy!
Dan ga ik je even testen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:48 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Eerder medewerker.![]()
En zover ik weet geven wij wel goed advies.
Bij de Mediamarkt helpt de pc afdeling henk ook als ik een tv wil hebben. FAIL!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Ik sta op de pc afdeling henkie.
Fail.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |