Situatie:
Ik wil een tondeuse kopen, hup mediamarkt in, vind tondeuse, maar heb een vraag over de scheerafstand.
Taak:
Vraag aan medewerker (overduidelijk een part-time vakantiebaantje trut): wat is het maximale bereik van dit apparaat? Antwoord: 40 mm.
Actie:
Ik blij, dus kopen!
Resultaat:
Na openen doos: scheerafstand is 18mm max:? ! Ik boos terug, want heb geen zin in een marinierslook, dus 45 minuten gewacht bij de servicedesk om het apparaat te ruilen.
Ik dus weer naar binnen, en koop nu zonder "hulp" een geschikte tondeuse. Wat blijkt: bij thuiskomst zit er geen tondeuse in (alleen voeding) de doos!!! Ik weer terug naar MM, maar krijg te horen dat ik weer 45 minuten mag wachten bij de service-desk. Ik probeer uit te leggen aan het kleine meisje (dat sterk benadrukte dat zij altijd TOP-service leverde), dat ik het een beetje had gehad met het heen en weer lopen, en of het niet misschien op een andere manier kon (let wel: ik vroeg het op zo aardig en rustige manier mogelijk, misschien dat ik alleen een beetje zo'n kloppende ader op mn voorhoofd had). Maar meisje werd boos op mij, en werd ook bijzonder onbeschoft en persoonlijk. (Want het was tenslotte allemaal MIJN schuld en niet die van haar: ik zal inderdaad maar geen advies bij een "specialist" inwinnen voortaan).
Conclusie:
Ik legde meisje uit dat door haar onbeschofte gedrag ik maar liever mijn geld terug wilde ipv een tondeuse.
Samenvatting:
Het incompetente personeel van Mediamarkt Rotterdam centrum heeft mij ertoe gedwongen om voortaan ergens anders maar electronica spul te kopen.