abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61047755
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik ben niet anti-homo
Waarom heb je het dan over pro-homo? Wat is dan pro-homo??? Dat betekent toch ook dat er een tegen is? Je mag hier alleen pro-homo zijn volgens jou, wat mag je hier dan niet zijn?
pi_61047811
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, dat kan natuurlijk niet. Er zijn onderwerpen waar je niet over kan spreken, zo blijkt ook in deze 2 topics. Je kan alleen pro-homo zijn, anders discrimineer je. Dat is ook een van die hekelpunten, men kan ongestoord geld uitgeven, terwijl de politiek niet eens grip heeft op de alsmaar groter wordende tweedeling. Men kiest liever voor homohappenings dan dat men no-go area's bestrijdt.
Volgens mij ligt het wel iets genuanceerder dan dat, en zijn trouwens de mogelijkheden om erover te praten ook wel iets ruimer dan je nu schetst. Ook de mogelijkheden om kritiek uit te oefenen, zeker op het exhibionistische aspect. Rouvoet en Balkenende zijn niet voor niets zover gekomen, de vertrutting krijgt aardig voet aan de grond.

Waar vast de meeste homo's helemaal geen problemen hebben, ik heb niet de indruk dat nou echt het leeuwendeel van de homo's dolgraag halfnakend paradeert. Een gemoedelijk feestje als homospelen is volgens mij ook niet een schreeuwend uitdragen van sexuele geaardheid, maar dat kan aan mij liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61047862
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:35 schreef Aoristus het volgende:

Ik ben niet anti-homo, dat etiketje heb je mij al opgeplakt toen je aangifte ging doen, weet je nog?
Tuurlijk ben jij wel anti-homo. Je posts op fok spreken boekdelen .
pi_61047916
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef sigme het volgende:

Volgens mij ligt het wel iets genuanceerder dan dat, en zijn trouwens de mogelijkheden om erover te praten ook wel iets ruimer dan je nu schetst. Ook de mogelijkheden om kritiek uit te oefenen, zeker op het exibionistische aspect. Rouvoet en Balkenende zijn niet voor niets zover gekomen, de vertrutting krijgt aardig voet aan de grond.

Waar vast de meeste homo's helemaal geen problemen hebben, ik heb niet de indruk dat nou echt het leeuwendeel van de homo's dolgraag halfnakend paradeert. Een gemoedelijk feestje als homospelen is volgens mij ook niet een schreeuwend uitdragen van sexuele geaardheid, maar dat kan aan mij liggen.
Indeed.

Een probleem wordt het voor mij vooral als die zogenaamde hekel aan 'extravagantie' in de praktijk zo selectief is. Namelijk alleen als het homoseksualiteit betreft. Dan is volgens mij de uitspraak dat het enkel om de extravagantie zou gaan, een vals voorwendsel voor eigenlijke homofobie/haat.

En dat manifesteert zich bij Aoristus héél overduidelijk .
pi_61048076
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je bent met je neus gedrukt op 't hypocriete feit dat je wél tegen het opdringen van homoseksualiteit bent, maar niét tegen het opdringen van heteroseksualiteit.

En daarom begin je nu ineens maar over het idee dat homoseksualiteit tegennatuurlijk zou zijn .

Je draait zó goed met je kontje, dat je een goeie kans zou maken op een medaille... .
Je doet of de norm homo is.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij wel anti-homo. Je posts op fok spreken boekdelen .
Als je niet voor ons bent ben je tegen ons.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61048209
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef JihadJoe het volgende:

Je doet of de norm homo is.
Je doet of de norm hetero is.
quote:
Als je niet voor ons bent ben je tegen ons.
Neuh, z'n posts hebben geen rationele argumenten die niet hypocriet zijn (zie m'n vorige post). Verder is het fanatisme waarmee hij continu in vele topics negatieve opmerkingen maakt over homo's opvallend. De meest logische verklaring is dan homofobie/-haat. En die kunnen we dan weer aannemelijk verklaren door te zeggen dat de kans dat hij zelf homoseksuele gevoelens heeft, niet heel klein is (zie onderzoek in vorige topic).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:58:07 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61048224
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het wel iets genuanceerder dan dat, en zijn trouwens de mogelijkheden om erover te praten ook wel iets ruimer dan je nu schetst. Ook de mogelijkheden om kritiek uit te oefenen, zeker op het exhibionistische aspect. Rouvoet en Balkenende zijn niet voor niets zover gekomen, de vertrutting krijgt aardig voet aan de grond.

Waar ligt de nuance dan. Ik denk dat Plassterk de deur toch vrij hard dicht heeft gesmeten in het gezicht van een hoop critici. Lekker de homo uithangen is het beeld waar de politiek mee bezig is. De nadelen zijn niet tot nauwelijks zichtbaar. Althans, nadelen in het algemene belang, niet de meldpunten voor DINK's etc.
Voor wat betreft vertrutting geef ik je 100% gelijk, wappernichten tonen het straatbeeld op evenementen.
Ik zou voor de gein wel eens willen weten hoe Theo van Gogh hier over dacht. Dat was een uitgesproken marokkanenhater die weg kon komen met zijn uitspraken (no fun intended). M.i. gaat er een sterk polariserende boodschap uit van de verhomoisering, kijk maar naar wat sommige lieden hier posten, homo de norm - hetero de norm. Nee, normaal is de norm.

Welke indrukken heb jij van het gehomo in de hoofdstad, want ik vermoed dat een hoop mensen een heel ander beeld hebben dan wat je echt ziet, zoals de regenboogvlaggen, vlaggen in de bibliotheek, homonieuws in kranten op lokale televisiezenders, nu dit vehikel weer.
Ik ben niet bezig met wat die mensen wel mogen, ik ben bezig met wat de Amsterdammer allemaal moet laten.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_61048271
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef Aoristus het volgende:

ik ben bezig met wat de Amsterdammer allemaal moet laten.
Nee, je bent bezig je eigen angst en/of haat recht te lullen. Wat je niet lukt .
pi_61048351
Maak je maar 's druk over échte overlast: Rotterdammers willen gaan rellen in Amsterdam
pi_61048556
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waar ligt de nuance dan. Ik denk dat Plassterk de deur toch vrij hard dicht heeft gesmeten in het gezicht van een hoop critici. Lekker de homo uithangen is het beeld waar de politiek mee bezig is. De nadelen zijn niet tot nauwelijks zichtbaar. Althans, nadelen in het algemene belang, niet de meldpunten voor DINK's etc.
Ok, wat zijn dan de nadelen in het algemene belang?
Ik vind het argument 'aanstootgevendheid' geen argument. De stelling dat het niet publiek bekostigd zou moeten worden - en zeker geen achteraf veel te hoge rekening door boekhoudkundige puinhopen - deel ik, maar vind ik helemaal los staan van de inhoud / aard van het evenement.

Wat zijn de nadelen van homofestijnen?
quote:
Voor wat betreft vertrutting geef ik je 100% gelijk, wappernichten tonen het straatbeeld op evenementen.
Ik zou voor de gein wel eens willen weten hoe Theo van Gogh hier over dacht. Dat was een uitgesproken marokkanenhater die weg kon komen met zijn uitspraken (no fun intended). M.i. gaat er een sterk polariserende boodschap uit van de verhomoisering, kijk maar naar wat sommige lieden hier posten, homo de norm - hetero de norm. Nee, normaal is de norm.
Naar mijn mening is in die normaliteit veels te veel sex gekropen, en is de homouiting daarvan een logisch en bijpassend gevolg.
quote:
Welke indrukken heb jij van het gehomo in de hoofdstad, want ik vermoed dat een hoop mensen een heel ander beeld hebben dan wat je echt ziet, zoals de regenboogvlaggen, vlaggen in de bibliotheek, homonieuws in kranten op lokale televisiezenders, nu dit vehikel weer.
Eerlijk gezegd vorm ik me nauwelijks een beeld van het gehomo in de hoofdstad (of elders). Amsterdam vind ik een ranzige stad, een grote stad, een westerse stad, een cultureel-iets-willen-voorstellen-stad. Bij dat alles passen allerlei festiviteiten en activiteiten; hoeren en snoeren, maar ook culturele festivals met meneer Golligov (ben de spelling kwijt) en andere laagvloerse en pretentieuze onzin.
quote:
Ik ben niet bezig met wat die mensen wel mogen, ik ben bezig met wat de Amsterdammer allemaal moet laten.
Ik begrijp niet goed wat je probeem ermee is. Dat je homo's een tikje viezig vindt (als je dat vindt), lijkt me niet echt een reden. Jij vindt het volgens mij teveel gehomo, nietwaar? Waarom? Wat belemmert het jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 22-08-2008 20:17:05 (stam + t, domoor) ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61048634
Daarbij zijn mening baserend op de wapper-nichten die het journaal halen omdat de rest van de bootjes te braaf zijn om het leuk te doen op tv .
pi_61048662
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je doet of de norm hetero is.
Sterker nog, het is de norm.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61048721
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:14 schreef JihadJoe het volgende:

Sterker nog, het is de norm.
Jij weet niet eens wat het woord 'norm' betekent .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:19:05 #139
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61048781
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, wat zijn dan de nadelen in het algemene belang?
Ik vind het argument 'aanstootgevendheid' geen argument. De stelling dat het niet publiek bekostigd zou moeten worden - en zeker geen achteraf veel te hoge rekening door boekhoudkundige puinhopen - deel ik, maar vind ik helemaal los staan van de inhoud / aard van het evenement.

Wat zijn de nadelen van homofestijnen?
-Het ontstaan en bevoordelen van een monocultuur. Net als met gewassen maak je de grond arm en op een gegeven moment zelfs onvruchtbaar.
-Het rechtvaardigen van politieoptredens in het belang van de tolerantie die door die groep om zeep is geholpen
-De Amsterdamse cultuur om zeep helpen
-Economische doelen heilig maken boven leefbaarheid
-De politiek monddood maken omdat onderwerpen onderhevig zijn aan censuur
-Afspraken worden niet nagekomen, de gemeente lijdt elke keer verlies bij zo'n evenement
-Een oneerlijke verdeling tussen wat de Amsterdammer wil en wat de homobeweging wil
quote:
Naar mijn mening is in die normaliteit veels te veel sex gekropen, en is de homouiting daarvan een logisch en bijpassend gevolg.
Normale mensen meten hun identiteit niet af aan hun geaardheid. Ook een nadeel wat uit de beeldvorming moet verdwijnen om een gezond klimaat te creeeren.
quote:
Eerlijk gezegd vorm ik me nauwelijks een beeld van het gehomo in de hoofdstad (of elders). Amsterdam vind ik een ranzige stad, een grote stad, een westerse stad, een cultureel-iets-willen-voorstellen-stad. Bij dat alles passen allerlei festiviteiten en activiteiten; hoeren en snoeren, maar ook culturele festivals met meneer Golligov (ben de spelling kwijt) en andere laagvloerse en pretentieuze onzin.
Vroeger was het een stad met potentie, een plaats waar ideeen en initiatieven samen kwamen, tegenwoordig is het een stad voor ondernemers, forenzen en een polariserend beleid. Het cultuurbeleid gaat nu slechts over mega-dance events, Joop van den Ende musicals en de verhomoisering van de stad
quote:
Ik begrijp niet goed wat je probeem ermee is. Dat je homo's een tikje viezig vind (als je dat vind), lijkt me niet echt een reden. Jij vind het volgens mij teveel gehomo, nietwaar? Waarom? Wat belemmert het jou?
Teveel ja, ik wil mijn stad terug. Ik vind het steeds lastiger om een plek te vinden waar ik me fijn en op mijn gemak voel, zonder dat er voor mij bepaald is hoe ik het ga beleven, wat het me gaat kosten en hoe laat ik weer thuis moet zijn. Die richting gaat het teveel op.
Ik moet zeggen dat het probleem vooral bij de middeninkomens ligt, maar het zijn m.i. vooral de dual incoms no kids die willen bepalen hoe de stad er bij ligt. Vind ik een slecht teken.
Overal wordt er subsidie stop gezet op monumentale musea e.d., maar voor dit gezelschap lijkt er altijd wel geld over te zijn en het hoeft niet eens terugbetaald te worden. Dat vind ik regelrechte armoede.
pi_61048837
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Rotterdammers willen gaan rellen in Amsterdam
Ze hebben nu al door dat amateurclubs al lastig genoeg zijn en alleen met rellen ze nog indruk kunnen maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61048941
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:21 schreef DS4 het volgende:

Ze hebben nu al door dat amateurclubs al lastig genoeg zijn en alleen met rellen ze nog indruk kunnen maken.
Waarom moet zo'n overlast gevend agressief evenement als voetbal telkens maar worden opgedrongen? En nog met belastinggeld gesponsord ook!

!
pi_61049021
Harry, ik kom erop terug. Moet nu weg.
pi_61049089
Waarom zou je terugkomen op posts van Aoristus . Hij negeert stelselmatig posts vol argumenten van anderen . Gebrek aan weerwoord natuurlijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:33:00 #144
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61049148
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:27 schreef sigme het volgende:
Harry, ik kom erop terug. Moet nu weg.
Nonsens, het enige wat je moet is poepen
pi_61049176
DennisMoore bevestigt wel een beetje het beeld van de rel nicht. En Aoristus dat dan weer van de hetero met een bord voor zijn kop. En sigme dat van de pot met tuinbroek.

Gezellig toch
pi_61049199
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:25 schreef DennisMoore het volgende:

Waarom moet zo'n overlast gevend agressief evenement als voetbal telkens maar worden opgedrongen? En nog met belastinggeld gesponsord ook!

(Prof-)voetbal levert meer inkomsten op voor de overheid dan dat het kost.

Door naar de volgende ronde.
pi_61049206
Ochja... als je scherp discussieert en je bent toevallig homo, ben je natuurlijk automatisch een relnicht .
pi_61049214
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
DennisMoore bevestigt wel een beetje het beeld van de rel nicht. En Aoristus dat dan weer van de hetero met een bord voor zijn kop. En sigme dat van de pot met tuinbroek.

En jij dan?
pi_61049230
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef DS4 het volgende:

(Prof-)voetbal levert meer inkomsten op voor de overheid dan dat het kost.

Door naar de volgende ronde.
Netto wat inkomsten voor de overheid weegt niet op tegen de enorme overlast van lui die zo opdringerig te koop moeten lopen met hun testosteron.
pi_61049248
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef DS4 het volgende:

En jij dan?
De gluiperige draaikont. Maar da's een ander topic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')