abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61045929
Vroeger, toen de homo's nog zedig waren, waren de hetero's dat ook. Je krijgt tegenwoordig overal seks in het gezicht geslingerd, men is nog lang niet uitgekeken op standjes op het billboard.

Homo's zijn gewoon deel van de maatschappij. Hoe zich dat uit is meer afhankelijk van de heterouitingen dan van de homoaardigheid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:14:52 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61045946
Om zoiets ook maar een heel klein beetje te associëren met de Olympische spelen is fout, dit is gewoon een carnaval van jokers die iets te graag te koop lopen met hun sexuele geaardheid.

Flauwekul.

Echte sporters, maakt me geen bal uit wat zijn/haar sexuele geaardheid is, komen gewoon op de OS uit en niet in zo'n idioot patjakkerfestijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61046010
Homo, hetero, lesbisch, religieus of wat voor een levensstijl je er ook op nahoudt zal me aan m'n reet roesten maar dat homo's weer zonodig hun geaardheid aan anderen opdringen. Men wordt homomoe inmiddels.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61046061
Want je hebt problemen met die geaardheid? Of ligt het aan het zogenaamde 'opdringen' ?

Hypocriet gejank . *kijkt naar de tieten-header hierboven*
pi_61046128
Laten we vooral lief zijn voor elkaar en elkaar geen aanstootgevende gedragingen tonen. Allemaal netjes in een blauw werkpak, en alle vormen van affectie en sportieve uitsloverij doe je maar thuis.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61046154
Ordnung muss sein, en anders mag je naar een 'heropvoedingskamp'.
pi_61046468
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Want je hebt problemen met die geaardheid? Of ligt het aan het zogenaamde 'opdringen' ?
Geen problemen met de geaardheid zoals ik al eerder schreef zal het me aan m'n reet roesten.
quote:
Hypocriet gejank . *kijkt naar de tieten-header hierboven*
Sinds wanneer MOET je homo's lief en aardig vinden onder het mom van alles accepteren? En nee, ik heb niks met homo's die zonodig hun geaardheid kenbaar moeten maken net zoals niks met religieuzen. Houd het lekker voor jezelf.

Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61046525
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Geen problemen met de geaardheid zoals ik al eerder schreef zal het me aan m'n reet roesten.
[..]

Sinds wanneer MOET je homo's lief en aardig vinden onder het mom van alles accepteren? En nee, ik heb niks met homo's die zonodig hun geaardheid kenbaar moeten maken net zoals niks met religieuzen. Houd het lekker voor jezelf.

Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Je haalt nu wel alles door elkaar he? Eerst zeg je geen enkel probleem te hebben met geaardheid. Daarna stoor je je aan 't feit dat je homo's aardig zou moeten vinden (van wie ).

Maar als je iets hebt tegen 'opdringen' of 'geaardheid' kenbaar maken, dan raad ik aan dat je NU Danny gaat mailen met de vraag om die tieten-header hierboven weg te halen. Als je daar namelijk niét om gaat janken, en wél om homoseksuele geaardheid die je zou worden 'opgedrongen', dan ben je gewoon ontzettend hypocriet bezig, en geloof ik NIETS van 't feit dat je geen enkel probleem zou hebben met de homoseksuele geaardheid.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:55:24 #109
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61046725
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Laten we vooral lief zijn voor elkaar en elkaar geen aanstootgevende gedragingen tonen. Allemaal netjes in een blauw werkpak, en alle vormen van affectie en sportieve uitsloverij doe je maar thuis.
Ja, of urhm.

SM Games
Voet fetish Games
Trampling Games
Plas & Poepsex Games
En niet te vergeten, verdrinken in drijfzand Games (een fetish )

Carpe Libertatem
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:55:58 #110
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61046739
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, of urhm.

SM Games
Voet fetish Games
Tramping Games
Plas & Poepsex Games

En als dat niet lukt, dan worden de kinderen er bij betrokken, zoals met die kinderboot, dat geeft zo'n lekker open sfeertje
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:56:42 #111
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61046756
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Aoristus het volgende:
En als dat niet lukt, dan worden de kinderen er bij betrokken
Ja! Een jongeren poepsexboot! Hoezee!
Carpe Libertatem
pi_61046822
quote:

[..]

Ja, of urhm.

SM Games
Voet fetish Games
Trampling Games
Plas & Poepsex Games

Ja? Wat wil je ermee zeggen, dat het inderdaad beter zou zijn als men netjes thuis achter de gesloten gordijnen doet wat men nu allemaal op straat pleegt te gooien?
pi_61046884
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je haalt nu wel alles door elkaar he? Eerst zeg je geen enkel probleem te hebben met geaardheid. Daarna stoor je je aan 't feit dat je homo's aardig zou moeten vinden (van wie ).

Maar als je iets hebt tegen 'opdringen' of 'geaardheid' kenbaar maken, dan raad ik aan dat je NU Danny gaat mailen met de vraag om die tieten-header hierboven weg te halen. Als je daar namelijk niét om gaat janken, en wél om homoseksuele geaardheid die je zou worden 'opgedrongen', dan ben je gewoon ontzettend hypocriet bezig, en geloof ik NIETS van 't feit dat je geen enkel probleem zou hebben met de homoseksuele geaardheid.
Niet zo geforceerd blaten, homosexualiteit is m.i. een defect aan de genen oftewel tegennatuurlijk. En nee, ik heb nog steeds niks tegen homo's alleen ik moet er niets van hebben. Mag dat of ben ik verplicht halleluja te roepen als er weer eens zo'n idiote ploeg door A'dam vaart met "kijk eens, ik ben homo"?
Vort, ga varkens pesten!
pi_61046904
quote:

Ja, of urhm.

SM Games
Voet fetish Games
Trampling Games
Plas & Poepsex Games

Ze doen maar . Zolang er geen seksuele bezigheden in het openbaar plaatsvinden. Dat wordt namelijk bekeurd.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:03:02 #115
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61046913
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef sigme het volgende:
Ja? Wat wil je ermee zeggen, dat het inderdaad beter zou zijn als men netjes thuis achter de gesloten gordijnen doet wat men nu allemaal op straat pleegt te gooien?
Nee, van mij mag het elke dag gaygames zijn zolang ze dat van hun eigen centen doen. Dus als ze dat op publiek terrein doen, dat ze ook zorgen voor opruiming achteraf en dat niet andere mensen voor hun feestje hoeven te betalen.

Carpe Libertatem
pi_61046965
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef popolon het volgende:
Om zoiets ook maar een heel klein beetje te associëren met de Olympische spelen is fout, dit is gewoon een carnaval van jokers die iets te graag te koop lopen met hun sexuele geaardheid.

Flauwekul.

Echte sporters, maakt me geen bal uit wat zijn/haar sexuele geaardheid is, komen gewoon op de OS uit en niet in zo'n idioot patjakkerfestijn.
Ik schrik echt van dit soort agressie en onkunde. Je baseert je op beelden popo zonder te weten hoe dit voor homo's zelf is.

Laat ik dan maar eens vertellen hoe het voor mij is.

Het valt best mee om homo te zijn. Ik heb een vriend en we zijn inderdaad een doodnormaal stel net zoals vele andere hetero- en homostellen. Dat we toevallig homo zijn speelt niet zo'n voorname rol in familie en vriendenkring, ook niet op het werk, vrijwilligerswerk, verenigingsleven. Da's mooi, da's voor ons zo.

Ik kom zelden tot nooit in een homokroeg of specifieke homogelegenheden en begeef me niet in het circuit. Niet bewust of uit principe maar ik kom er gewoon niet zoveel. Dat ik homo ben speelt dus verder niet zo'n rol, ik ben het gewoon ,kan het zijn, soms vergeet ik, soms ben ik me er sterk van bewust.

Zoals tijdens de Gay Games in 98. Ik had me er niet zo veel van voorgesteld. Ik had kaarten voor de opening maar moest werken en vond dat helemaal niet erg want ik ben nou niet echt enorm fan van Dana International of The Weather Girls. Op dinsdag was ik er geloof ik voor het eerst en vervolgens was ik er niet meer weg te slaan. En dan hebben we het niet over de sporten, ik heb geen sport gezien. Maar gewoon in de stad. De stad die voor een week voor de meerderheid uit homo's bleek te bestaan. En toen besefte ik me ineens hoeveel impact het toch heeft om in de minderheid te zijn. Dat ik me er stiekem toch altijd wel van bewust ben, dat ik nooit zomaar mijn vriend ergens in het openbaar een kus zal geven of even beet zal pakken enzovoorts. Hebben we in die week verder ook niet enorm lopen doen geloof ik maar daar gaat het ook niet om. Het was een weekje feest, het was een heel bijzonder gevoel om in de meerderheid te zijn. Echt heel bijzonder. Homoseksualiteit leek even de norm en dat was echt heel erg indrukwekkend. De Gay Games gaat namelijk niet echt over sport. Dat sporten is leuk en ik ben later in Utrecht nog een keer bij de Eurogames bij onder andere het volleybal geweest en het niveau is indrukwekkend hoog. Maar het gaat om het festijn, om het evenement, om het plezier. Eens even niet in die wat benauwde Reguliersdwarsstraat maar gewoon op De Dam en in de Kalverstraat.

Het duurde een week en dat was ook prima zo. Het leven gaat weer verder, we zijn nog steeds gelukkig en ook zonder nieuwe Gay Games in Amsterdam gaat het prima lukken. Maar 1 ding is me wel duidelijk geworden: het is toch net even anders om homo te zijn. En laat geen hetero me daarom nou vertellen dat hij precies weet hoe dat zit, dat we niet te koop moeten lopen, dat het allemaal zo geaccepteerd is en dergelijke. Want die weet toch net even niet hoe dat is.

Verder geen big issue maar de reacties in dit topic van mensen die mij wel even zullen vertellen hoe ik zoiets moet ervaren, dat wij er niet mee te koop zouden mogen lopen enzovoorts, daar schrik ik van en dat vind ik op mijn beurt onbegrijpelijk. Het is helemaal niet bijzonder om homo te zijn. Het is wel anders dan de meerderheid van de mensen is. Daar heb ik niet voor gekozen, dat is me overkomen en dat is prima zo. Maar laat in godsnaam duizend bloemen bloeien en bepaal niet dat iemand niet zijn geaardheid mag laten zien. Laat vooral zien wie je bent als je dat wilt. Of je nou basketballer bent, trippelnicht, lipsticklesbienne of boer op een tractor. Amen!
pi_61046966
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef JihadJoe het volgende:

Niet zo geforceerd blaten, homosexualiteit is m.i. een defect aan de genen oftewel tegennatuurlijk. En nee, ik heb nog steeds niks tegen homo's alleen ik moet er niets van hebben. Mag dat of ben ik verplicht halleluja te roepen als er weer eens zo'n idiote ploeg door A'dam vaart met "kijk eens, ik ben homo"?
Je bent met je neus gedrukt op 't hypocriete feit dat je wél tegen het opdringen van homoseksualiteit bent, maar niét tegen het opdringen van heteroseksualiteit.

En daarom begin je nu ineens maar over het idee dat homoseksualiteit tegennatuurlijk zou zijn .

Je draait zó goed met je kontje, dat je een goeie kans zou maken op een medaille... .
pi_61047041
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:

Nee, van mij mag het elke dag gaygames zijn zolang ze dat van hun eigen centen doen. Dus als ze dat op publiek terrein doen, dat ze ook zorgen voor opruiming achteraf en dat niet andere mensen voor hun feestje hoeven te betalen.

Mogen 'ze' ook alle inkomsten hebben die hotels en restaurants en souvenirverkopers etc draaien ?
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:21:33 #119
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61047369
Prima dat Amsterdam wat wil organiseren, maar vraag het dan aan de burger zelf of het belastinggeld aan 1 doelgroep opgemaakt kan worden. Als homo's zo normaal en geaccepteerd zijn, waarom dan toch deze discriminerende games?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:23:11 #120
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61047406
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mogen 'ze' ook alle inkomsten hebben die hotels en restaurants en souvenirverkopers etc draaien ?
Waarom zouden de deelnemers dat moeten krijgen? Het lijkt me logischer om de buurt te compenseren...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61047474
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Waarom zouden de deelnemers dat moeten krijgen? Het lijkt me logischer om de buurt te compenseren...
Compenseren waarvoor? Jullie doen net of mensen er enorm last van hebben. Ik vraag me af hoeveel weet de meesten van jullie van dit soort evenementen hebben. Alsof ook maar iemand in Lichtenvoorde zal zeuren of zeiken over de zwarte cross. Vinden ze prachtig, zo'n mooi evenement in hun gemeente. Mooie reclame en het mag ook best wat gemeenschapsgeld kosten. Waarom moeten Amsterdammers dan gaan miepelen?
pi_61047495
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima dat Amsterdam wat wil organiseren, maar vraag het dan aan de burger zelf of het belastinggeld aan 1 doelgroep opgemaakt kan worden. Als homo's zo normaal en geaccepteerd zijn, waarom dan toch deze discriminerende games?
Nou, dan richten verontruste Mokummers toch een nette antihomopartij op? Signaalwerking bij een paar zeteltjes is genoeg hoor, een tweederde meerderheid is niet nodig.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:33:46 #123
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61047649
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, dan richten verontruste Mokummers toch een nette antihomopartij op? Signaalwerking bij een paar zeteltjes is genoeg hoor, een tweederde meerderheid is niet nodig.
Nee, dat kan natuurlijk niet. Er zijn onderwerpen waar je niet over kan spreken, zo blijkt ook in deze 2 topics. Je kan alleen pro-homo zijn, anders discrimineer je. Dat is ook een van die hekelpunten, men kan ongestoord geld uitgeven, terwijl de politiek niet eens grip heeft op de alsmaar groter wordende tweedeling. Men kiest liever voor homohappenings dan dat men no-go area's bestrijdt.
pi_61047670
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, dat kan natuurlijk niet. Er zijn onderwerpen waar je niet over kan spreken, zo blijkt ook in deze 2 topics. Je kan alleen pro-homo zijn, anders discrimineer je
Ben jij anti-homo? Waarom?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:35:24 #125
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61047692
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij anti-homo? Waarom?
Ik ben niet anti-homo, dat etiketje heb je mij al opgeplakt toen je aangifte ging doen, weet je nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')