Geen problemen met de geaardheid zoals ik al eerder schreef zal het me aan m'n reet roesten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Want je hebt problemen met die geaardheid? Of ligt het aan het zogenaamde 'opdringen'?
Sinds wanneer MOET je homo's lief en aardig vinden onder het mom van alles accepteren? En nee, ik heb niks met homo's die zonodig hun geaardheid kenbaar moeten maken net zoals niks met religieuzen. Houd het lekker voor jezelf.quote:Hypocriet gejank. *kijkt naar de tieten-header hierboven*
Je haalt nu wel alles door elkaar he? Eerst zeg je geen enkel probleem te hebben met geaardheid. Daarna stoor je je aan 't feit dat je homo's aardig zou moeten vinden (van wiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Geen problemen met de geaardheid zoals ik al eerder schreef zal het me aan m'n reet roesten.
[..]
Sinds wanneer MOET je homo's lief en aardig vinden onder het mom van alles accepteren? En nee, ik heb niks met homo's die zonodig hun geaardheid kenbaar moeten maken net zoals niks met religieuzen. Houd het lekker voor jezelf.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Ja, of urhm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Laten we vooral lief zijn voor elkaar en elkaar geen aanstootgevende gedragingen tonen. Allemaal netjes in een blauw werkpak, en alle vormen van affectie en sportieve uitsloverij doe je maar thuis.
En als dat niet lukt, dan worden de kinderen er bij betrokken, zoals met die kinderboot, dat geeft zo'n lekker open sfeertjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, of urhm.
SM Games
Voet fetish Games
Tramping Games
Plas & Poepsex Games
![]()
Ja! Een jongeren poepsexboot! Hoezee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Aoristus het volgende:
En als dat niet lukt, dan worden de kinderen er bij betrokken
Ja? Wat wil je ermee zeggen, dat het inderdaad beter zou zijn als men netjes thuis achter de gesloten gordijnen doet wat men nu allemaal op straat pleegt te gooien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, of urhm.
SM Games
Voet fetish Games
Trampling Games
Plas & Poepsex Games
En niet te vergeten, verdrinken in drijfzand Games (een fetish)
![]()
Niet zo geforceerd blaten, homosexualiteit is m.i. een defect aan de genen oftewel tegennatuurlijk. En nee, ik heb nog steeds niks tegen homo's alleen ik moet er niets van hebben. Mag dat of ben ik verplicht halleluja te roepen als er weer eens zo'n idiote ploeg door A'dam vaart met "kijk eens, ik ben homo"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je haalt nu wel alles door elkaar he? Eerst zeg je geen enkel probleem te hebben met geaardheid. Daarna stoor je je aan 't feit dat je homo's aardig zou moeten vinden (van wie).
Maar als je iets hebt tegen 'opdringen' of 'geaardheid' kenbaar maken, dan raad ik aan dat je NU Danny gaat mailen met de vraag om die tieten-header hierboven weg te halen. Als je daar namelijk niét om gaat janken, en wél om homoseksuele geaardheid die je zou worden 'opgedrongen', dan ben je gewoon ontzettend hypocriet bezig, en geloof ik NIETS van 't feit dat je geen enkel probleem zou hebben met de homoseksuele geaardheid.
Ze doen maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, of urhm.
SM Games
Voet fetish Games
Trampling Games
Plas & Poepsex Games
En niet te vergeten, verdrinken in drijfzand Games (een fetish)
![]()
Nee, van mij mag het elke dag gaygames zijn zolang ze dat van hun eigen centen doen. Dus als ze dat op publiek terrein doen, dat ze ook zorgen voor opruiming achteraf en dat niet andere mensen voor hun feestje hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef sigme het volgende:
Ja? Wat wil je ermee zeggen, dat het inderdaad beter zou zijn als men netjes thuis achter de gesloten gordijnen doet wat men nu allemaal op straat pleegt te gooien?
Ik schrik echt van dit soort agressie en onkunde. Je baseert je op beelden popo zonder te weten hoe dit voor homo's zelf is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef popolon het volgende:
Om zoiets ook maar een heel klein beetje te associëren met de Olympische spelen is fout, dit is gewoon een carnaval van jokers die iets te graag te koop lopen met hun sexuele geaardheid.
Flauwekul.
Echte sporters, maakt me geen bal uit wat zijn/haar sexuele geaardheid is, komen gewoon op de OS uit en niet in zo'n idioot patjakkerfestijn.
Je bent met je neus gedrukt op 't hypocriete feit dat je wél tegen het opdringen van homoseksualiteit bent, maar niét tegen het opdringen van heteroseksualiteit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef JihadJoe het volgende:
Niet zo geforceerd blaten, homosexualiteit is m.i. een defect aan de genen oftewel tegennatuurlijk. En nee, ik heb nog steeds niks tegen homo's alleen ik moet er niets van hebben. Mag dat of ben ik verplicht halleluja te roepen als er weer eens zo'n idiote ploeg door A'dam vaart met "kijk eens, ik ben homo"?
Mogen 'ze' ook alle inkomsten hebben die hotels en restaurants en souvenirverkopers etc draaienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, van mij mag het elke dag gaygames zijn zolang ze dat van hun eigen centen doen. Dus als ze dat op publiek terrein doen, dat ze ook zorgen voor opruiming achteraf en dat niet andere mensen voor hun feestje hoeven te betalen.
Waarom zouden de deelnemers dat moeten krijgen? Het lijkt me logischer om de buurt te compenseren...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mogen 'ze' ook alle inkomsten hebben die hotels en restaurants en souvenirverkopers etc draaien?
Compenseren waarvoor? Jullie doen net of mensen er enorm last van hebben. Ik vraag me af hoeveel weet de meesten van jullie van dit soort evenementen hebben. Alsof ook maar iemand in Lichtenvoorde zal zeuren of zeiken over de zwarte cross. Vinden ze prachtig, zo'n mooi evenement in hun gemeente. Mooie reclame en het mag ook best wat gemeenschapsgeld kosten. Waarom moeten Amsterdammers dan gaan miepelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zouden de deelnemers dat moeten krijgen? Het lijkt me logischer om de buurt te compenseren...
Nou, dan richten verontruste Mokummers toch een nette antihomopartij op? Signaalwerking bij een paar zeteltjes is genoeg hoor, een tweederde meerderheid is niet nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima dat Amsterdam wat wil organiseren, maar vraag het dan aan de burger zelf of het belastinggeld aan 1 doelgroep opgemaakt kan worden. Als homo's zo normaal en geaccepteerd zijn, waarom dan toch deze discriminerende games?
Nee, dat kan natuurlijk niet. Er zijn onderwerpen waar je niet over kan spreken, zo blijkt ook in deze 2 topics. Je kan alleen pro-homo zijn, anders discrimineer je. Dat is ook een van die hekelpunten, men kan ongestoord geld uitgeven, terwijl de politiek niet eens grip heeft op de alsmaar groter wordende tweedeling. Men kiest liever voor homohappenings dan dat men no-go area's bestrijdt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dan richten verontruste Mokummers toch een nette antihomopartij op? Signaalwerking bij een paar zeteltjes is genoeg hoor, een tweederde meerderheid is niet nodig.
Ben jij anti-homo? Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet. Er zijn onderwerpen waar je niet over kan spreken, zo blijkt ook in deze 2 topics. Je kan alleen pro-homo zijn, anders discrimineer je
Ik ben niet anti-homo, dat etiketje heb je mij al opgeplakt toen je aangifte ging doen, weet je nog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |