abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61064634
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef SCH het volgende:

Tja, misschien is alles wat politici wel doen uit electoraal gewin. Niet meevaren ook. Ik vond het ook niet zo nodig maar ook geen probleem.
Meevaren is natuurlijk geen probleem. En als je dat wil doen om jezelf te profileren... ach, dat is politici eigen.

Alleen: als je als politicus echt wil dat het laatste rimpeltje strak wordt dan moet je het niet verbijzonderen. Want dat doen ze natuurlijk wel. Eigenlijk is het dus een beetje hypocriet...
quote:
Van Cohen vond ik het wel tof, het is in zijn stad.
Dat er kabinetsleden en kamerleden meevaren vind ik ook nog niet gek, het is een zeer groot evenement. Het is de manier waarop.
quote:
Politici moeten aan de ene kant de maatschappij in, want ze krijgen daar verwijten over, als ze ergens opduiken, krijgen ze er ook steevast verwijten over. En waarom zou je politici verwijten iets uit electoraal gewin te doen eigenlijk?
Ik snap jouw punt wel hoor. Alleen weet ik ook wel eens dat enkele politici aanwezig zijn bij ik weet niet wat zonder dat er enige ruchtbaarheid aan gegeven wordt... Misschien is het ook wel de pers die het zo heeft opgeblazen... ik sluit dat niet uit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61064725
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk als je het over sex hebt. Maar in eerste instantie gaat het over liefde.
Gelet op het resultaat van de domeinregistratie www.gaygames.nl, is het niet moeilijk om inzicht te krijgen in de prioriteiten van de organisatie.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_61065232
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:09 schreef Mugger het volgende:

Gelet op het resultaat van de domeinregistratie www.gaygames.nl, is het niet moeilijk om inzicht te krijgen in de prioriteiten van de organisatie.
'k Wist niet dat www.idprof.nl de organisator was...

Zulke domeinboeren mogen ze wat mij betreft trouwens afschieten. Internet-vervuiling, bah. Misschien kan Mirjam Sterk ingrijpen .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:32:39 #229
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61065244
Grappig, zo'n beetje alles in dit topic wordt beschouwd als fout of goed. Dat is ook vrij exemplarisch.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:33:52 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61065269
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:52 schreef SCH het volgende:

[..]

MIjn eerste gedeelte was o.a. gericht op jou. De rest niet maar ik probeer je het uit te leggen waarom ik het zo geweldig en bijzonder vond. Niet bijzonder genoeg om er naar voor Chicago te komen, ik woon niet in Chicago dus ik zou het daar ook minder bijzonder heb gevonden. En nu noem je het weer flauwekul.
Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen, Chicago is de mooiste stad in de VS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:49:59 #231
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61067585
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef sigme het volgende:
Al zou ik er voorstander van zijn als dergelijke evenementen vanuit het gemeentebestuur een hartelijk onthaal krijgen, maar zij zich verder niet financieel erin storten. Geldt voor al dergelijke publieksevenementen, laten publiek & bedrijfsleven het maar bekostigen.
Niet voor de eerste keer steun ik het standpunt van sigme. Voorts kun je van een stad met de veronderstelde allure van Amsterdam natuurlijk verwachten dat er dergelijke evenementen worden gehouden, en evenzo dat daar enige overlast mee gepaard gaat.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:07:38 #232
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_61067923
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk lees je over iets belangrijks heen: NU alweer...

Als de KNVB nu weer begint te piepen over een EK voetbal vind ik dat ook een beetje lachwekkend. Het was leuk, maar nu zijn anderen aan de beurt.
Een keer in de tien jaar is te vaak? Of wat bedoel je?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_61070904
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:

Een keer in de tien jaar is te vaak?
Voor een mondiaal evenement lijkt mij het vreemd dat het eens in de 10 jaar in NL voorbij komt.

Belangrijker: als gemeentebestuur moet je er niet geld tegenaan willen gooien om eens in de 10 jaar zo'n evenement naar je toe te halen. Om dat eens een keer te doen is iets anders... Maar om nu net te doen alsof het al weer eens tijd is...
pi_61073715
Veelzeggend is misschien wel dat er aan deze Olympische Spelen in Bejing precies 1 openlijke homoseksuele sporter meedoet.

Matthew Mitcham uit Australie, schoonspringer.

En warempel: hij heeft goud gewonnen

zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:05:34 #235
71919 wonderer
pi_61073908
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor een mondiaal evenement lijkt mij het vreemd dat het eens in de 10 jaar in NL voorbij komt.

Belangrijker: als gemeentebestuur moet je er niet geld tegenaan willen gooien om eens in de 10 jaar zo'n evenement naar je toe te halen. Om dat eens een keer te doen is iets anders... Maar om nu net te doen alsof het al weer eens tijd is...
Nou ja, als het allemaal doorgaat zou het toch op zijn vroegst in 2012 zijn?

Mij zou het niet echt uitmaken of het nou twee keer "vlak achter elkaar" in Amsterdam zou gebeuren of dat er twintig jaar tussen zit.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_61074122
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:

Mij zou het niet echt uitmaken of het nou twee keer "vlak achter elkaar" in Amsterdam zou gebeuren of dat er twintig jaar tussen zit.
Het gaat mij niet om "mogen". Al wil men ieder jaar in Nederland Gay-games houden... Het gaat mij erom dat de overheid er geen geld in moet steken. Dat dat een enkele keer wel gebeurt is prima, maar niet nu alweer... Dan is het eigen broek ophouden.
pi_61074164
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om "mogen". Al wil men ieder jaar in Nederland Gay-games houden... Het gaat mij erom dat de overheid er geen geld in moet steken. Dat dat een enkele keer wel gebeurt is prima, maar niet nu alweer... Dan is het eigen broek ophouden.
Volgens mij steekt Rotterdam ieder jaar geld in dat Caribische carnaval en doet Amsterdam ieder jaar moeite om toeristen naar de hoofdstad te lokken. Gay Games is een prima manier om toeristen naar je hoofdstad te lokken, daar mag toch wel in worden geinvesteerd?
pi_61074183
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef SCH het volgende:
Veelzeggend is misschien wel dat er aan deze Olympische Spelen in Bejing precies 1 openlijke homoseksuele sporter meedoet.

Matthew Mitcham uit Australie, schoonspringer.

En warempel: hij heeft goud gewonnen

Net gezien dat hij het goud won. Zijn reactie was van het type no-closet-can-hold-him... Dus wel verstandig om dan maar openlijk homosexueel te zijn.

(ik heb het vast ook vaak verkeerd, maar het is grappig om hier de bevestiging te lezen)
pi_61075061
SCH heeft natuurlijk gelijk. Je struikelt in dit land over de gesubsidieerde onzin, maar alleen wanneer het een flikkerfestijn of allochtonenproject betreft komen de overheidsgeld-huillies ineens uit de kast.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_61075264
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:15 schreef SCH het volgende:

Volgens mij steekt Rotterdam ieder jaar geld in dat Caribische carnaval en doet Amsterdam ieder jaar moeite om toeristen naar de hoofdstad te lokken. Gay Games is een prima manier om toeristen naar je hoofdstad te lokken, daar mag toch wel in worden geinvesteerd?
Dat mag, maar ik mag het ook onverstandig vinden. Ik weet niet hoeveel geld er in die andere zaken gaat, maar mag hopen dat de kosten/baten-analyse daar wat gunstiger uit valt.
pi_61075280
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:56 schreef Mugger het volgende:
SCH heeft natuurlijk gelijk. Je struikelt in dit land over de gesubsidieerde onzin, maar alleen wanneer het een flikkerfestijn of allochtonenproject betreft komen de overheidsgeld-huillies ineens uit de kast.
Dat kan jij aflezen aan het feit dat ik in dit geval vraagtekens zet?
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:53:31 #242
71919 wonderer
pi_61078334
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ahh. Het is mijn overheid niet, dus dat boeit me dan weer geen flikker
pi_61212764
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb je dan mis. Er zijn enorm veel homo's met kinderen. En er zijn veel alleenstaanden. Als het over Dinky's hebt dan zijn de hetero's toch verre verreweg in de meerderheid. Richt daar je pijlen eens op.
Nou, daar ben je dan klaar mee als kind zijnd
pi_61214537
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:34 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
pi_61214612
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef SCH het volgende:

Hoe bedoel je?
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter ongewenst kind kan zijn met vader en moeder die je verwaarlozen dan liefdevol opgenomen worden door twee mannen.

Het is ook een mening...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:47:16 #246
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61214625
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:34 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Dus in jouw ogen ben je als kind slechter af met 2 vaders/moeders dan wanneer er 1 vader en 1 moeder in het gezin zijn ?
en dat baseer je op iets anders dan je eigen mening ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:54:26 #247
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61214884
Heb er ook geen probleem mee wanneer de staat/wij als belastingbetaler hier geld aan betalen.
Dat het mijn ding niet is en ik er het nut niet van inzie buiten dat tolerantieverhaal en stadspromotie m.b.t homo's betekend natuurlijk nog niet dat het dan maar niet gehouden moet worden.
Nederland heeft altijd bekend gestaan als hét tolerante land m.b.t homoseksuelen en dat imago wordt er niet beter op in de loop der jaren en dan vind ik het best dat zo'n evenement - wat verder natuurlijk nergens over gaat - weer naar ons land gehaald worden als verkapt statement.

Je wilt daarnaast niet weten waar je belastinggeld allemaal heengaat, dan zijn dit tenminste nog nuttige varianten.
Het moet natuurlijk geen godsvermogen gaan kosten, ook totaal niet nodig en mijn inziens gewoon benaderen als ieder ander evenement van die grootte en dan mogen ze van mij doen wat ze willen daar in de hoofdstad.
Enige wat ik wel jammer vind, maar dat is natuurlijk nogal offtopic, dat homo's in Nederland enkel in de media verschijnen met nogal 'afwijkende' evenementen waar de doorsnee introverte homo toch niet helemaal mee geassocieërd wil worden spreekt even voor zichzelf .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:25:00 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61217392
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Dus in jouw ogen ben je als kind slechter af met 2 vaders/moeders dan wanneer er 1 vader en 1 moeder in het gezin zijn ?
Ja. Over het algemeen wel ja.

(Oeh, en dat zeg ik als homo zijnde)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:26:39 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61217436
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Lastpost het volgende:

Enige wat ik wel jammer vind, maar dat is natuurlijk nogal offtopic, dat homo's in Nederland enkel in de media verschijnen met nogal 'afwijkende' evenementen waar de doorsnee introverte homo toch niet helemaal mee geassocieërd wil worden spreekt even voor zichzelf .
Mja, dat doet de media toch voornamelijk zelf helaas. Want als je op een roze maandag rondloopt dan zijn er genoeg "normale" homo's. Maar die hebben geen entertainment waarde voor RTL4, SBS6 en andere crap.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')