quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef Tezz het volgende:
Joehoe!
Tezz gaat op zuip vanavond!!!!!!
Tralalalal!!!
En is dat gelukt? Zaterdag hebben we de bbq aangestoken, heel erg gezellig met zijn viertjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:21 schreef Helgi het volgende:
Goeieavond allemaal!
[..]
Nu krijg ik ook zin maar ik heb me voorgenomen om het vanavond rustig aan te doen.
Ik heb heel weinig gedronken vergeleken met normaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En is dat gelukt? Zaterdag hebben we de bbq aangestoken, heel erg gezellig met zijn viertjesVandaag de hele dag buiten geweest, heerlijk!
Met 2 kleintjes zijn het vooral hamburgers, frikandellen en worstjes, een paar van die spiesjes! hahaquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig gedronken vergeleken met normaal.Wat leuk ik hou ook van barbeque.
Ik ben helemaal gek van filetlapjes of hoe het ook heet.
Met pindasaus.
![]()
Maar nu ga ik een film kijken en dan naar bed. Truste alvast.
naar watte?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:03 schreef Cylvia het volgende:
Mogguh!!!!!
Ik ga vandaag naar Laundry Day in Antwerpen![]()
Nog ff m'n haar verven en m'n shirt pimpen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:08 schreef Cylvia het volgende:
http://www.laundryday.be/
uit m'n plaat feestje
Iquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:11 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Tussen de Belgen, die zijn het leukst.
Ga mee!! is maar 15 euro intree aan de deur/poort/toegang-dinges!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ITECHNO wa sidd ook altijd super
* PeZu krijgt zin in een leuk feestje
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:21 schreef Cylvia het volgende:
O! en mét 7 meiden, dus gezellig
quote:
jouw kus ik platquote:
Argh, hoe heb je het overleefd! Ik had vorig jaar nog de illusie dat een thuisfeestje 'leuk' was! Ik vond dat ik wel in de categorie 'toffe moeders' viel en dat ik dat makkelijk tot een goed einde zou kunnen brengen, acht gillende vijfjarige meiden over de vloer, maar neeeeeeeeee dat doe ik dus ECHT NOOIT MEER.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:47 schreef oranjekoek het volgende:
rustig hier! Oma is hier weer een weekje dus ik ben er niet veel. Gisteren Tim zijn feestje gehad, heel erg leuk! 10 kinderen, een dolle boel
Pfff ik zou het echt niet weten hoor! Ik weet zelfs helemaal niet wat ultra slim siga's zijn! (ja hele dunne, dat snap ik).quote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een vraagje
Ultra Slim sigaretten, waar zijn die hier te koop (en welk merk)?
In sommige landen heb je bv. pall mall die dat verkoopt.
Maar wel geyl.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een homosigaretjes zijn dat zeg.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Cylvia het volgende:
happy birthday to meeee happy birthday to meeeheee![]()
Feli, alsnog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Cylvia het volgende:
Leg mij eens uit waar je over 'geil', je zit immer niet meer op GS, kunt spreken bij dat soort sigaretten?quote:
Het was heerlijk weer, dat was natuurlijk een groot voordeel, in november zit je eerder binnen denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Argh, hoe heb je het overleefd! Ik had vorig jaar nog de illusie dat een thuisfeestje 'leuk' was! Ik vond dat ik wel in de categorie 'toffe moeders' viel en dat ik dat makkelijk tot een goed einde zou kunnen brengen, acht gillende vijfjarige meiden over de vloer, maar neeeeeeeeee dat doe ik dus ECHT NOOIT MEER.
Dit jaar naar het theater met die meiden. Moeten ze gewoon netjes anderhalf uur stil op een stoel blijven zitten. Dan een bord friet er in, een snoepzak in de hand en weer wieberen.
Wat hadden jullie gedaan?
oooow nog van harte!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Cylvia het volgende:
Ik snap niks van voetbal.quote:Op zondag 14 september 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb me nog nooit zo genaaid gevoelt als vandaag, 2-2. Eén onterechte pingel, een ingooi waarbij de scheids de vlagger van de tegenstander overruled en iedereen in totale verwarring staat wanneer de tegenstander weet te scoren. Plus het afkeuren van een zuiver doelpunt van ons.
Dat zou je juist voor de supermarkt moeten doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:18 schreef Cylvia het volgende:
Haar geverfd en outfit ready!!
even maar wel een gewoon t-shirtje aan om naar de supermarkt te gaan..
oorbellen uit..
make-up wanneer terug van supermarkt..
mohawk wanneer terug van supermarkt..
M'n haar en make-up had ik alsnog vóór de supermarkt gedaan, maar ik dacht, ik laat m'n paillettentruitje maar even achterwege..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat zou je juist voor de supermarkt moeten doen!
hahahaa ik zou het niet durven, ik ben een lafaardquote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef Cylvia het volgende:
[..]
M'n haar en make-up had ik alsnog vóór de supermarkt gedaan, maar ik dacht, ik laat m'n paillettentruitje maar even achterwege..
De kassiere zei dat ze het wel een beetje heftig vond, dus toen heb ik gezegd dat ik een feestje had omdat mijn oma 80 werd![]()
"O! en dan ga je zo?" hihi
Ik zet mijn bril op, neem mijn speurhond mee en kom eraan!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
Heej, ik ben een mysterie aan het oplossen in F&F (topic van mij. Ben te lui om nog een scherm te openen en linkje te plaatsen). Ga allen kijken en sherlock mee!
En toch wil ik het precies weten he, wat het is......Ik zit te wachten op inloggevens voor een site van natuurliefhebbers (van die geitenwollensokken-verrekijker-rugzak-figuren). Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zet mijn bril op, neem mijn speurhond mee en kom eraan!
Ik heb mijn bril maar weer afgezet, ik heb geeeen idee!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch wil ik het precies weten he, wat het is......Ik zit te wachten op inloggevens voor een site van natuurliefhebbers (van die geitenwollensokken-verrekijker-rugzak-figuren). Ben benieuwd.
Ik weet het ook nog steeds niet zeker. Het is wel grappig ja, om zoiets te vinden, maar ik ben hier te nieuwsgierig voor en wil gewoon perse weten wat het is! Voor hetzelfde geld ligt er ergens in je voortuin een nest anaconda's verstopt ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 08:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril maar weer afgezet, ik heb geeeen idee!
ik las het net inderdaad! Wel jammer maar het kan alsnog van een uitgestorven dinosaurus zijn toch?quote:Op zondag 21 september 2008 19:26 schreef Tezz het volgende:
Het mysterie is opgelost. Het is gewoon het staartbot van een ordinaire kip. Waarschijnlijk door iemand op de plaatselijke markt gekocht, afgeknabbeld en achteloos weggegooid in de voortuin van mijn moeder. Jammer, geen spannend verhaal wat ik later aan mijn kleinkinderen kan vertellen dus........
Hmm, mijn laatste hoop op iets spannends is gevestigd op de geitenwollensokken-verrekijker-rugzak mensen. Die reageren maar niet. Stommeriken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik las het net inderdaad! Wel jammer maar het kan alsnog van een uitgestorven dinosaurus zijn toch?
haha nee die hebben het druk met sokkenbreienquote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, mijn laatste hoop op iets spannends is gevestigd op de geitenwollensokken-verrekijker-rugzak mensen. Die reageren maar niet. Stommeriken.
Gezellig toch, zie je al je collega`s die je van het weekend moest missen!quote:Op maandag 22 september 2008 07:23 schreef Tezz het volgende:
Goed. En toen was het weer maandagmorgen en moest ik weer naar het werk. Blegh.
Ha meis,quote:
Ooooo die Milou toch! WAs het allemaal wel goed gegaan en heb je het haar goed uit kunnen leggen allemaal?? Aai over haar bol in ieder geval (en ook voor jouquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ha meis,
gaat lekker hier Leuk weekend voor de boeg
Milou is ook weer helemaal beter nadat vorige week haar keel en neusamandelen zijn verwijderd.
Hoest daar in het brabantse land?
![]()
(sorry ben ook gelijk weer wegzit morgen ws wel weer achter de comp )
Dat is een plaatsje waar jij niets te zoeken hebt, jungske!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een plaatsje waar jij niets te zoeken hebt, jungske!
Laatst wilden we eens iets nieuw proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatst wilden we eens iets nieuw proberen
We besloten het op zijn Pools te doenik had laatst een poolseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik ook, in de badkamer. Ziet er weer spik en span uit.quote:
ik in mijn bed, djezes hee wat een geile slet was dat hee, echt die deed als voor een verblijfsvergunningquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, in de badkamer. Ziet er weer spik en span uit.
Dat heb ik vaker gehoord ja. Zo 'ken' ik een man welke vrouwelijke hormonen aanmaakt, en dus ook serieus borsten begint te krijgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik in mijn bed, djezes hee wat een geile slet was dat hee, echt die deed als voor een verblijfsvergunning
mja man deze sloti was echt tot alles bereid, tis dat ik mijn grenzen heb maar andersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord ja. Zo 'ken' ik een man welke vrouwelijke hormonen aanmaakt, en dus ook serieus borsten begint te krijgen, maar die wel een verdomd lekker Pools mokkeltje en daarbij een niet verkeerde dochter heeft weten te bemachtigen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, in de badkamer. Ziet er weer spik en span uit.
Succes!quote:Op zondag 30 november 2008 00:54 schreef mascara-klodder het volgende:
pffffffffff.... ik blaas even wat leven in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |