Hmm, mijn laatste hoop op iets spannends is gevestigd op de geitenwollensokken-verrekijker-rugzak mensen. Die reageren maar niet. Stommeriken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik las het net inderdaad! Wel jammer maar het kan alsnog van een uitgestorven dinosaurus zijn toch?
haha nee die hebben het druk met sokkenbreienquote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, mijn laatste hoop op iets spannends is gevestigd op de geitenwollensokken-verrekijker-rugzak mensen. Die reageren maar niet. Stommeriken.
Gezellig toch, zie je al je collega`s die je van het weekend moest missen!quote:Op maandag 22 september 2008 07:23 schreef Tezz het volgende:
Goed. En toen was het weer maandagmorgen en moest ik weer naar het werk. Blegh.
Ha meis,quote:
Ooooo die Milou toch! WAs het allemaal wel goed gegaan en heb je het haar goed uit kunnen leggen allemaal?? Aai over haar bol in ieder geval (en ook voor jouquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ha meis,
gaat lekker hier Leuk weekend voor de boeg
Milou is ook weer helemaal beter nadat vorige week haar keel en neusamandelen zijn verwijderd.
Hoest daar in het brabantse land?
![]()
(sorry ben ook gelijk weer wegzit morgen ws wel weer achter de comp )
Dat is een plaatsje waar jij niets te zoeken hebt, jungske!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een plaatsje waar jij niets te zoeken hebt, jungske!
Laatst wilden we eens iets nieuw proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |