\quote:
Dankje, slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
\
pffff ik moet echt naar bedWat was het weer rustig hier vandaag! OOO je bent hier net geweest~!
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Slaap lekker!
Truste.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
\
pffff ik moet echt naar bedWat was het weer rustig hier vandaag! OOO je bent hier net geweest~!
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Slaap lekker!
Oh. Gemist.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:35 schreef PeZu het volgende:
meld
heb 'm niet meer gezien en de poes ligt nog op dezelfde plek te chillen, dus het beest zal nog wel ergens zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:19 schreef Tezz het volgende:
Oh nee, niet weer een muis he! Heb je hem nog gevangen?? Of ligt ie weer half in staat van onbinding op je mat?
Ah da's het engste. Als je niet weet waar ze zijn. Vreselijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb 'm niet meer gezien en de poes ligt nog op dezelfde plek te chillen, dus het beest zal nog wel ergens zitten
ik zit heel stoer voor de laptop op de grondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah da's het engste. Als je niet weet waar ze zijn. Vreselijk!
Zit je met je benen opgetrokken op de stoel?? (dat zou ik wel doen namelijk).
Oh ik heb echt met je te doen.........
Ohhhhhhhhh fijn!!!!! Milou weer terug!!!!!! Lekker knuffelen de rest van de dag zou ik zeggen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zit heel stoer voor de laptop op de grondwel op het vloerkleed, ik ga er vanuit dat het beest daar niet op komt
![]()
zo ff douchen en aankleden, dan boodschapjes doen voor de bbq vanaaf en de stad in om een kadootje te kopen voor vriendlief voor al zijn hulp afgelopen vrijdag bij de bruiloft.
Dan een paar uurtjes wachten en dan wordt Milou door mijn ouders gebracht, die halen haar vandaag op uit Duitsland waar ze op vakantie was met haar vader.
Ach jung, hou uwe mond ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:46 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen all
tezzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
klodder![]()
![]()
ludo
quote:
Ik ga ook maar eens ff wat belletjes plegen.quote:
haha ja muizen zijn doodsbang voor vloerkleden!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zit heel stoer voor de laptop op de grondwel op het vloerkleed, ik ga er vanuit dat het beest daar niet op komt
![]()
zo ff douchen en aankleden, dan boodschapjes doen voor de bbq vanaaf en de stad in om een kadootje te kopen voor vriendlief voor al zijn hulp afgelopen vrijdag bij de bruiloft.
Dan een paar uurtjes wachten en dan wordt Milou door mijn ouders gebracht, die halen haar vandaag op uit Duitsland waar ze op vakantie was met haar vader.
How slow can you go?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is wel met recht een slow chat.
Zit Tim wel op een reguliere basisschool of speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:37 schreef oranjekoek het volgende:
8 september naar het GGZ om hem te laten testen op autisme en voor een sociale vaardigheidstraining. Zijn sociale kant wordt niet beter maar zijn hoofd juist wel, de juf staat steeds versteld van hem. Hij zegt na de gym dat ie zichzelf niet aan kan kleden, en tijdens de les kan hij zonder moeite woorden spellen. Hij kan zichzelf natuurlijk wel aankleden, Tim past zich heel erg aan aan zijn omgeving, nu doen alle kinderen dat wel maar hij doet dat extreem. Ik hoop dat ik hem daarmee kan helpen, we zullen zien.
Super voor haar MK!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit Tim wel op een reguliere basisschool of speciaal onderwijs?
Milou gaat maandag weer beginnen in een nieuwe klas gelukkig. Samen met een ander kindje was ze eigenlijk verkeerd geplaatst vorig jaar, bij veels te jonge en speelse kinderen die haar ook mee naar beneden trokken.
Dus dit jaar weer uitdaging voor haar
Heej koek, wat is dat nu! Ik heb nooit eerder gehoord dat je met Tim 'problemen' had! Hopelijk krijgt hij bij het GGZ een goed advies en kun je hem daar in goed begeleiden. Houd me op de hoogte!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:37 schreef oranjekoek het volgende:
8 september naar het GGZ om hem te laten testen op autisme en voor een sociale vaardigheidstraining. Zijn sociale kant wordt niet beter maar zijn hoofd juist wel, de juf staat steeds versteld van hem. Hij zegt na de gym dat ie zichzelf niet aan kan kleden, en tijdens de les kan hij zonder moeite woorden spellen. Hij kan zichzelf natuurlijk wel aankleden, Tim past zich heel erg aan aan zijn omgeving, nu doen alle kinderen dat wel maar hij doet dat extreem. Ik hoop dat ik hem daarmee kan helpen, we zullen zien.
Ja maar dat is geen leuk spelletjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Tezz het volgende:
Weet je, ik had makkelijk 100 op een rij kunnen hebben.
Hij zit op een normale school, zijn iq scoorde heel hoog maar zijn eq heel laag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit Tim wel op een reguliere basisschool of speciaal onderwijs?
Milou gaat maandag weer beginnen in een nieuwe klas gelukkig. Samen met een ander kindje was ze eigenlijk verkeerd geplaatst vorig jaar, bij veels te jonge en speelse kinderen die haar ook mee naar beneden trokken.
Dus dit jaar weer uitdaging voor haar
Dat is met Milou dus ook voor een groot deel zo, heel herkenbaar. En om dat vooral verkeerde/negatieve gedrag eruit te krijgen kan soms wel jaren durenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij zit op een normale school, zijn iq scoorde heel hoog maar zijn eq heel laag.
Jammer dat ze verkeerd geplaatst is, je ziet ze dan inderdaad heel erg veranderen. Hij past zich aan iedereen aan. Is er een prater dan wordt tim ook een prater, is er een schreeuwer dan wordt hij ook een schreeuwer, is er een baby dan gedraagt hij zich als een baby
Gaat ze naar een therapie hiervoor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is met Milou dus ook voor een groot deel zo, heel herkenbaar. En om dat vooral verkeerde/negatieve gedrag eruit te krijgen kan soms wel jaren duren![]()
Overdag wel, dan is het geen enkel probleem meer. Maar de avonden he.......pff. We kunnen de deur niet uit of hij wordt helemaal gek. En de nachten............pfff............die zijn nog erger!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef oranjekoek het volgende:
Jeetje Tezz, wat vervelend. Maar het ging al iets beter?
haha Heb je nog lekker geslapen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Overdag wel, dan is het geen enkel probleem meer. Maar de avonden he.......pff. We kunnen de deur niet uit of hij wordt helemaal gek. En de nachten............pfff............die zijn nog erger!
Maar! Vanavond ging het supergoed! Ik heb hem in de bench gedaan en hem genegeerd (dat 'moet' van de deskundigen) en hij is stil geweest tot nu toe.
Nu zit ik met alle lampen uit (ja ik weet het, zeg maar niets) nog even achter de computer. Volgende stap is: ikke naar boven. Hopelijk een keer een fijne nachtrust. Dat zou voor het eerst zijn sinds de vakantie!!!!!!!
JA!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha Heb je nog lekker geslapen?
Zuipzequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef Tezz het volgende:
Joehoe!
Tezz gaat op zuip vanavond!!!!!!
Tralalalal!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |