quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf 1 september zouden de abonnementen in moeten gaan...
hoe staat het met de abo's? voor meer info!
enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tjaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus voor 1.70/maand via ideal krijg je geen banners?
En wat andere onzinnige meuk...
>> verwijderen van alle banners (![]()
![]()
)
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)
Zie er het voordeel niet echt van in
Daar heb je evt. andere hosting voor (flickr is bv. gratis zonder banners te mis/gebruiken en zo zijn er nog wel een paar)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tja
Net zo druk als jouw fotoboekquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik dat ding moest verwijderen had ik het al lang gedaan
Mijn chinees weet uit haar hoofd wat ik elke keer bestelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Paladijn het volgende:Het in het verleden vier keer moeten spellen van mijn straatnaam heeft er toe geleid dat de chinees zelfs na twee maanden niet bestellen weet op welk nummer ik woon als ik de naam al noem
Ik hoorde al dat er dit jaar itt voorgaande jaren mooie pitbabes aanwezig waren, toch wel wat gemist zo te zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
link naar bron voor de fapperts onder ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |