quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf 1 september zouden de abonnementen in moeten gaan...
hoe staat het met de abo's? voor meer info!
enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tjaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus voor 1.70/maand via ideal krijg je geen banners?
En wat andere onzinnige meuk...
>> verwijderen van alle banners (![]()
![]()
)
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)
Zie er het voordeel niet echt van in
Daar heb je evt. andere hosting voor (flickr is bv. gratis zonder banners te mis/gebruiken en zo zijn er nog wel een paar)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tja
Net zo druk als jouw fotoboekquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik dat ding moest verwijderen had ik het al lang gedaan
Mijn chinees weet uit haar hoofd wat ik elke keer bestelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Paladijn het volgende:Het in het verleden vier keer moeten spellen van mijn straatnaam heeft er toe geleid dat de chinees zelfs na twee maanden niet bestellen weet op welk nummer ik woon als ik de naam al noem
Ik hoorde al dat er dit jaar itt voorgaande jaren mooie pitbabes aanwezig waren, toch wel wat gemist zo te zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
link naar bron voor de fapperts onder ons.
neh, ik hoor helemaal geen usa plaatjes te voeren. Mijn auto is gewoon geleverd in europa dus mét de uitsparing voor ons eigen formaat achterlicht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik las in het topic wat TF hierboven quote dat iedereen op termijn een fotoboek krijgt omdat dit het profiel vervangt... met of zonder foto.
En Tjab, tof van de US nummerplaat, maar dat wordt toch op je kentekenbewijs gezet bij de import? Bij mij staat er op dat ik mijn minilampjes voor mag gebruiken, de US kentekenplaten en het niet hoeven dragen van de gordels als ik ze eruit sloop (). Luiheid geweest van een RDW medewerker bij de import destijds?
mijn shoarmaboer weet ook dat ik altijd een extra pita broodje wilquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn chinees weet uit haar hoofd wat ik elke keer bestel![]()
"Dit keer geen gebakken banaantjes er bij meneer?"
vies wijf met d'r opel, wat moet die golf in z'n vorige leven fout gedaan hebben om een opel logo te moeten dragen...quote:
Duh Pauperquote:
Dat is dan wel netjes van de rdw-medewerker! Dit doen ze normaal gesproken echt niet... maar gefeli!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh, ik hoor helemaal geen usa plaatjes te voeren. Mijn auto is gewoon geleverd in europa dus mét de uitsparing voor ons eigen formaat achterlicht.
Maar omdat ik de achterlichten uit usa en papjan mooier vind heb ik ze vervangen en gezegd (en dat is waar!) dat ik haast geen vervangende onderdelen kan krijgen. Heb niet verteld dat het origineel niet kapot is btw
Maar de medewerker deed niet moeilijk, en met een aantal dagen krijg ik de nieuwe papieren in huis zodat ik netjes de 18.2 platen kan gaan aanvragen.
thanks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes van de rdw-medewerker! Dit doen ze normaal gesproken echt niet... maar gefeli!![]()
![]()
Heb je toch niet nodig jongen. Jouw auto rijdt nog minder 'dan de slechtste Golf 2 met 10 uitlaten', die is echt altijd stuk. RDW kijkt gewoon hoe jij bent. Die 3 liter ombouw Astra's komen er ook elke keer in no time doorheen met vlag en wimpel. Dus als jij daar serieus bent, doen zij ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
thanks.
Het scheelt natuurlijk ook dat je met een vers gespoten, goed uitziende, niet bespoilerde zeldzame auto aan komt kachelen en niet met een astra gsi of golf 2 met 10 uitlaten en met je petje op.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:32 schreef PNG het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig jongen. Jouw auto rijdt nog minder 'dan de slechtste Golf 2 met 10 uitlaten', die is echt altijd stuk. RDW kijkt gewoon hoe jij bent. Die 3 liter ombouw Astra's komen er ook elke keer in no time doorheen met vlag en wimpel. Dus als jij daar serieus bent, doen zij ook niet zo moeilijk.
Grootste tijd wachten is nog als ze de hele toko bij mekaar gaan roepen, die zien in echt 1 minuut of dat kneuzenwerk is, of serieus werk.
Zelfde met kentekenpapieren, kost 5 weken, ga je ernaartoe heb je ze in anderhalve dag.
Zelfde geld voor Lelystad:
[ afbeelding ]
Die kerels zijn helemaal niet zo vervelend.
ik ben er afgelopen vrijdag langsgereden, maar de formule renault masters was nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Mocht je trouwens nog langs de ring komen deze week, woensdag t/m zaterdag is er weer scuderia hanseat - dus veel exotisch spul
Die is weer thuisquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef Paladijn het volgende:
Ga Rose eens knuffelen man!![]()
Wel aardig wat rondvliegende modder op de foto's, dat is wel wat extremer dan vorig jaar... camera niet vies geworden?
jazeker. 14 september combine race emmeloord, en ik dacht de 27e in Blijaquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
CAAAAAAAAAARMAGEDDON ^^
Zijn er eigenlijk nog meer autocross wedstrijden dit jaar? :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |