abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61175861

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61176075
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vanaf 1 september zouden de abonnementen in moeten gaan...

hoe staat het met de abo's? voor meer info!

Dus voor 1.70/maand via ideal krijg je geen banners?
En wat andere onzinnige meuk...
>> verwijderen van alle banners ( )
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)

Zie er het voordeel niet echt van in
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61176481
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dus voor 1.70/maand via ideal krijg je geen banners?
En wat andere onzinnige meuk...
>> verwijderen van alle banners ( )
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)

Zie er het voordeel niet echt van in
enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tja
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_61176713
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

enige wat ik eventueel dan zou gebruiken is de opslagruimte voor je foto's, maar de rest....tja
Daar heb je evt. andere hosting voor (flickr is bv. gratis zonder banners te mis/gebruiken en zo zijn er nog wel een paar)

Waar ik me vooral over verbaas in dat draadje van je is dat ze nog steeds heel erg aan het kutten zijn met de zoekfunctionaliteit, terwijl de implementatie daarvan in een maand te doen zou moeten zijn mits de data fatsoenlijk opgeslagen wordt en je niet 100% realtime wilt zoeken...
pi_61176840
Wat zal het rustig worden op fok
pi_61177116
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Zonder abonnement kun je ook gewoon FOK!ken zoals je nu doet heur.
pi_61177198
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Net zo druk als jouw fotoboek
pi_61187619

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_61187660
Kansloos.
pi_61188714
Wel typisch vrouwen+auto's Je druk maken om onbenulligheden die precies zo moeten zijn, of bv. een auto afwijzen omdat een anders vrouwmens die ze niet mag er ook in rijdt...

(No offence Anne :x)
pi_61190817
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Kansloos.
pi_61192425
KUT-XBOX.
pi_61192497
RROD?

Dit is ook niet alles overigens:
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:56:31 #164
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61195040
goedkeuring voor 18.2 platen is binnen

usa tails FTW!
pi_61198123
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Net zo druk als jouw fotoboek
Als ik wist hoe ik dat ding moest verwijderen had ik het al lang gedaan
pi_61198457
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:04 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als ik wist hoe ik dat ding moest verwijderen had ik het al lang gedaan

Ik las in het topic wat TF hierboven quote dat iedereen op termijn een fotoboek krijgt omdat dit het profiel vervangt... met of zonder foto.

En Tjab, tof van de US nummerplaat, maar dat wordt toch op je kentekenbewijs gezet bij de import? Bij mij staat er op dat ik mijn minilampjes voor mag gebruiken, de US kentekenplaten en het niet hoeven dragen van de gordels als ik ze eruit sloop ( ). Luiheid geweest van een RDW medewerker bij de import destijds?
pi_61198639
Het in het verleden vier keer moeten spellen van mijn straatnaam heeft er toe geleid dat de chinees zelfs na twee maanden niet bestellen weet op welk nummer ik woon als ik de naam al noem
pi_61199857
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Paladijn het volgende:
Het in het verleden vier keer moeten spellen van mijn straatnaam heeft er toe geleid dat de chinees zelfs na twee maanden niet bestellen weet op welk nummer ik woon als ik de naam al noem
Mijn chinees weet uit haar hoofd wat ik elke keer bestel

"Dit keer geen gebakken banaantjes er bij meneer? "
pi_61203422
Whehehe.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:27:44 #171
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61203506
die foto is echt 1 groot open doel
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:01:35 #172
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61204448
ook ziek, ben alweer bezig om een wintersport in te plannen
pi_61205433
quote:
Ik hoorde al dat er dit jaar itt voorgaande jaren mooie pitbabes aanwezig waren, toch wel wat gemist zo te zien
pi_61208206
Het nadeel van te ver gaan op een circuitdag :x

Moet Fuug nu huilen?
pi_61209612
22 forums, 48 posts, koppeling in. Anders: boem.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:54:07 #177
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61211239
zo'n racetrim vind ik redelijk lelijk, dus als dat kwaadssschiks is opgelost vind ik het geen probleem;)
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:46:49 #178
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61214607
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik las in het topic wat TF hierboven quote dat iedereen op termijn een fotoboek krijgt omdat dit het profiel vervangt... met of zonder foto.

En Tjab, tof van de US nummerplaat, maar dat wordt toch op je kentekenbewijs gezet bij de import? Bij mij staat er op dat ik mijn minilampjes voor mag gebruiken, de US kentekenplaten en het niet hoeven dragen van de gordels als ik ze eruit sloop ( ). Luiheid geweest van een RDW medewerker bij de import destijds?
neh, ik hoor helemaal geen usa plaatjes te voeren. Mijn auto is gewoon geleverd in europa dus mét de uitsparing voor ons eigen formaat achterlicht.

Maar omdat ik de achterlichten uit usa en papjan mooier vind heb ik ze vervangen en gezegd (en dat is waar!) dat ik haast geen vervangende onderdelen kan krijgen. Heb niet verteld dat het origineel niet kapot is btw

Maar de medewerker deed niet moeilijk, en met een aantal dagen krijg ik de nieuwe papieren in huis zodat ik netjes de 18.2 platen kan gaan aanvragen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:04:01 #179
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61215170
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mijn chinees weet uit haar hoofd wat ik elke keer bestel

"Dit keer geen gebakken banaantjes er bij meneer? "
mijn shoarmaboer weet ook dat ik altijd een extra pita broodje wil

Wtf is dat trouwens voor naam; een Pain in the ass broodje
pi_61217556
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:24 schreef PNG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vies wijf met d'r opel, wat moet die golf in z'n vorige leven fout gedaan hebben om een opel logo te moeten dragen...
quote:
schreef "vriendin" het volgende:
..dat ik vier jaar geleden een opelteken als tatoeage op mijn rug heb laten zetten.
Als je een tatoeage zet, kan de tatoeëerder zien hoeveel mensen die afbeelding al hebben. Op dat moment was ik de enige in Nederland!
Duh Pauper
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

neh, ik hoor helemaal geen usa plaatjes te voeren. Mijn auto is gewoon geleverd in europa dus mét de uitsparing voor ons eigen formaat achterlicht.

Maar omdat ik de achterlichten uit usa en papjan mooier vind heb ik ze vervangen en gezegd (en dat is waar!) dat ik haast geen vervangende onderdelen kan krijgen. Heb niet verteld dat het origineel niet kapot is btw

Maar de medewerker deed niet moeilijk, en met een aantal dagen krijg ik de nieuwe papieren in huis zodat ik netjes de 18.2 platen kan gaan aanvragen.
Dat is dan wel netjes van de rdw-medewerker! Dit doen ze normaal gesproken echt niet... maar gefeli!

[ Bericht 12% gewijzigd door kevin20vt op 29-08-2008 12:36:16 ]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:39:31 #181
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61217786
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

Dat is dan wel netjes van de rdw-medewerker! Dit doen ze normaal gesproken echt niet... maar gefeli!
thanks.

Het scheelt natuurlijk ook dat je met een vers gespoten, goed uitziende, niet bespoilerde zeldzame auto aan komt kachelen en niet met een astra gsi of golf 2 met 10 uitlaten en met je petje op.

Nou ja ik ben iig erg blij er mee. Het staat veel mooier, en het hoort eigenlijk op het type supra van na de facelift. Alleen deden ze in 1989 moeilijk in europa en daarom hebben ook de nieuwere types (89-92) nog de pre-facelift lampen en dat hoort natuurlijk niet
pi_61217894
Ja precies, zo is het ook!

De man van m'n nichtje heeft jaren geleden ook zo'n supra gehad! Een zwarte bi-turbo, echt een heel dik ding!!
pi_61239398
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

thanks.

Het scheelt natuurlijk ook dat je met een vers gespoten, goed uitziende, niet bespoilerde zeldzame auto aan komt kachelen en niet met een astra gsi of golf 2 met 10 uitlaten en met je petje op.
Heb je toch niet nodig jongen. Jouw auto rijdt nog minder 'dan de slechtste Golf 2 met 10 uitlaten', die is echt altijd stuk. RDW kijkt gewoon hoe jij bent. Die 3 liter ombouw Astra's komen er ook elke keer in no time doorheen met vlag en wimpel. Dus als jij daar serieus bent, doen zij ook niet zo moeilijk.

Grootste tijd wachten is nog als ze de hele toko bij mekaar gaan roepen, die zien in echt 1 minuut of dat kneuzenwerk is, of serieus werk.

Zelfde met kentekenpapieren, kost 5 weken, ga je ernaartoe heb je ze in anderhalve dag.

Zelfde geld voor Lelystad:

Die kerels zijn helemaal niet zo vervelend.
pi_61239402
Ajax-Feijenoord gedoe is zo dom als je zelfde hobby hebt. Typisch fok vooral.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:18:32 #185
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61240590
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 04:32 schreef PNG het volgende:

[..]

Heb je toch niet nodig jongen. Jouw auto rijdt nog minder 'dan de slechtste Golf 2 met 10 uitlaten', die is echt altijd stuk. RDW kijkt gewoon hoe jij bent. Die 3 liter ombouw Astra's komen er ook elke keer in no time doorheen met vlag en wimpel. Dus als jij daar serieus bent, doen zij ook niet zo moeilijk.

Grootste tijd wachten is nog als ze de hele toko bij mekaar gaan roepen, die zien in echt 1 minuut of dat kneuzenwerk is, of serieus werk.

Zelfde met kentekenpapieren, kost 5 weken, ga je ernaartoe heb je ze in anderhalve dag.

Zelfde geld voor Lelystad:
[ afbeelding ]

Die kerels zijn helemaal niet zo vervelend.

waarom had ik nou al een reactie van jou verwacht, en waarom voel jij je aangevallen?
kevin20vt heeft ook een golf afbeelding in zijn avatar maar zie hem niet ageren op het stukje.

je moet de zin lezen, niet elk woord afzonderlijk. daar krijg je amerikaanse praktijken van.

btw mijn supra heeft in 3 jaar tijd alleen dit jaar 3 maand stil gestaan.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:45:23 #186
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61240875
bitchfight
pi_61241181
zo naar autocross hallum
pi_61241707
'Kaping' Transavia was 'liefdesdrama'
Het klinkt als een standaard gesubsidieerde Nederlandse film
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:38:45 #189
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_61252096
Groeten uit het pittoreske vakantiepark Cochem
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_61253047
Pfff, Eifelganger
Ik ga zoals het er nu naar uitziet over twee weken weer... :x
pi_61253241
Mocht je trouwens nog langs de ring komen deze week, woensdag t/m zaterdag is er weer scuderia hanseat - dus veel exotisch spul
pi_61256170
autocross was mooi.. dat ik nu alweer gebanned ben van siteground omdat ikteveel fotos up, is minder mooi
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:30:50 #193
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_61265008
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Mocht je trouwens nog langs de ring komen deze week, woensdag t/m zaterdag is er weer scuderia hanseat - dus veel exotisch spul
ik ben er afgelopen vrijdag langsgereden, maar de formule renault masters was nog niet begonnen.

Wel een Koenigeggs gezien, geen foto van kunnen maken. Verder de usual porsches en bmw's. Audi S5 was leuk, maar niet leuk genoeg voor een foto, en de ferrari in muisgrijs was ook niet boeiend genoeg voor een vastlegging in bits en bytes.

nu lekker wandelen in de bossen, van en naar het golfresort naar Cochem, Ediger-Eller en zo. Nog even de wijnfeesten in Cochem meemaken en dan lekker slapen.

ik zit hier niet alleen, en de rest boeit auto's niet zo. Heb wel wat leuke foto's voor Lexxxxie gemaakt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_61266083
Lief Als ik straks wat meer geldom handen heb ik een ringweekendje ook het eerste wat ik ga doen ik SNAK naarde eiffel, en wil het ook graag aan mijn liefje laten zien natuurlijk
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:33:27 #195
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_61266516
Ik dacht dat je alleen met je vriendin op pad was Lip, dan is het nog een optie om er op de terugweg 'even' te kijken

En zoals je al aangeeft is er zoveel meer te doen in/rond de Eifel, heb je ook nog bezoeken aan kastelen en Trier (~30 mins rijden vanaf cochem?) geplanned staan?
pi_61266651
Tot over een dikke week .
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:09:11 #198
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_61270504
Ga Rose eens knuffelen man!

Wel aardig wat rondvliegende modder op de foto's, dat is wel wat extremer dan vorig jaar... camera niet vies geworden?
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:23:25 #199
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_61270786

CAAAAAAAAAARMAGEDDON ^^

Zijn er eigenlijk nog meer autocross wedstrijden dit jaar? :x
pi_61270841
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef Paladijn het volgende:
Ga Rose eens knuffelen man!

Wel aardig wat rondvliegende modder op de foto's, dat is wel wat extremer dan vorig jaar... camera niet vies geworden?
Die is weer thuis

Camera niet vies geworden, ik zelf wel behoorlijk
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
CAAAAAAAAAARMAGEDDON ^^

Zijn er eigenlijk nog meer autocross wedstrijden dit jaar? :x
jazeker. 14 september combine race emmeloord, en ik dacht de 27e in Blija
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: