Oeh een baan waarvor je niks hoeft te kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Mijn baan komt vrij, mag je bij 'De Bank' zijkende mensen welke weg willen te woord staan
Schrijven kan hij niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Fugie het volgende:
ik snap nu wel waarom ze je laten bellen
Oei....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
En welke bank is De Bank?
enkeltje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag voor mijn werk, als ik terug ben, 2 daagjes naar Antwerpen.
I love youquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabds, de nachtkarbo is voor jou vanavond hoor, ik ga slapen!
Faciliteiten genoeg in Haarlem. Zo hebben ze daar een flink aantal tramlijnen en kerken. Daarnaast grossieren ze in bloemenperken en hofjes. Met de faciliteiten zit het dus wel snor Peu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:25 schreef PeuRac het volgende:
Kinky.
FF wat anders, als iemand woonruimte weet in Haarlem dan houd ik me aanbevolen. Hoeft niet groot te zijn, studiotje of klein 2 kamer app. Wel eigen faciliteiten.
I love you tooquote:
Je beseft je wel dat Peu nu de hele nacht over jou enquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Aan m'n bed ja, waar ik nu mijn kussens ga knuffelen.
Trusten.
Peu is Homo hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat Peu nu de hele nacht over jou en
[ afbeelding ]
Heeft lopen 'dromen'?
You're my daddyquote:
Ben je twee keer zo zwaar geworden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bo weet overigens niet dat ik 5 kg ben aangekomen.
Bijnaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je twee keer zo zwaar geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |