enkeltje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag voor mijn werk, als ik terug ben, 2 daagjes naar Antwerpen.
I love youquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabds, de nachtkarbo is voor jou vanavond hoor, ik ga slapen!
Faciliteiten genoeg in Haarlem. Zo hebben ze daar een flink aantal tramlijnen en kerken. Daarnaast grossieren ze in bloemenperken en hofjes. Met de faciliteiten zit het dus wel snor Peu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:25 schreef PeuRac het volgende:
Kinky.
FF wat anders, als iemand woonruimte weet in Haarlem dan houd ik me aanbevolen. Hoeft niet groot te zijn, studiotje of klein 2 kamer app. Wel eigen faciliteiten.
I love you tooquote:
Je beseft je wel dat Peu nu de hele nacht over jou enquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Aan m'n bed ja, waar ik nu mijn kussens ga knuffelen.
Trusten.
Peu is Homo hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat Peu nu de hele nacht over jou en
[ afbeelding ]
Heeft lopen 'dromen'?
You're my daddyquote:
Ben je twee keer zo zwaar geworden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bo weet overigens niet dat ik 5 kg ben aangekomen.
Bijnaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je twee keer zo zwaar geworden?
En dan moet ik aan deze foto denken *kots*quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan moet ik aan deze foto denken *kots*
Ik heb hem geblurred gek!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verwijderen aub.
En ja, ook uit je geheugen.
Doe toch maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem geblurred gek!
En ik zou willen dat hij uit m'n geheugen verwijderd KON worden X.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Your wish is my command.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk, edit historie. Leuke foto voor KEL.
Check. Overgemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
100¤ of die foto gaat naar geenstijl.nl
Is het in je achterste gaan zitten dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bo weet overigens niet dat ik 5 kg ben aangekomen.
pic naar politie doorstuurtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Check. Overgemaakt.
+ aangifte wegens afpersing gedaan
Alsof jij vriendjes bent met de politiequote:
tuurlijk, nog steeds een schoon strafblad hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof jij vriendjes bent met de politie
Het een sluit het ander niet uit...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tuurlijk, nog steeds een schoon strafblad hoor
dat was nog van vroegah, is verleden tijd tegenwoordigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit...
* Xtreem mompelt iets over kroeggevechten en impreza's....
Ook, ook, ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is het in je achterste gaan zitten dan?
pics or it didn't happenquote:
Neh, dan past ie niet meer bij de rest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er moet minstens 10 kilo in wil jij een kont hebben.
Bedankt voor de foto's trouwensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, dan past ie niet meer bij de rest.
Ik vind 't wel goed zo.
vanaf 1 september zouden de abonnementen in moeten gaan...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Over foto's gesproken trouwens *klikt random fotoboeken aan*, het viel me laatst op dat er nu 'Abonnement FOK!free abonnement' bij staat... wtf @ dat? of is dat nog inside crew secret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |