abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61781773
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen? Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
http://www.run2day.nl/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_61782105
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen? Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
Ik ga naar Total Running in Almere of Hilversum (was eerst goedkoophardlopen.nl). Nemen goed de tijd voor je, filmen de manier waarop je loopt e.d.
Ga ook niet naar Perry ofzo, die hebben geen idee waar ze het over hebben.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61782289
Door die positieve verhalen ga ik denk ik ook schoenen halen bij zo'n zaak. Voor mij met wat gebreken die af en toe de kop opsteken is goed schoeisel hoofdzaak.
That's all folks!
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:52:49 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61782316
Heb zelf toen ook besloten om naar een goede zaak te gaan voor m'n schoenen, zeker gezien m'n knie, enkel en liesblessures uit het verleden (voetbal) leek me dat toch wel een noodzaak en heb er geen spijt van gehad.
Vanavond eindelijk weer eens een stuk hardlopen, weer de 10km oppikken die zowaar de eerste keer gelijk in éen keer goed te lopen viel.
Nu sporte ik altijd al en deed ik tevens werk als postbode, maar was toch benieuwd hoe het fysiek te doen zou zijn.

Met andere woorden, mijn tvp.
pi_61787877
thnx voor de info allemaal Had ook naar die van dodewaard gekeken, maar is veel te ver weg voor mij Ik ga volgende week naar Haarlem
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_61789497
Veel succes voor de dam tot damlopers morgen! Ik ben er ook en ben benieuwd hoe het zal gaan. Het weer is prima, geen regen en wind en een fijne temperatuur, en ik heb best goed getraind. Verder heb ik mij nog vol gestopt met pasta .
pi_61789671
O ja, dat is morgen. Veel plezier & succes!
Die pasta is een goed plan

Ik ben vandaag gaan hardlopen in de Ardennen en mijn god, die weggetjes zijn allemaal zo steil dat het leek of we totaal geen conditie hadden. Al met al toch een uur gerend, nogal langzaam, maar toch een mooie Zevenheuvelentraining. Zusjelief is duidelijk beter in vorm dan ik, maar ik ga goed trainen en dan gaat het een mooie strijd worden in november

Dam tot Dammers: morgen absoluut geen lange broek of mouwen aantrekken trouwens, de wind lijkt soms wel koud maar als je aan het lopen bent is het echt behoorlijk warm.
pi_61796952
Even domme vraag van mij
Ik ben de laatste tijd beetje begonnen met hardlopen. Vind het lekker om een muziekje op te hebben. Maar mijn telefoon (die ik als mp3speler gebruik) slingert de hele tijd door m'n broekzak heen en weer van mijn trainingsbroek. Hoe los je dat het beste op want dat is nogal irritant. Heb ook beetje hetzelfde probleem met mijn sleutels van mijn huis.
pi_61797112
Ik hou sleutels en mp3-speler in m'n hand, of doe een heuptasje om.
Veel hardlopers maken hun huissleutel aan hun veters vast. Als je dat strak doet, slingert of rinkelt ie niet.
  zondag 21 september 2008 @ 13:41:22 #110
242 Pinball
Electric Monk
pi_61798195
Op mijn hardloopbroeken zit achterop een zakje waar precies sleutels en een telefoon in passen. Je zou bijna denken dat die hardloopbroekjes er speciaal voor gemaakt zijn.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_61803432
Als er bij jouw een telefoon in past heb je wel een erg ruime broek
  zondag 21 september 2008 @ 19:25:46 #112
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_61805969
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:24 schreef hp38guser het volgende:
Als er bij jouw een telefoon in past heb je wel een erg ruime broek
Ik mijn Nike broek heb ik ruimnte voor een iPod Nano (1e gen) of iets van dat formaat...dus ook de gemiddelde hedendaagse telefoon past daar in...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_61806081
Daarom loop ik meestal in (trainings)broek met ritszakken . Neem alleen de huissleutel mee (rest van de bos laat ik thuis) en telefoon voor de statistieken afstand,tijd, etc.

Zometeen nog even een training doen van 15-20 km.
pi_61806757
Yeah vandaag damloop! Mijn tijd 1:11:50, mooi resultaat al zeg ik het zelf ! Maarliefst 3 min en 6 sec sneller dan vorig jaar, maar toen was het ook stukkie warmer...
pi_61808626
Zeker mooie tijd. Ik liep 1.16.27. Vorig jaar iets in de 1.20. Bij mij liep het ook erg lekker, alleen sommige mensen zijn echt irritant die gewoon links heel langzaam gaan lopen zodat je er onmogelijk langs kan.....
pi_61808931
Ik heb minder hard gerend dan ik had gehoopt: 1.15.22. Waarschijnlijk had ik teveel last van mijn ademhaling (bronchitis), maar ja, ik krijg binnenkort nog wel een paar nieuwe kansen.

De drukte vond ik mee vallen, de zevenheuvelenloop voelt drukker aan, maar dat komt doordat er meerdere startmomenten zijn bij de damloop. Het wegdek was wel van slechte kwaliteit op veel plaatsen, er zaten te veel kuilen en dergelijke in.
pi_61809146
O, en voor mp3 spelers en dergelijk heb je toch ook van die armbanden waar je van alles in kunt stoppen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zie er genoeg mensen mee rennen.
  zondag 21 september 2008 @ 22:15:34 #118
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_61811368
ligt het aan mij of rennen jullie enorm hard?
pi_61812361
O, het zijn zeker mooie tijden, maar zelf zou ik het nog niet als enorm hard willen bestempelen. Daarvoor moet je toch richting de 15km/uur gaan, vind ik dan (Grumpey en een paar andere lui in dit topic halen dat wel).
  zondag 21 september 2008 @ 23:03:10 #120
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_61813055
heb je daar extreem lange benen voor nodig? Ik wil ooit ook zo hard lopen, maar zo ver ben ik nog lang niet en vraag me af wat de snelste weg is naar een hogere gemiddelde snelheid. Uiteraard snap ik dat er heel veel training bij komt kijken

zondag mijn 1e wedstrijd, hoop net zo snel te lopen, al is het maar 8,5 km lang ipv 10em
pi_61814026
Ik vind alles dat in de buurt komt van de 12 km/u indrukwekkend, dus Wolfje en anderen: gefeliciteerd!
pi_61814519
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:03 schreef beertenderrr het volgende:
heb je daar extreem lange benen voor nodig?
Ooit een lange Keniaan gezien?
quote:
Ik wil ooit ook zo hard lopen, maar zo ver ben ik nog lang niet en vraag me af wat de snelste weg is naar een hogere gemiddelde snelheid. Uiteraard snap ik dat er heel veel training bij komt kijken

zondag mijn 1e wedstrijd, hoop net zo snel te lopen, al is het maar 8,5 km lang ipv 10em
Interval trainen! (zoek op google wat dat exact inhoudt).

Goede tijden allemaal heb zin om ook weer een wedstrijd te doen!
pi_61818132
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind alles dat in de buurt komt van de 12 km/u indrukwekkend, dus Wolfje en anderen: gefeliciteerd!
dank je
pi_61820712
De openingspost kan wel weer aangepast worden met onze tijden van de damloop.

Wat zijn jullie volgende events? Marathon van Amsterdam? Halve van Egmond?
Ik wil voor de halve marathon van Egmond eens een keer een echt goed trainingsschema gaan lopen. Iemand tips waar je een goed schema vandaan kan halen?
pi_61820818
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:28 schreef ryan_atwood het volgende:
De openingspost kan wel weer aangepast worden met onze tijden van de damloop.

Wat zijn jullie volgende events? Marathon van Amsterdam? Halve van Egmond?
Ik wil voor de halve marathon van Egmond eens een keer een echt goed trainingsschema gaan lopen. Iemand tips waar je een goed schema vandaan kan halen?
5 oktober loop ik Sedan- Charleville loop over 23 km, grote stemming, laatste 5 km is als lopen op Alpe d'Huez, dikke rijen mensen die de eerste en laatste loper aanmoedigen.

Is in Noord Frankrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')