http://www.run2day.nl/quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen?Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen
Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
Ik ga naar Total Running in Almere of Hilversum (was eerst goedkoophardlopen.nl). Nemen goed de tijd voor je, filmen de manier waarop je loopt e.d.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen?Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen
Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
Ik mijn Nike broek heb ik ruimnte voor een iPod Nano (1e gen) of iets van dat formaat...dus ook de gemiddelde hedendaagse telefoon past daar in...quote:Op zondag 21 september 2008 17:24 schreef hp38guser het volgende:
Als er bij jouw een telefoon in past heb je wel een erg ruime broek
Ooit een lange Keniaan gezien?quote:Op zondag 21 september 2008 23:03 schreef beertenderrr het volgende:
heb je daar extreem lange benen voor nodig?
Interval trainen! (zoek op google wat dat exact inhoudt).quote:Ik wil ooit ook zo hard lopen, maar zo ver ben ik nog lang niet en vraag me af wat de snelste weg is naar een hogere gemiddelde snelheid. Uiteraard snap ik dat er heel veel training bij komt kijken
zondag mijn 1e wedstrijd, hoop net zo snel te lopen, al is het maar 8,5 km lang ipv 10em
dank jequote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind alles dat in de buurt komt van de 12 km/u indrukwekkend, dus Wolfje en anderen: gefeliciteerd!
5 oktober loop ik Sedan- Charleville loop over 23 km, grote stemming, laatste 5 km is als lopen op Alpe d'Huez, dikke rijen mensen die de eerste en laatste loper aanmoedigen.quote:Op maandag 22 september 2008 11:28 schreef ryan_atwood het volgende:
De openingspost kan wel weer aangepast worden met onze tijden van de damloop.
Wat zijn jullie volgende events? Marathon van Amsterdam? Halve van Egmond?
Ik wil voor de halve marathon van Egmond eens een keer een echt goed trainingsschema gaan lopen. Iemand tips waar je een goed schema vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |