www.hardloopkalender.nl staat niet in de OP, maar is ook vrij compleet. Ook met veel kleinere lopen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:53 schreef Wombcat het volgende:
BTW: de loopagenda in de OP, die is gestopt
Hoe betrouwbaar ik google earth wat dat betreft eigenlijk? Heb mijn bosroute daarmee berekend, door héél veel lijntjes te trekken en stipjes te zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef kepler het volgende:
man, dat GPS-apparaat werkt deprimerend
Ik dacht dat ik altijd 8 km liep met een best aardig tempo. Blijkt dat ik 6.21 km loop, met een gemiddelde van 10.6 km/u(gemiddelde zal ietsje hoger liggen, gps-log begon voordat ik begon)
ik heb zelf een GPS apparaat, niet waar jij het net over hadquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef beertenderrr het volgende:
hmm niet al te best dusmaar ik had juist gelezen dat die serie geen gps-log had
dus hebben we het over dezelfde?
Dat gaat lukkenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:35 schreef nozem het volgende:
TVP'tje. Ik loop nu ongeveer anderhalve maand fanatiek en ik ben in die tijd enorm vooruit gegaan. Liep ik aan het begin nog geen 2 km met veel gepuf en gesteun, momenteel haal ik al met gemak de 10 km. Van enige blessures is geen sprake. Ik heb mezelf ook nooit geforceerd met lopen.
Ik zit er daarom sterk over te denken om de Zevenheuvelenloop (15 km) te gaan lopen op 16 november. Gezien mijn snelle progressie lijkt dit makkelijk haalbaar, maar wellicht neem ik wel teveel hooi op mijn vork en kan ik beter een jaartje wachten?
Het lijkt me sowieso een superervaring en het is een schitterend parcours..
Heb nu echt iets van 4x meegedaan (waarvan 3x organisatie van team) met de bata, maar dat schema waar jij het over hebt kan ik me niet voor de geest halenquote:Op maandag 8 september 2008 22:24 schreef ShadyLane het volgende:
Heeft er hier misschien iemand nog een oud Batavierenrace-boekje liggen? Ik meen me te herinneren dat daar altijd van die fijne blanco autoschema's in stonden. Ik organiseer een Veluweloop-ploeg voor komend weekend en weet nog hoe ik vorig jaar heb zitten zwoegen op dat schema. Een kant-en-klaar voorbeeld zou helpen!
Ik heb me ook ingeschreven!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef nozem het volgende:
Nou, ook ik heb me ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Mijn eerste loop, spannend en heb er veel zin in!
Ik ook!quote:
de uitdaging is dan om zo''n 'piek' of veertje te hebben op wedstrijddagen.. maarja..quote:Op donderdag 18 september 2008 19:47 schreef ShadyLane het volgende:
Soms heb je zo'n dag dat je veel lekkerder loopt dan anders he. Ik leek daarnet wel een veertje
Dat kan een eenmalige 'goeie dag' zijn geweest, maar ik vertel mezelf liever dat ik gewoon alweer een stuk beter in vorm ben dan een maand geleden
Ik ben op zich wel een 'pieker' op wedstrijddagen, volgens mij gewoon omdat ik toch vrij lui ben aangelegd en op trainingen, als het toch niet 'voor de echt' is, me er niet toe kan zetten me echt enorm in te spannen. Het gebeurt telkens weer dat ik op wedstrijden degenen van ons trainingsgroepje die op de training van me weglopen, versla. Alleen degenen die niet al te ver van me weglopen natuurlijk, de echt snellen zijn in de wedstrijd nog steeds sneller.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Sport_Life het volgende:
de uitdaging is dan om zo''n 'piek' of veertje te hebben op wedstrijddagen.. maarja..![]()
TTM ook gelopen. Weer vond ik meevallen, vond alleen het parcours een stuk minder dan vorig jaar. Veel bochtiger en zo, laatste stukje ook onverhard door een opgebroken weg. De 10 mijl uiteindeiljk uitgelopen in een nieuw PR van 1:10:19, ruim 3 1/2 minuut eraf!quote:Op zondag 7 september 2008 22:30 schreef Intermec het volgende:
Vandaag de TTM.
Kloteweer.. toch ruim sneller dan de keer hiervoor.
52min - 10k
Misschien krijg jij meer adrenaline dan de restquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:46 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een 'pieker' op wedstrijddagen, volgens mij gewoon omdat ik toch vrij lui ben aangelegd en op trainingen, als het toch niet 'voor de echt' is, me er niet toe kan zetten me echt enorm in te spannen. Het gebeurt telkens weer dat ik op wedstrijden degenen van ons trainingsgroepje die op de training van me weglopen, versla. Alleen degenen die niet al te ver van me weglopen natuurlijk, de echt snellen zijn in de wedstrijd nog steeds sneller.
Schoenen: PK Runningshop in Dodewaard!
Ik ben gewoon langs de Runnersworld gegaan. Men neemt er echt de tijd voor je. De man die me hielp zag meteen dat ik lichte overpronatie heb, mijn voeten staan wat naar binnen. Na een half uurtje stond ik buiten met de Saucony Omni 6 en daar ben ik meer dan tevreden over. Na enkele maanden intensief lopen zien ze er eigenlijk nog als nieuw uit. Mensen vragen zich af of ik die dingen uberhaupt wel eens aan heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen?Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen
Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
Vandaag voor de 3e keer bij de dokter geweest.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef ForrestX het volgende:
Sinds mijn 11k avontuurtje afgelopen zondag heb ik een continue zeurende pijn op mijn enkel. De pijn gaat van de voorkant/bovenkant van de enkel bovenlangs naar achteren richting mijn kuit…Duidelijk??
Morgen toch maar even langs de dokter ermee…
Spierpijn is het herstel van je spieren. Eigenlijk is dit het moment waarop je spieren daadwerkelijk sterker worden. Je kunt het beste 1 -2 dage rust houden om het herstel volledig te maken, en daarna weer gaan sporten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef robbolo het volgende:
Een tvp. Heb gister ongeveer 7 kilometer in een uur gelopen, met rustige loop momenten er tussen ivm een vriend die mee liep, maar het smaakt naar meer. Had al tijden niet echt gesport, dus heb ik nu wel last van lichte spierpijn. Is het dan verstandig om vandaag weer te lopen? Of kan ik beter even wachten.
Danku, dan ga ik er morgen weer mee beginnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Spierpijn is het herstel van je spieren. Eigenlijk is dit het moment waarop je spieren daadwerkelijk sterker worden. Je kunt het beste 1 -2 dage rust houden om het herstel volledig te maken, en daarna weer gaan sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |