abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61417622
Ik ga ook weer beginnen. En meteen veel geluk gehad. Ik moest nieuwe schoenen hebben en kwam de Mizuno Wave Creation 9 tegen voor een prikkie
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:12:46 #52
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_61428124
Vandaag eindelijk weer eens een flinke afstand gelopen, 14 km, en ik heb weer vertrouwen in de halve maratho van 21 oktober. Moet wel lukken lijkt me nu. Ik merk echt dat ik weer bijna iedere dag 20 km fiets, scheelt zo veel in de conditie. Ik ben wel een paar keer door mijn enkel gegaan, wat ik normaal echt nooit heb. Ik weet niet of dat door mijn schoenen komt, maar ik voel ook dat de demping behoorlijk afgenomen is, dus het is tijd voor nieuwe schoenen!
I'm just a girl in the world.
pi_61445690
Effe melden hier. Ik doe vooral wielrennen, maar wil deze winter ook wat gaan hardlopen. Vandaag voor de 2e keer een half uurtje gelopen , dus niet zo lang, maar rustig aan beginnen, want je gebruikt toch een paar spieren die je op de fiets niet zo gebruikt.
En als het uitkomt, wil ik misschien ook wel een keertje met een evenementje ergens meedoen.

BTW: de loopagenda in de OP, die is gestopt

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2008 12:58:04 ]
  zondag 7 september 2008 @ 21:15:35 #54
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_61458593
check www.uitslagen.nl, dan zie je het volledige overzicht van alle evenmenten

Gister weer 15 km gelopen, wel spierpijn nu, toch al twee weken niets gedaan ivm vakantie
pi_61461319
Vandaag de TTM.
Kloteweer.. toch ruim sneller dan de keer hiervoor.
52min - 10k
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_61467980
Nog damlopers hier?
  maandag 8 september 2008 @ 10:03:17 #57
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61468162
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:53 schreef Wombcat het volgende:

BTW: de loopagenda in de OP, die is gestopt
www.hardloopkalender.nl staat niet in de OP, maar is ook vrij compleet. Ook met veel kleinere lopen.
pi_61469456
Klote, pijn in mijn enkel.
Al een paar jaar een heel klein beetje last van maar het wordt toch erger.

Na de damloop maar weer rust gaan nemen....

Ben benieuwd hoe het gaat, heb sinds Egmond geen wedstrijd meer gelopen. Ben bang dat mijn vorm niet is hoe het zou moeten zijn. Maar een tijd van binnen de 1:10 moet lukken.
pi_61470014
Op 5 oktober 2008 doe ik mee aan de Huttenkloasloop

Voor 1 keer laat ik voetbal schieten om te kunnen hardlopen
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_61486481
Heeft er hier misschien iemand nog een oud Batavierenrace-boekje liggen? Ik meen me te herinneren dat daar altijd van die fijne blanco autoschema's in stonden. Ik organiseer een Veluweloop-ploeg voor komend weekend en weet nog hoe ik vorig jaar heb zitten zwoegen op dat schema. Een kant-en-klaar voorbeeld zou helpen!
pi_61486951
Heeft er iemand hier ervaring met de forerunner 50 serie? Ik zit er over te twijfelen om deze te kopen. Heeft er iemand misschien ook andere aanraders in deze prijsklasse? Ik vind die dingen over het algemeen idioot duur en deze is tenminste betaalbaar En ik was eigenlijk wel opzoek naar een review. Anyone?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:26:54 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61503534
man, dat GPS-apparaat werkt deprimerend

Ik dacht dat ik altijd 8 km liep met een best aardig tempo. Blijkt dat ik 6.21 km loop, met een gemiddelde van 10.6 km/u (gemiddelde zal ietsje hoger liggen, gps-log begon voordat ik begon)
The line is a dot to you!
pi_61513250
hmm niet al te best dus maar ik had juist gelezen dat die serie geen gps-log had dus hebben we het over dezelfde?
pi_61513544
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef kepler het volgende:
man, dat GPS-apparaat werkt deprimerend

Ik dacht dat ik altijd 8 km liep met een best aardig tempo. Blijkt dat ik 6.21 km loop, met een gemiddelde van 10.6 km/u (gemiddelde zal ietsje hoger liggen, gps-log begon voordat ik begon)
Hoe betrouwbaar ik google earth wat dat betreft eigenlijk? Heb mijn bosroute daarmee berekend, door héél veel lijntjes te trekken en stipjes te zetten.
pi_61526424
Heb mezelf er eindelijk weer toe kunnen zetten om te gaan lopen.
Loop nu ongeveer 3x5.5km per week. Ik loop graag op blote voeten alleen nu ik weer zo veel wil gaan lopen vraag ik mij af of dat wel zo verstandig is, alhoewel het grotendeels onverharde bodem is.
Viva los Vatos Locos
pi_61526769
TVP'tje. Ik loop nu ongeveer anderhalve maand fanatiek en ik ben in die tijd enorm vooruit gegaan. Liep ik aan het begin nog geen 2 km met veel gepuf en gesteun, momenteel haal ik al met gemak de 10 km. Van enige blessures is geen sprake. Ik heb mezelf ook nooit geforceerd met lopen.
Ik zit er daarom sterk over te denken om de Zevenheuvelenloop (15 km) te gaan lopen op 16 november. Gezien mijn snelle progressie lijkt dit makkelijk haalbaar, maar wellicht neem ik wel teveel hooi op mijn vork en kan ik beter een jaartje wachten?

Het lijkt me sowieso een superervaring en het is een schitterend parcours..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_61528924
Wacht iig niet te lang met de beslissing, anders wordt ie voor je gemaakt: de Zevenheuvelen zat vorig jaar eind september vol.

Volgens mij kun je het wel proberen. De eerste keer dat ik 'm liep had ik nooit meer dan een kilometer of 8 getraind. Ik kwam dus op de dag zelf rond het 11 km-punt in de problemen, kreeg ook nog een hoosbui op m'n dak en besloot toen uit te stappen. Maar omdat er dan in Berg en Dal geen bussen rijden omdat alles is afgezet voor die loop, realiseerde ik me dat de snelste manier om thuis te komen was om gewoon door te lopen. Zo haalde ik toen de finish, in de abominabele tijd van 1:37, maar ik had 'm wel uitgelopen

Het is inderdaad een schitterend parcours, en ook een geweldig goeie sfeer. Probeer evt binnenkort een keer om (op heel langzaam tempo natuurlijk) het parcours te lopen. Dan weet je dat je het iig halen kunt, dat loopt ontspannener op de dag zelf.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:32:43 #68
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61533303
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef beertenderrr het volgende:
hmm niet al te best dus maar ik had juist gelezen dat die serie geen gps-log had dus hebben we het over dezelfde?
ik heb zelf een GPS apparaat, niet waar jij het net over had
The line is a dot to you!
pi_61536931
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:35 schreef nozem het volgende:
TVP'tje. Ik loop nu ongeveer anderhalve maand fanatiek en ik ben in die tijd enorm vooruit gegaan. Liep ik aan het begin nog geen 2 km met veel gepuf en gesteun, momenteel haal ik al met gemak de 10 km. Van enige blessures is geen sprake. Ik heb mezelf ook nooit geforceerd met lopen.
Ik zit er daarom sterk over te denken om de Zevenheuvelenloop (15 km) te gaan lopen op 16 november. Gezien mijn snelle progressie lijkt dit makkelijk haalbaar, maar wellicht neem ik wel teveel hooi op mijn vork en kan ik beter een jaartje wachten?

Het lijkt me sowieso een superervaring en het is een schitterend parcours..
Dat gaat lukken
prachtig parcours en top georganiseerd. Maar wat net ook gezegd is, schrijf snel in want het zit snel vol.
pi_61557078
Het is bij ons bij de Veluweloop weer hetzelfde liedje als ook altijd met de Batavierenrace was: gefrustreerde vrouwelijke collega's omdat ze na al die training op een etappe van 3,5 km worden gezet. De langste vrouwenetappe bij de Veluweloop is 7 km, daar hebben we vier gegadigden voor. Twee daarvan zitten nu met een flutetappetje van 3 km.

Mooie mannenafstanden tussen de 8 en 10 km in overvloed, maar die korte vrouwenetappes moeten ook gevuld worden en daar kun je beter geen man op zetten. Dus een gefrustreerde vrouwelijke collega en ik zijn de klos. Maar je kunt op zo'n etappe natuurlijk wel ongelooflijk hard gaan vlammen
pi_61557381
kan je je niet gewoon vrij inschrijven
pi_61557460
Heb je het over de Zevenheuvelen of over de Veluweloop? Die laatste is een estafette, je hebt dan een team met collega's of vrienden, en iedereen doet 1 afstand. Je moet dus onderling uitmaken wie welke loopt, en dan komen de vrouwen er dus steevast bekaaid af
pi_61557624
Ahh ok, nou moet je een ander team/collega's/vrienden zoeken
  donderdag 11 september 2008 @ 21:15:49 #74
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_61561303
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:24 schreef ShadyLane het volgende:
Heeft er hier misschien iemand nog een oud Batavierenrace-boekje liggen? Ik meen me te herinneren dat daar altijd van die fijne blanco autoschema's in stonden. Ik organiseer een Veluweloop-ploeg voor komend weekend en weet nog hoe ik vorig jaar heb zitten zwoegen op dat schema. Een kant-en-klaar voorbeeld zou helpen!
Heb nu echt iets van 4x meegedaan (waarvan 3x organisatie van team) met de bata, maar dat schema waar jij het over hebt kan ik me niet voor de geest halen
pi_61561862
Dan hebben jullie waarschijnlijk met 1 busje meegedaan. Dan heb je geen autoschema nodig. Als je werkt met 2 auto's die ieder steeds alternerend een wisselpunt overslaan, moet je van tevoren uitdenken wie op welk moment in welke auto moet zitten.

Maar bij ons team gaat het goedkomen, want alleen een kleine harde kern is er de hele dag bij. We kunnen dus de meeste stukken gewoon met 1 auto af.

Heb er zin in Het gaat prima loopweer worden volgens mij zaterdag, meest droog en een stukje koeler dan het nu is.
pi_61564412
Voor nozem en andere nog-niet-ingeschrevenen:

"Hallo,
Jij hebt je op tijd ingeschreven voor de Fortis Zevenheuvelenloop en je bent niet de enige. De limiet komt namelijk snel in zicht. Misschien ken je iemand die wil meedoen en zich nog niet heeft ingeschreven. We zouden het zeer op prijs stellen als je hem/haar hierop wilt wijzen. De kans is groot dat we velen moeten teleurstellen wegens het vroegtijdig bereiken van de limiet. Inschrijven kan via www.fortiszevenheuvelenloop.nl.

(Mail kwam daarnet binnen)
pi_61565653
ik ga me misschien ook maar opgeven! Klinkt als een toffe wedstrijd!
pi_61599668
Ok ik doe ook mee, mag in de OP toegevoegd worden

Wiki heb ik aangepast, maar voordat er een nieuw topic geopend wordt, gaat het even duren denk ik zo
pi_61603481
Nou, ook ik heb me ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Mijn eerste loop, spannend en heb er veel zin in!
pi_61615543
Ik ga bij jullie even de Veluweloop promoten, want die is toch wel erg leuk. Het is een estafetteloop die start en eindigt op dezelfde plek in Wageningen (da's dus handig met het vervoer) en in een ronde over de Veluwe gaat. Twaalf etappes, varierend van 3 tot 11 km. Veel etappes gaan over supermooi parcours, onverhard, echt midden door de natuur. Voor de meefietsers is er daarom een mountainbike te huur, want op een normale fiets kun je nauwelijks over die ondergrond.

De rest van het team kan zich verplaatsen in auto's, maar er zijn ook fietsploegen, die het hele stuk op de fiets doen

De sfeer is super, die kennen velen van jullie wel van de Bata. De Veluweloop heeft een ouder publiek dan de Bata (al doen sommige ploegen wel aan beide races mee) en ook een iets meer 'hardlooppubliek'. Er zijn wel recreatieve teams met slecht getrainde mensen (zoals dat van ons), maar het gehalte sportievelingen is wel groter dan bij de Bata.

Ons team (van het werk) is in het klassement dus ook niet zo denderend geeindigd, al ben ik totaal niet ontevreden over de prestaties van de individuele lopers. Velen van ons (maar dat zal bij de andere ploegen wel net zo zijn) waren pas weer een paar weken aan het trainen sinds de zomervakantie. Ikzelf had de allerkortste etappe, 3,6 km, en niet eens over zwaar parcours, gewoon vlak. Ik hoopte dus dat ik in godsnaam wel boven de 12km/u zou lopen, en dat is geluikt: 17 minuut 40. Veel harder had ik op dit moment niet gekund, dus ik ben tevreden.

Ik heb op de site nog niet de algemene uitslag kunnen vinden, maar ik ga er vanuit dat de Galliers wel weer zullen hebben gewonnen. Die winnen vrijwel elk jaar, met varierende teamnamen met altijd 'Galliers' erin
pi_61632640
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef nozem het volgende:
Nou, ook ik heb me ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Mijn eerste loop, spannend en heb er veel zin in!
Ik heb me ook ingeschreven!

En maak je niet druk, 7 heuvelen was vorig jaar ook mijn eerste loop (uberhaupt eerste keer verder dan 5km hardlopen) en alles viel mij 100% mee. Gewoon met de massa meegaan dan komt alles goed
  zondag 14 september 2008 @ 22:50:45 #82
242 Pinball
Electric Monk
pi_61633405
quote:
Op zondag 14 september 200822:27 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb me ook ingeschreven!
Ik ook!

Als het laatste deel van mijn referentienummer inderdaad een tellertje is zijn er nu al bijna 23300 inschrijvingen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 15 september 2008 @ 22:41:19 #83
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_61661148
Kan ik nog iemand blijmaken met een startnummer voor de dam tot dam? Overzetten kan tot de 20e en ik heb een nummer over!
I'm just a girl in the world.
pi_61673250
Zondag weer een heerlijke 10 km gelopen en ben nu wel klaar voor de Dam tot Dam loop. Wel een korte voorbereiding vanwege de vakantie en lowlands maar ga toch voor een tijd onder de 1:25, het wordt zo te zien ook nog mooi weer

Loop nu een maand met een GPS horloge en bevalt echt goed, moet wel me Nike+ sensor opnieuw caliberen wat die zit er toch vaak naast qua afstand bljkt nu
pi_61738511
Soms heb je zo'n dag dat je veel lekkerder loopt dan anders he. Ik leek daarnet wel een veertje
Dat kan een eenmalige 'goeie dag' zijn geweest, maar ik vertel mezelf liever dat ik gewoon alweer een stuk beter in vorm ben dan een maand geleden
  donderdag 18 september 2008 @ 20:46:33 #86
68985 Anomaly
Welcome to Zwollywood
pi_61740136
Ik ben ook 2 maandjes weer aan het hardlopen. En moet zeggen dat het redelijk gaat, afgelopen zondag de Bridge to Bridge 10K in 51:58 en a.s. zondag wacht voor het eerst de Dam tot Dam. Richttijd is toch wel onder de 1:25.
1. a person who is unusual
2. deviation from the normal or common order or form or rule
My Audio
pi_61740678
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:47 schreef ShadyLane het volgende:
Soms heb je zo'n dag dat je veel lekkerder loopt dan anders he. Ik leek daarnet wel een veertje
Dat kan een eenmalige 'goeie dag' zijn geweest, maar ik vertel mezelf liever dat ik gewoon alweer een stuk beter in vorm ben dan een maand geleden
de uitdaging is dan om zo''n 'piek' of veertje te hebben op wedstrijddagen.. maarja..
pi_61747088
Waar kopen jullie altijd je schoenen? Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
pi_61750227
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Sport_Life het volgende:
de uitdaging is dan om zo''n 'piek' of veertje te hebben op wedstrijddagen.. maarja..
Ik ben op zich wel een 'pieker' op wedstrijddagen, volgens mij gewoon omdat ik toch vrij lui ben aangelegd en op trainingen, als het toch niet 'voor de echt' is, me er niet toe kan zetten me echt enorm in te spannen. Het gebeurt telkens weer dat ik op wedstrijden degenen van ons trainingsgroepje die op de training van me weglopen, versla. Alleen degenen die niet al te ver van me weglopen natuurlijk, de echt snellen zijn in de wedstrijd nog steeds sneller.

Schoenen: PK Runningshop in Dodewaard!
pi_61750883
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:30 schreef Intermec het volgende:
Vandaag de TTM.
Kloteweer.. toch ruim sneller dan de keer hiervoor.
52min - 10k
TTM ook gelopen. Weer vond ik meevallen, vond alleen het parcours een stuk minder dan vorig jaar. Veel bochtiger en zo, laatste stukje ook onverhard door een opgebroken weg. De 10 mijl uiteindeiljk uitgelopen in een nieuw PR van 1:10:19, ruim 3 1/2 minuut eraf!

Gister lekker rondje van 15,6 km gelopen. Krijg een druk programma de komende weken.

28 sept: 1/2 marathon Posbankloop
5 okt: 1/2 marathon bij Bredase Singelloop
12 okt: 1/2 marathon Eindhoven

Tijdens de Posbankloop wil ik het rustig aan gaan doen. Aan het einde zit een beklimming van de Emmapyramide, ook wel de "Muur" genoemd. Dit stukje is 500 meter lang met een hoogteverschil van 30 meter. Er wordt daar een apart klassement gemaakt van de beklimming. Vorig jaar 90e geworden en 25e in mijn categorie met een tijd van 2:31. Dit jaar wil ik rond de 2 minuten komen. Gewoon vlammen die heuvel op, daarna is het 2 km dalen naar de finish, dus ik mag kapot gaan.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_61751731
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:46 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel een 'pieker' op wedstrijddagen, volgens mij gewoon omdat ik toch vrij lui ben aangelegd en op trainingen, als het toch niet 'voor de echt' is, me er niet toe kan zetten me echt enorm in te spannen. Het gebeurt telkens weer dat ik op wedstrijden degenen van ons trainingsgroepje die op de training van me weglopen, versla. Alleen degenen die niet al te ver van me weglopen natuurlijk, de echt snellen zijn in de wedstrijd nog steeds sneller.

Schoenen: PK Runningshop in Dodewaard!
Misschien krijg jij meer adrenaline dan de rest . Ben je gespannen voor een loop?
Ik loop altjd heel wisselvallig op wedstrijddagen, maargoed ik train ook heel wisselvallig, zit niet echt een rode draad in
pi_61752965
Dat zou best kunnen, ik ben altijd wel zenuwachtig. Het zou zelfs weleens kunnen dat die ontieglijke hoofdpijn die ik vaak na een loop krijg, vanuit m'n nek komt door te gespannen lopen. Maar de positieve kant van het verhaal is dat ik op wedstrijden steevast boven mezelf uitstijg
pi_61753362
hoofdpijn tijdens/na lopen is meestal te weinig vocht. Logisch gevolg van gespannen = meer zweten, plassen, etc. Neem bij een waterkraam ff de tijd om 2 of 3 bekertjes te drinken
pi_61760365
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
Waar kopen jullie altijd je schoenen? Ik heb goede schoenen nodig, maar wil niet zomaar op een internet site zomaar wat kopen Ben opzoek naar een goede winkel(keten) waar ze er toch ergens wel verstand van hebben.
Ik ben gewoon langs de Runnersworld gegaan. Men neemt er echt de tijd voor je. De man die me hielp zag meteen dat ik lichte overpronatie heb, mijn voeten staan wat naar binnen. Na een half uurtje stond ik buiten met de Saucony Omni 6 en daar ben ik meer dan tevreden over. Na enkele maanden intensief lopen zien ze er eigenlijk nog als nieuw uit. Mensen vragen zich af of ik die dingen uberhaupt wel eens aan heb.

Zojuist een slordige 8 km gelopen, maar soms heb je gewoon je dag niet, ik was helemaal kapot op het einde. En dat terwijl ik soms zwevend de 10 km afleg. Hopelijk heb ik wel mijn dag tijdens de Zevenheuvelenloop, maar och, uitlopen doe ik hem hoe dan ook.
pi_61761489
Een tvp. Heb gister ongeveer 7 kilometer in een uur gelopen, met rustige loop momenten er tussen ivm een vriend die mee liep, maar het smaakt naar meer. Had al tijden niet echt gesport, dus heb ik nu wel last van lichte spierpijn. Is het dan verstandig om vandaag weer te lopen? Of kan ik beter even wachten.
pi_61761658
ik zou niet naar "de hardloopwinkel" gaan, slechte ervaringen mee.
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:36:31 #97
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_61763046
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef ForrestX het volgende:
Sinds mijn 11k avontuurtje afgelopen zondag heb ik een continue zeurende pijn op mijn enkel. De pijn gaat van de voorkant/bovenkant van de enkel bovenlangs naar achteren richting mijn kuit… Duidelijk??

Morgen toch maar even langs de dokter ermee…
Vandaag voor de 3e keer bij de dokter geweest.

Bij het eerste bezoek, nu twee weken geleden dacht hij dat het micro-stress-fractuurtjes in de enkel konden zijn. Aangezien deze zo klein zijn, zijn ze niet zichtbaar bijde breuk, maar is het herstel pas zichtbaar...de neiuwe botgroei zeg maar. Enfin, vorige week foto's laten maken en vandaag de uitslag, nou uitslag...het waren iig geen breukjes...dokter raad zo'n 6 weken rust (geen hardlopen) aan, waarvan ik er nu dus 3 op heb zitten...daarna langzaam weer opbouwen. Beginnen met afstanden dribbelen en later pas snelheid gaan opvoeren...

Sinds vorige week is de pijn gelukkig langzaam aan het weggaan en is nu bijna weg.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:37:58 #98
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_61763080
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef robbolo het volgende:
Een tvp. Heb gister ongeveer 7 kilometer in een uur gelopen, met rustige loop momenten er tussen ivm een vriend die mee liep, maar het smaakt naar meer. Had al tijden niet echt gesport, dus heb ik nu wel last van lichte spierpijn. Is het dan verstandig om vandaag weer te lopen? Of kan ik beter even wachten.
Spierpijn is het herstel van je spieren. Eigenlijk is dit het moment waarop je spieren daadwerkelijk sterker worden. Je kunt het beste 1 -2 dage rust houden om het herstel volledig te maken, en daarna weer gaan sporten.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_61763766
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Spierpijn is het herstel van je spieren. Eigenlijk is dit het moment waarop je spieren daadwerkelijk sterker worden. Je kunt het beste 1 -2 dage rust houden om het herstel volledig te maken, en daarna weer gaan sporten.
Danku, dan ga ik er morgen weer mee beginnen
pi_61780739
Moet je pas weer gaan lopen als je spierpijn helemaal verdwenen is? Of kan je na bijna 2 dagen rust weer gewoon gaan lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')