Wat jij wilt schat, wat jij wilt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Kan je de realiteit niet aan? Hand voor je ogen en is er niet. Lekker hypocriet.!!
Omdat de Vinegar Herald er niet over schrijft, bestaat het niet ?! Lekker makkelijk zo'n ernstig beperkt denkraam.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je de heftige Ritalin topic gemist van een paar weekjes terug. Of de topic over HPV-vaccinatie. Waarom zou hier geen discussie mogen bestaan over het feit waarom we kinderen en huisdieren uit gemakszucht en carriere plat spuiten?
Waar heb je het over? Je begint er meteen zogenaamde verbanden bij te halen terwijl dit topic naar mijn idee over het drogeren van huisdieren gaat. Goed, je zal je missie wel hebben om mensen jouw standpunt duidelijk te maken maar uit de meeste reacties in dit topic durf ik wel aan te nemen dat deze allang duidelijk is. Probeer het misschien op een andere manier?quote:Wel ernstig dat als het woord AIDS valt dat het direct TRU is.
So fucking what ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:06 schreef garfield_rules het volgende:
leuk, straks heb je verslaafde honden![]()
Ik verwachtte je al.quote:
Gast je gaat dat toch niet echt lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wow..je voegt nog minder aan het topic toe dan ik
Het is idd te zot voor woorden, tegenwoordig heb je al paardenfluisteraars en hypnotherapeuten en natuurgenezers voor huisdieren en veequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is godsamme godgeklaagd. Verdienen de geldwolven niet meer genoeg aan het chronisch ziek houden van de mens ?! Moeten onze huisdieren het nu ook al ontgelden aan de WAANZIN van BigPharma.
Iedereen die beetje kan nadenken en weigert de quatsch
Jouw door paranoide waanbeelden gevoede denkraam , dat is pas ernstig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo'n ernstig beperkt denkraam.
Dus wat je zegt is: Mensen ok...maar van onze huisdieren moeten ze afblijven!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is godsamme godgeklaagd. Verdienen de geldwolven niet meer genoeg aan het chronisch ziek houden van de mens ?! Moeten onze huisdieren het nu ook al ontgelden aan de WAANZIN van BigPharma.
nee dat zeg ik niet ... ik zeg dat het te belachelijk voorwoorden is dat naast dat mensen ontiegelijk genept worden met bijwerkingmiddeltjes en worden chronisch ziek gehouden. Kennelijk verdienen ze niet genoeg dus moeten onze huisdieren er ook aan geloven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is: Mensen ok...maar van onze huisdieren moeten ze afblijven!!![]()
Nee die proberen net als BigPharma er ook een slaatje uit te slaan. Inweze is bigpharma tig keer erger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is idd te zot voor woorden, tegenwoordig heb je al paardenfluisteraars en hypnotherapeuten en natuurgenezers voor huisdieren en veeDie vragen enorme prijzen voor een consult waarin ze van vrouw tot hond of van man tot cavia een gesprek onder 4 ogen voeren met het betreffende huisdier en verzinnen dan allerlei dingen die het baasje terug laten komen zodat ze door kunnen gaan met hun fantasieverhalen.
En dat is precies het fabelleugentje wat bigpharma wil dat wij geloven. Gewoon aandacht geven is het probleem.quote:Walgelijk die natuurgenezers, van de pharma-industrie is tenminste in de praktijk gebleken dat die pillen effectief zijn, het is controleerbaar, er zijn jarenlang aapjes en andere beestjes getest alvorens de mens het ging gebruiken dus ik denk dat een huisdier en een eigenaar van een moeilijk beest meer baat hebben bij eçhte medicatie.
Jammer dat deze reactie niet in de TS staat, nu is het meer een TRU topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:32 schreef Rimpelhond het volgende:
Naar mijn idee moet er zeker voorzichtigheid en terughoudendheid geboden worden bij het voorschrijven van Ritalin bij kinderen.... naar mijn idee is het idioot en gemakzuchtig een hond medicijnen te geven voor iets wat ook op te lossen is door gewoon naar behoren voor het dier te zorgen.
De rest ga ik maar even niet op in
Dus als jij ziek bent of 1 van je familieleden de godsganse dag de haren uit z'n hoofd trekt en dwangmatig zit te wiebelen dan aai je hen 24 uur per dag en gaat het overquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
En dat is precies het fabelleugentje wat bigpharma wil dat wij geloven. Gewoon aandacht geven is het probleem.
Effectief in het ziekmaken van mens en dier ja!
nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Sora het volgende:
[..]
kan een mod dit soort gevallen niet preventief hun postrechten BUITEN BNW ontnemen?
uitzondering bevestigd de regel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus als jij ziek bent of 1 van je familieleden de godsganse dag de haren uit z'n hoofd trekt en dwangmatig zit te wiebelen dan aai je hen 24 uur per dag en gaat het over
Het is gewoon jammer dat een onderwerp dat op zich best aardig is weer op deze manier verbaggerd wordt. Het is m.i. absurd om je kat pilletjes te geven zodat hij niet meer aan je meubels krabt, maar door het geleuter over "BigPharma" gaat het topic weer standaard in de BNW richting.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Sora het volgende:
oh nee deze BNW doos met z'n big pharma geblaat weer.
het erge is .. bigpharma marktmechanisme is nu eenmaal zo. Dus niks verzinnen, realiteitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:01 schreef Nee het volgende:
Misschien een idee voor de farmaceutische industrie om een nieuw medicijn te ontwikkelen tegen mentaal zieke mensen die dit soort ideeën verzinnen.
Ja maar als je dus op voorhand, de onderzoeken naar jouw hand zet. apothekers en huisartsen doelbewust verkeerd voorlicht. Overheid verkeerd voorlicht. En vervolgens nog eens reclame rotzooi verzint waarbij aandoeningen verzonenn worden of ernstig aangedikt. Dan is het op het eerst gezicht dat mensen dat willen. Maar de consensus is dus wel dat de industrie de mindset zo gecreeerd heeft. Het heeft hun jaren en jaren gekost omdat dogma in bezit te hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als er geen vraag naar zou zijn zou het niet voorkomen. Mensen zijn het probleem, niet de industrie. Die profiteert slechts van de luie domme massa's die nergens anders om geven dan zichzelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |