heb je me al gevondenquote:
de ring of kery gaat daar omheenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef Fha het volgende:
[..]
mm nee.. maar ik ben ook twee dagen ziek geweest dus misschien heb ik daar wel door heen geslapen
Maybequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zal je het niet meer vergeten iig
Ja maar ik heb niet alles mee gekregen van the ringquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef de_priester het volgende:
[..]
de ring of kery gaat daar omheen
Nee maar progeria vind ik wel dik fascinerend hahahquote:
ik ook, zo bizar en zeldzaamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar progeria vind ik wel dik fascinerend hahah
Zeg Fha... Wat maakt jouw gedachten kubistischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
Fijne dromenquote:
Er is iets niet helemaal goed gegaan in mijn hersensquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg Fha... Wat maakt jouw gedachten kubistisch.
ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is iets niet helemaal goed gegaan in mijn hersens![]()
@Pezu: ja daaromIk vind het echt boeiend haha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hihi inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ookik kan niet naders dan uitermate gefascineerd blijven kijken
het zijn net levende poppenquote:
levende ET poppen inderdaad. met gekke stemmetjesquote:
soort van heliumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
levende ET poppen inderdaad. met gekke stemmetjes
Jij ook fijne dromen danquote:
quote:
helium ET poppenquote:
et phone homequote:
er schijnt er ook in Nl te wonenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
hahahahahahdat klinkt vet lief als zij dat zeggen
Zal ik weer meedoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
* DaMart verbreekt de eentonigheid in avatars die op de pagina voorbijkomen tijdens het scrollen.
Graagquote:
Bzzzttttquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag.
Ik was weer even weg om een mug hardhandig kennis te laten maken met de elektrische vliegenmepper.
koeliejoeliequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dan kan ik je smiley weer eens posten!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef PeZu het volgende:
hee fhahihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
kulukjuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Oosters gerecht.
Fijn. Nu heb ik honger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Oosters gerecht.
Nopequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat je in het oosten letterlijk de hond in de pot vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |