Dan ga ik wel met PeZuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
zeg als je nou al gaat vozen met een ander mag je niet mee naar me eiland.
Dublinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, er is daar nog genoeg dat ik wil zien.
quote:
Mooiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
bijvoorbeeld die oude man....
Have you seen the old man, in the closed down market
picking up the papers, with his worn out shoes?
In his eyes you see no pride, and held loosely by his side
yesterday's papers, telling yesterday's news
So how can you tell me, you're lonely
and say for you that the sun don't shine?
Let me take you by the hand, and lead you through the streets of London
I'll show you something, to make you change your mind
pfft uit t koppie...
zo en nu koffie.
over lame ass vakantie trips hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dacht dat je met wat leuks zou komen
quote:
Caribisch gebied ja, Seychellen, of als je echt wil Frans Polynesiëquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
over lame ass vakantie trips he
ik weet verder niet ... hoef niet per se zwaar exotisch.
wil wel cuba nog bezoeken. maar verder niet echt wensen
ik was weg en pleitequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
AaahwIk jou ook!! Waar was je stiekemurd?!
Ben je ooit inquote:
Ja dat had ik doorquote:
Das bij jou daar tochquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moleneiland dat ze voor de kust willen maken!
Ze regelen het allemaal zelf? Komt vast goed danquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was superd ruk op het werk en daarna veel sociale verplichtigen 's avonds, nu is het weer wat kalmer
Dat jij super hebt gerukt op werk vind ik toch wel TMI hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was superd ruk op het werk en daarna veel sociale verplichtigen 's avonds, nu is het weer wat kalmer
Met dit kabinet niet nee, dat zou namelijk redelijk positief zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier in de buurt... maar of het er ooit echt komt, ik betwijfel het.
wel in Cork! toppertje!quote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze regelen het allemaal zelf? Komt vast goed dan
Corkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
wel in Cork! toppertje!
en als je daar bent, ZEKER naar castletownberry gaan, en naar de ring of kerry
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Pat neemt een bus later en stuurt ze dan via sms/telefoon op pad
.
iets jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Achja dat moet ook gebeuren somswel lekker voor je dat het nu weer wat rustiger is (vooral qua werk denk ik)
bmwquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij super hebt gerukt op werk vind ik toch wel TMI hoor.
Welkom in mijn levenquote:
mijn 4 uur fietstocht duurde 9 uurquote:
Ik heb met mijn mama 5 jaar geleden een toer gemaakt met de auto door ierland en we zijn toen dus ook naar cork en the ring gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef de_priester het volgende:
[..]
mijn 4 uur fietstocht duurde 9 uur
had dikke vette tegenwind in dat klotedal, en dan ook nog omhoog die bergen op.
m'n ex janken, ander meisje dat mee was ook janken, ik dus iedereen duwen en zelf dus ook zwaar verzuurd.
jaaaa dolletjes
naar beneden was wel tof! 30 minuten niet hoeven trappen
ik heb geen baasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je deed het nog in de auto van de baas ook?
ik las cockringquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb met mijn mama 5 jaar geleden een toer gemaakt met de auto door ierland en we zijn toen dus ook naar cork en the ring gegaanwas echt zoo mooi
PeZu is een baasquote:
je moet ook fietsen trutje. zweten, en dan pas echt genieten van de viewquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb met mijn mama 5 jaar geleden een toer gemaakt met de auto door ierland en we zijn toen dus ook naar cork en the ring gegaanwas echt zoo mooi
jupsquote:
neequote:
Gemiddeld 10 per topic, geteld vanaf KSC nummer 1.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef de_priester het volgende:
he, trouwens, hoeveel kwaliteits posts heb ik nodig voor een avatarplekje in de op.
just out of curiosity
Hell no, lekker in de auto met een lekker muziekje een berg op rijden en dan in alle rust (zonder verzuurde zooi) gaan zitten genieten van het uitzichtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
je moet ook fietsen trutje. zweten, en dan pas echt genieten van de view
Nu zal je het niet meer vergeten iigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven. Schijnt al eerder goed gegaan te zijn, weet ik helemaal niks van, kennelijk in een periode dat ik een beetje in de bonen was
.
boeit me weinigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar sloeg die BMW dan op die je postte?
ik post veelste onregelmatig daarvoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gemiddeld 10 per topic, geteld vanaf KSC nummer 1.
mm nee.. maar ik ben ook twee dagen ziek geweest dus misschien heb ik daar wel door heen geslapenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:47 schreef de_priester het volgende:
weetje die meren nog, 3 lagen. eerst een meer, wat hoger weer eentje, en dan nog hoger weer eentje
die gast heeft progeriaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus die fotosoeptopics gingen over hem!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |