Ha Ha.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen moest die wel, anders kwam de gokmaffia achter hem aan

gefixtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met jullieDus ik wil er ook bij!

Maar wij zijn dan ook de kenners hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou, denthemen en M0NTANA die het als enige met mij eens zijn.

TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!

Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef jna het volgende:
[..]
TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hier

is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!

Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!

Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.

Hahaha ja en Aissati was goedkoopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.

John Terry kan niet eens een penalty scoren in de CL finale.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!

Aissati is nog steeds niet bekend hoeveel de transfersom was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha ja en Aissati was goedkoop

in vergelijking met hoeveel geld je krijgt voor kwalificatie CL is dat niet zoveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.

Dat is wel duidelijk ja, dit zag echt niemand aankomen volgens mij.quote:Het lek (Fontein) binnen Ajax is iedergeval weg.

Tja.. Colin speelde ook wel goed voor Ajax.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef steeze het volgende:
"Worst Ever Celtic Player" Waarom ? omdat hij een penalty veroorzaakte tegen de aartsrivaal. Nou nou, ik heb Sno ook goede wedstrijden zien spelen voor Celtic.

Niet veel meer van hem gezien, hopelijk gaat 'ie het halen.
 Niet veel meer van hem gezien, hopelijk gaat 'ie het halen.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |