Ha Ha.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen moest die wel, anders kwam de gokmaffia achter hem aan
gefixtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met jullieDus ik wil er ook bij!
Maar wij zijn dan ook de kenners hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou, denthemen en M0NTANA die het als enige met mij eens zijn.
TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!
Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef jna het volgende:
[..]
TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hier
is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!
Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.
Hahaha ja en Aissati was goedkoopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.
John Terry kan niet eens een penalty scoren in de CL finale.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!
Aissati is nog steeds niet bekend hoeveel de transfersom was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha ja en Aissati was goedkoop
in vergelijking met hoeveel geld je krijgt voor kwalificatie CL is dat niet zoveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.
Dat is wel duidelijk ja, dit zag echt niemand aankomen volgens mij.quote:Het lek (Fontein) binnen Ajax is iedergeval weg.
Tja.. Colin speelde ook wel goed voor Ajax.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef steeze het volgende:
"Worst Ever Celtic Player" Waarom ? omdat hij een penalty veroorzaakte tegen de aartsrivaal. Nou nou, ik heb Sno ook goede wedstrijden zien spelen voor Celtic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |