Hij is technischer ja, maar er zijn genoeg punten waarop ik Sno stukken minder vind. Matige concentratie, lage handelingssnelheid (al is dei bij Schilder ook niet denderend) en enorm wisselvallig. Ik zou liever met een fitte Delorge spelen dan met Sno.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
QFT.
Sno heeft meer talent dan Schilder en Delorge ooit zullen bezitten.
Aan Marco en Evander om het eruit te halen.
Dat wisselvallige wil ik hem nog wel vergeven, vergeet niet dat hij nog jong is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is technischer ja, maar er zijn genoeg punten waarop ik Sno stukken minder vind. Matige concentratie, lage handelingssnelheid (al is dei bij Schilder ook niet denderend) en enorm wisselvallig. Ik zou liever met een fitte Delorge spelen dan met Sno.
Mwah, dan winnen we een keer met 4-1 inplaats van 4-0. Ik kom er wel overheenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat Sno na zo'n actie tegen Feyenoord helemaal afgeschreven wordt door een aanzienlijk deel van de Ajax-aanhang.
Bij Ajax nog niet, maar daarvoor heeft hij seizoenen gewoon veel gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef sjimz het volgende:
En een fitte Delorge, bestaat die eigenlijk wel?
Nee joh, wanbeleid daar in Amsterdam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Blight het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat zowel Donald als Van Der Heijden voorlopig niet inzetbaar zijn vanwege blessures, en ook Delorge niet de meest fitte speler van de selectie is. Met die wetenschap in het achterhoofd is Sno sowieso een bruikbare kracht.
Ik wilde hem net posten. Topaankoopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef denthemen het volgende:
Je doelt toch niet op mij? Ik ben namelijk best positief over deze aankoop.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik mag echt hopen dat hij alle negatievelingen de mond gaat snoeren!
Nee, ik doel niet op jou, denthemen en M0NTANA die het als enige met mij eens zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mij? Ik ben namelijk best positief over deze aankoop.
hahaha, is dit de scoutingsvideo van Sno?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef denthemen het volgende:
Toen moest die wel, anders kwam de gokmaffia achter hem aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Blawh het volgende:
Bij Ajax nog niet, maar daarvoor heeft hij seizoenen gewoon veel gespeeld.
Ik ben het ook eens met julliequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou, denthemen en M0NTANA die het als enige met mij eens zijn.
Ha Ha.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen moest die wel, anders kwam de gokmaffia achter hem aan
gefixtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met jullieDus ik wil er ook bij!
Maar wij zijn dan ook de kenners hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou, denthemen en M0NTANA die het als enige met mij eens zijn.
TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!
Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef jna het volgende:
[..]
TOPverdedigers. Hij moet minstens 3 keer de CL hebben gewonnen anders is het een miskoop hier
is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
En kom nu maar eens met namen van haalbare verdedigers!
Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan komt Oleguer met 1 keer winst toch nog een heel eind!
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is moeilijk wanneer Ajax een goede verdediger wil voor een minimaal budget. aanvallers mogen 9+ miljoen kosten, maar verdedigers het liefst transfervrij of voor een appel en een ei.
Hahaha ja en Aissati was goedkoopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.
John Terry kan niet eens een penalty scoren in de CL finale.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Wel nee, wanbeleid dat ze hem hebben gehaald en niet John Terry of Fabio Cannavaro!
Aissati is nog steeds niet bekend hoeveel de transfersom was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha ja en Aissati was goedkoop
in vergelijking met hoeveel geld je krijgt voor kwalificatie CL is dat niet zoveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oleguer voor maximaal 5 miljoen (als alle bonussen worden gehaald) vind ik geen appel en een ei.
Dat is wel duidelijk ja, dit zag echt niemand aankomen volgens mij.quote:Het lek (Fontein) binnen Ajax is iedergeval weg.
Tja.. Colin speelde ook wel goed voor Ajax.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef steeze het volgende:
"Worst Ever Celtic Player" Waarom ? omdat hij een penalty veroorzaakte tegen de aartsrivaal. Nou nou, ik heb Sno ook goede wedstrijden zien spelen voor Celtic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |