Zozo. Waar blijft mijn titel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
The queen of heaven. Je bent een gevallen engel, een demoon, een avatar van de moedergodin.
Whatever makes you happyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
The queen of heaven. Je bent een gevallen engel, een demoon, een avatar van de moedergodin.
Nooit dat ik me aanpas aan wie z'n wil dan ook!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee de blauwdruk komt van God.
Deze hele verrotte wereld is nodig om te laten zien dat we God wel degelijk nodig hebben.
Hou vol. De waarheid zal je vrij maken.
Dat is juist het cruciale!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk dat de fotokwaliteit niet het boeiendste deel van de post was.
Mensen die verblind zijn niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen deze wereld als verrot beschouwd
Ik roep niet voor niets dat de mensheid van nature slecht isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nooit dat ik me aanpas aan wie z'n wil dan ook!
MIJN waarheid zal me vrij maken, maar zolang er mensen zijn die Saboteren en Intimideren en Manipuleren liegen en bedriegen voor een eigen bestwil, of om iemand over te halen om te veranderen van spijs ed.
Mensen zijn kutwezens !
Ik kan het weten --> heb met mensen gewerkt, mensen die zeggen dat ze graag met andere mensen willen werken; die hebben geen ervaring
Oke. Dus eigenlijk zouden we wat anders moeten hebben waardoor we iets negatiefs/demonisch op Maitreya kunnen plakken, dan zou de significantie van de foto achteraf bepaald kunnen worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is juist het cruciale!!!
Als die foto gewoon gelukt was, had niemand er bezetenheid en licht uit handen in gezien. Want dan was zijn gezicht niet zo erop gekomen, en had je gewoon scherpe handen gezien.
Maar nu is ie mislukt doordat ie is overbelicht, te lange sluitertijd en er bewegingsonscherpte is opgetreden en dan wordt er van alles in gezien.
Dus is het wel degelijk de fotokwaliteit die ervoor zorgt dat de post van Windigo in jouw ogen boeiend wordt.
En dat zij er van alles in ziet is omdat ze zichzelf toestaat, net zoals jij dat doet, om overal dingen in te zien, en achter te zoeken. Liefst onverklaarbare ook nog.
Dat mag, ieder zijn meug. Maar nu beweren dat de kwaliteit van deze foto er niet toe doet is je reinste kolder. Ik kan er niets aan doen als jullie niet weten hoe een fototoestel technisch werkt.
Niet alleen slecht, ook erg DOM!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik roep niet voor niets dat de mensheid van nature slecht is
Mja, ik kom nu vast heel zweverig over, die foto kan best gemanipuleert zijn inderdaad. Maar dat verklaart niet waarom ik er zo'n naar gevoel van in mijn maag krijg. Ik kijk tenslotte regelmatig horrorfilms, en die doen me niks. Maar dit wel. Dat maakt dat ik twijfel. Het is niet alsof ik van alles wat een beetje eng is meteen weg duik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is juist het cruciale!!!
Als die foto gewoon gelukt was, had niemand er bezetenheid en licht uit handen in gezien. Want dan was zijn gezicht niet zo erop gekomen, en had je gewoon scherpe handen gezien.
Maar nu is ie mislukt doordat ie is overbelicht, te lange sluitertijd en er bewegingsonscherpte is opgetreden en dan wordt er van alles in gezien.
Ben jij nu opeens Christen geworden of begrijp ik iets niet? Als de hele wereld slecht is, is iedereen toch ook zondig ofzoiets?quote:
En wat ben je zelf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
Niet alleen slecht, ook erg DOM!!!
Slechts enkele zijn slim EN ontwikkeld, de meeste zijn DOM en ontwikkeld,
Je hebt ook slim en onderontwikkeld!
Daar ga ik niet op in, duurt te langquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Regina betekent ook koningin. Koningin Elizabeth Koningin. Wat vind je zo fascinerend aan haar?
De significantie van die foto is al bepaald, de foto is mislukt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke. Dus eigenlijk zouden we wat anders moeten hebben waardoor we iets negatiefs/demonisch op Maitreya kunnen plakken, dan zou de significantie van de foto achteraf bepaald kunnen worden?
Ik en opeens, ik heb een dualistisch brein, en ik laat me niets door de strot douwen, als Godje bestaat dan ook niet door hem, ook niet door lucifertje of al die andere spoelers !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben jij nu opeens Christen geworden of begrijp ik iets niet? Als de hele wereld slecht is, is iedereen toch ook zondig ofzoiets?
Wat ben jij dan voor geest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik en opeens, ik heb een dualistisch brein, en ik laat me niets door de strot douwen, als Godje bestaat dan ook niet door hem, ook niet door lucifertje of al die andere spoelers !
En iedereen die z'n geest aan aardse dingen verbind (wolven enzz), komt er nooit vanaf, ik geloof/denk/weet zeker dat er niets is na het leven voor de aardse-geesten!
Vergeleken met jou, ben ik slim en onderontwikkeld, maar ik wil me niet ontwikkelen in aardse zaken, liever niet iig (denk aan die kleur en dat gereedschap).quote:
En wat als datgene wat je je door de strot liet duwen in je eigen voordeel was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik en opeens, ik heb een dualistisch brein, en ik laat me niets door de strot douwen, als Godje bestaat dan ook niet door hem, ook niet door lucifertje of al die andere spoelers !
En iedereen die z'n geest aan aardse dingen verbind (wolven enzz), komt er nooit vanaf, ik geloof/denk/weet zeker dat er niets is na het leven voor de aardse-geesten!
Maar ik heb een IQ van 130, dan ben ik toch ook slim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou, ben ik slim en onderontwikkeld, maar ik wil me niet ontwikkelen in aardse zaken, liever niet iig (denk aan die kleur en dat gereedschap).
Geen idee, niet aards iig, dat weet ik wel zeker, mischien een hermafraudiet kwa geest, maar zeker niet aards!quote:
Ja hoor maar dat was toch een moment opname?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar ik heb een IQ van 130, dan ben ik toch ook slim?
Dan hoefde er geen geweld aan te pas te komen, dan slikte ik wel, kom maar met die paplepel, maar wel met iets dat ik zelf heb uitgekozenen niet wat anderen denken dat goed voor mij is! Ik sluit me nergens bij aan, pas in geen enkel hokje, en dat vinden ze erg vervelend die hokjes geestenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En wat als datgene wat je je door de strot liet duwen in je eigen voordeel was?
Een IQ test is een schijn exactheid. Dat zou jij als bijna psycholoog toch moeten weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar ik heb een IQ van 130, dan ben ik toch ook slim?
Ik weet het niet. Zonder God werd ik in ieder geval steeds dommer, dat weet ik wel. Maar iets zegt me dat je ergens boos over bent geworden ineens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja hoor maar dat was toch een moment opname?
Je bent mischien nog wel slimmer als je denkt, terwijl de meeste niet zo slim zijn als ze denken (ik dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |