abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61040515
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja, of je bekommert je om jezelf, je kinderen, je partner, al je medemensen, om het komen in het koninkrijk van God waar helemaal geen milieuvervuiling meer zal zijn, in plaats van deze planeet die binnen niet al te lange tijd toch vernietigd wordt. Ik weet wel wat ik dan als prioriteit kies om me druk over te maken.
Ik vind het in mijn visie heel erg dat je zo denkt, dat je deze aarde als een tranendal ziet die het niet waard is om je over te bekommeren.
Ik kan niet leven met ee god die wil dat ik me daarover niet bekommer, die alleen wil dat ik voor hem buig en leef voor het hiernamaals, die wil dat ik alleen ellende zie in dit leven, deze aarde, dit als een straf zie.

Leuk dat er een droombeeld bestaat van geen ellende meer, maar ik leef met deze realiteit, dit leven en kan niets anders dan nu goed proberen te doen, er hier wat van te maken, voor mij, voor mijn kinderen, voor mijn achterkleinkinderen en zo voort.
Ik zie die snelle vernietiging niet van deze aarde ali, hoe weet jij zo zeker dat dat zo snel zal geeburen, hebben we het dan over 10 jaar, 20 jaar, 100 jaar of over 1000 jaar, wat is snel als we het over god hebben met een aarde die al zo oud is ali?

Misschien is het pas over 1000 jaar zover, wil je dan niet dat je kinderen in een wereld leven zonder die ellende, wordt het dan niet eens tijd om eens na te denken over hoe je voor je kinderen en hun kinderen voor elkaar krijgt dat zij al heel dichtbij dat ideaal van god kunnen gaan komen op deze aarde?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61040550
Heb weer een occult hebbedingetje gevonden via een ad naast de pagina hier

http://vital-sound.com/html/windgong.html
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:11:04 #278
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61040563
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Topspin het volgende:
Overdaad schaadt dus 16 delen is ook een zonde
Gij die zonder zonde zijdt..
pi_61040653
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Windigo het volgende:

[..]

Gij die zonder zonde zijdt..
Die komt in het hemels paradijs

Verlangen is toch ook een soort van zonde? Als je verlangt naar een hemels paradijs dan is dat ook zondig
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:18:38 #280
34793 neo567
You know who
pi_61040817
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Die komt in het hemels paradijs

Verlangen is toch ook een soort van zonde? Als je verlangt naar een hemels paradijs dan is dat ook zondig
Zondag ik bedoel zondig, of ZONde, beSLIS hoor de de slis vd slang al --> uhh whatever laat ook maar
pi_61040915
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zondag ik bedoel zondig, of ZONde, uhh whatever laat ook maar
Op zondag was God aan het relaxen van het zware werk in die eerste 6 dagen, was ook een heel karwei om in 6 dagen een compleet universum tot stand te brengen. Is luiheid geen zonde omdat God na 6 dagen al moe was Sowieso zondig om zijn eigen creatie te verwaarlozen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:23:29 #282
34793 neo567
You know who
pi_61040981
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Topspin het volgende:

[..]

Op zondag was God aan het relaxen van het zware werk in die eerste 6 dagen, was ook een heel karwei om in 6 dagen een compleet universum tot stand te brengen. Is luiheid geen zonde omdat God na 6 dagen al moe was Sowieso zondig om zijn eigen creatie te verwaarlozen.
Had liever dat die slome er 3 dagen erover gedaan had en 4 dagen uit ging rusten die kaffer !!!
Wij hebben levenslang en God was al klaar na 6 dagen, zijn arbeid maakt niet echt vrij
pi_61041074
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef neo567 het volgende:

[..]

Had liever dat die slome er 3 dagen erover gedaan had en 4 dagen uit ging rusten die kaffer !!!

Eigenlijk vreemd dat een God 6 dagen nodig heeft, je zou toch denken dat het in 1 minuut gebeurt zou zijn allemaal. God is almachtig dus waarom 6 dagen nodig hebben als hij het ook in 1 toverslag kan doen. Dan kun je concluderen dat hij tijd nodig had om alles in kaart te brengen maar God is toch ook alwetend? Dan zou hij meteen direct alles moeten weten hoe het eruit gaat zien hier.

Of was er een God die de oerknal gemaakt heeft, een soort van kosmische scheet

Levenslang zie ik het niet direct in ondanks dat de reis doorgaat zonder onderbreking, af en toe bijtanken in de slaap om weer fris verder te gaan. Zo zie ik goede nachtrust als pit-stop in dit hectische bestaan.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:27:50 #284
34793 neo567
You know who
pi_61041139
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

Eigenlijk vreemd dat een God 6 dagen nodig heeft, je zou toch denken dat het in 1 minuut gebeurt zou zijn allemaal. God is almachtig dus waarom 6 dagen nodig hebben als hij het ook in 1 toverslag kan doen.

Eerder een kwakkie op de muur, (melkweg stelsel)

Ach met 1 druk op de knop (soort macro) van een paar kernbommen en alles ist vorbei !
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:30:42 #285
34793 neo567
You know who
pi_61041234
quote:

[..]

Eigenlijk vreemd dat een God 6 dagen nodig heeft, je zou toch denken dat het in 1 minuut gebeurt zou zijn allemaal. God is almachtig dus waarom 6 dagen nodig hebben als hij het ook in 1 toverslag kan doen. Dan kun je concluderen dat hij tijd nodig had om alles in kaart te brengen maar God is toch ook alwetend? Dan zou hij meteen direct alles moeten weten hoe het eruit gaat zien hier.

Levenslang zie ik het niet direct in ondanks dat de reis doorgaat zonder onderbreking, af en toe bijtanken in de slaap om weer fris verder te gaan. Zo zie ik goede nachtrust als pit-stop in dit hectische bestaan.
Je lichaam heeft maar 3 uur nodig ofzo om te herstellen (afhankelijk van fitheid);

de rest is om "te kijken" op de blue print my friend !!!!
pi_61041240
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef neo567 het volgende:

[..]

Eerder een kwakkie op de muur, (melkweg stelsel)

Ach met 1 druk op de knop (soort macro) van een paar kernbommen en alles ist vorbei !
Of er is een Architect die je als God kunt zien die alles gemaakt heeft voor het ontstaan van alles en toen op " Press button to start tape". Drukte en de film ging draaien.

Een kosmisch computerprogramma dat gelanceerd is als het ware
pi_61041324
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zoals jij het hier omschrijft is er volgens jou en de bijbel geen GOED. Dus kun je het ook niet vergelijken.
Wat een onzin.
pi_61041333
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:30 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je lichaam heeft maar 3 uur nodig ofzo om te herstellen (afhankelijk van fitheid);

de rest is om "te kijken" op de blue print my friend !!!!
De REM Slaap noemen ze het toch of niet?

De R.E.M slaap met losing my religion
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:33:44 #289
34793 neo567
You know who
pi_61041395
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:30 schreef Topspin het volgende:

[..]

Of er is een Architect die je als God kunt zien die alles gemaakt heeft voor het ontstaan van alles en toen op " Press button to start tape". Drukte en de film ging draaien.

Een kosmisch computerprogramma dat gelanceerd is als het ware
"press play on tape" commandeur 64 toch ?

Ja lekker koud (voor de processor daarboven en die kern-centrale ergens) is het in de ruimte --> koeling genoeg kijk maar naar de zon, die koelt ook langzaam maar zeker af
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:35:35 #290
34793 neo567
You know who
pi_61041475
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Topspin het volgende:

[..]

De REM Slaap noemen ze het toch of niet?

De R.E.M slaap met losing my religion
Ja zoiets heeft er voor mij bij gezorgd idd dat ik niets meer voor waar aan neem !
pi_61041487
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja lekker koud (voor de processor daarboven en die kern-centrale ergens) is het in de ruimte --> koeling genoeg kijk maar naar de zon, die koelt ook langzaam maar zeker af
Kan zijn door de ouderdom van het universum, maar dat lijkt me logisch. Mensen die dood gaan die worden ook koud omdat er geen leven meer inzit De energie in de kosmos die dus ook steeds meer opraakt door de ouderdom beetje bij beetje. Maar weet dan niet of de kosmos nieuwe energie aanmaakt. De zon die steeds minder warm is dat klopt volgens mij wel.

Heb dan ook zo'n vermoeden dat het deze winter wel eens streng kan gaan vriezen, dat het hele verhaal van die opwarming van de aarde helemaal niet zo kloppend hoeft te zijn. Deze zomer ook amper hoge temperaturen bereikt dus dan is de kans op een koude winter ook aanwezig tenzij het een nazomer van 3 maanden gaat zijn

Gevoelsmatig zeg ik dat het een strenge winter gaat zijn hoe het vandaag dus ook is het weer, tis best fris te noemen ondanks dat ik buiten zit met warme kleren aan. Dan voel ik een beetje aan mijn water dat er straks kans is op een elfstedentocht

[ Bericht 13% gewijzigd door Topspin op 22-08-2008 15:42:06 ]
pi_61041511
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het in mijn visie heel erg dat je zo denkt, dat je deze aarde als een tranendal ziet die het niet waard is om je over te bekommeren.
Ik kan niet leven met ee god die wil dat ik me daarover niet bekommer, die alleen wil dat ik voor hem buig en leef voor het hiernamaals, die wil dat ik alleen ellende zie in dit leven, deze aarde, dit als een straf zie.

Leuk dat er een droombeeld bestaat van geen ellende meer, maar ik leef met deze realiteit, dit leven en kan niets anders dan nu goed proberen te doen, er hier wat van te maken, voor mij, voor mijn kinderen, voor mijn achterkleinkinderen en zo voort.
Ik zie die snelle vernietiging niet van deze aarde ali, hoe weet jij zo zeker dat dat zo snel zal geeburen, hebben we het dan over 10 jaar, 20 jaar, 100 jaar of over 1000 jaar, wat is snel als we het over god hebben met een aarde die al zo oud is ali?

Misschien is het pas over 1000 jaar zover, wil je dan niet dat je kinderen in een wereld leven zonder die ellende, wordt het dan niet eens tijd om eens na te denken over hoe je voor je kinderen en hun kinderen voor elkaar krijgt dat zij al heel dichtbij dat ideaal van god kunnen gaan komen op deze aarde?
Ik doe wat ik kan. Meer dan dat kan ik niet doen. De rest laat ik aan God over, want die weet het beter dan ik. Ik ben geen grootverbruiker, geen grootvervuiler, ik leef extreem sober en heb bijna niets nodig, maar sorry, ik ga toch echt gewoon naar de supermarkt voor een appel en een banaan en ik voel me daar niet schuldig over. Ik gebruik energie met mijn laptop en door muziek te draaien en ik zet een lamp aan om in het donker te kunnen zien, daar voel ik me ook niet schuldig over. Ik ben geen pest voor de planeet en ik ken mijn beperkingen. Ik snap dus niet wat je mij aanvalt. Ga dan voor de natuur strijden ofzo, richt een politieke partij op, ga met greenpeace stijden, maar ga mij niet op mijn verantwoordelijkheden aanspreken terwijl je zelf niet meer of minder vervuilt dan ik. Die laptop die je nu gebruikt gebruikt ook energie en die vervuilt dus ook. Je had nu zeehonden kunnen redden in plaats van het milieu te vervuilen.
pi_61041622
Goed idee trouwens, banaan.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:41:44 #294
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61041661
quote:

[..]

Foei Topspin!! Toveren is een zonde!! Harry Potter is een zonde!! God kan helemaal niet toveren
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:43:25 #295
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61041779
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Je schrijft het zelf hoor.

De rest van mijn post was zeker ook onzin?

Een kind dat wordt geboren is een zonde, en daar moet je vergeving voor vragen. Als je van iemand houdt is dat een zonde, en daar moet je vergeving voor vragen. Als je als chirurg iemand een nieuwe hartklep geeft is dat een zonde, en daar moet je vergeving voor vragen. Je kind een kus geven is een zonde, en daar moet je vergeving voor vragen.
pi_61041814
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Foei Topspin!! Toveren is een zonde!! Harry Potter is een zonde!! God kan helemaal niet toveren

Vraag me dan af hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om een aap te maken, ineens is er een aap en ook een banaan. Dan maakt hij toch iets uit het niets. Net zoals een goochelaar een konijn uit zijn hoed tovert.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:46:14 #297
34793 neo567
You know who
pi_61041885
Ff liedje voor de stiefdochter van de zon (DIANA = na het licht --> dus de maan )

en deze is ook voor die trut
pak aan:

Stop dogging me around !

Zij is een ware plaag geest in mijn leven , maar dat zie ik ook tijdens de REM slaap

Enne wie durft er nog te posten , wees snel want dan moet je ook de volgende OP maken toch

aR aR aR

[ Bericht 9% gewijzigd door neo567 op 22-08-2008 16:00:43 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:47:40 #298
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61041936
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De rest laat ik aan God over, want die weet het beter dan ik.
Lees: Voor de rest schuif ik alle verantwoordelijkheid af.
quote:
Ik ben geen grootverbruiker, geen grootvervuiler, ik leef extreem sober en heb bijna niets nodig, maar sorry, ik ga toch echt gewoon naar de supermarkt voor een appel en een banaan en ik voel me daar niet schuldig over. Ik gebruik energie met mijn laptop en door muziek te draaien en ik zet een lamp aan om in het donker te kunnen zien, daar voel ik me ook niet schuldig over. Ik ben geen pest voor de planeet en ik ken mijn beperkingen. Ik snap dus niet wat je mij aanvalt.
Zolang je bij elke banaan en liedje maar wel even vergeving voor je zonde vraagt, dan is het goed
quote:
Ga dan voor de natuur strijden ofzo, richt een politieke partij op, ga met greenpeace stijden, maar ga mij niet op mijn verantwoordelijkheden aanspreken terwijl je zelf niet meer of minder vervuilt dan ik. Die laptop die je nu gebruikt gebruikt ook energie en die vervuilt dus ook. Je had nu zeehonden kunnen redden in plaats van het milieu te vervuilen.
Ero heeft een desktop

Verder lul je recht wat krom is Ali, maar daar ben je dan weer wel heel erg goed in, extreem goed zelfs!!
pi_61042299
Nog zoiets vreemds

Als God de mens naar zijn evenbeeld heeft geschapen, waarom hebben mensen dan last van aambeien? Of kun je aambeien zien als zondelast van deze wereld!!!!!

Laten wij bidden.....
pi_61042415
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef Topspin het volgende:
Nog zoiets vreemds

Als God de mens naar zijn evenbeeld heeft geschapen, waarom hebben mensen dan last van aambeien? Of kun je aambeien zien als zondelast van deze wereld!!!!!

Laten wij bidden.....
Dat komt door de harde kerkbankjes. Of het gebrek daaraan eigenlijk. Regelmatig kerkbezoek gaat aambeien tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')