abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61044972
Junks.....je kan niet met ze maar ook niet zonder ze
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_61046047
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, laatst was er een nieuwsitem dat ging over het feit dat de politie niet meer komt voor verkeersongevallen met alleen maar blikschade, maar belangrijker zaken te doen had zoals liggen flitsen in de bosjes.
Dat flitsen schijnt vaak uitbesteed te worden aan een bedrijf met BOA's, die daarvoor een aanvullende opleiding hebben gedaan ofzo...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:24 schreef Honky het volgende:
Junks.....je kan niet met ze maar ook niet zonder ze
Geef eens een goede reden waarom wij, de maatschappij, niet zonder junks zouden kunnen?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_61046198
Junkie? Afmaken!
pi_61046309
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef NielsTriple het volgende:
Geef eens een goede reden waarom wij, de maatschappij, niet zonder junks zouden kunnen?
Ze zijn m'n afnemers .
pi_61046471
015 je weet toch
pi_61047206
Men, die verhaal is da shizzle, die brommah-haterz moet je met je swa aanpakken jeweetsssszzz einz1!!1!!

Pauperz
pi_61047722
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:14 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Men, die verhaal is da shizzle, die brommah-haterz moet je met je swa aanpakken jeweetsssszzz einz1!!1!!

Uw zoekbewerking - Men, die verhaal is da shizzle, die brommah-haterz moet je met je swa aanpakken jeweetsssszzz einz1!!1!! - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:

Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:58:39 #38
69994 seto
-|||--------|||-
pi_61048236
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Uw zoekbewerking - Men, die verhaal is da shizzle, die brommah-haterz moet je met je swa aanpakken jeweetsssszzz einz1!!1!! - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:

Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_61048407
Pfff wat een kutverhaal.

En aan het einde gebeurt er weer helemaal niks.
pi_61048619
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
En aan het einde gebeurt er weer helemaal niks.
idd, dat was dus klacht #2
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:30:57 #41
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_61050774
Haha,

Ik weet precies over wie je het hebt http://i.fokzine.net/s/biggrin.gif!

Heb mn hele jeugd in Delft gewoond en dat wijf is wel berucht ja. Ze hangt al sinds ik een klein meisje ben (toch al zo'n 20 jaar dus) rond in de binnenstad. Dat wijf is echt gestoord. Hoort bij dat groepje junks dat altijd onderaan de Koepoort burg bij de verslaafde opvang zit te hangen.

Echt ook altijd van die veel te korte leren minirokjes en dan 'geil' gaan staan dansen met dr verlopen kutkop.
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_61051050
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef siface het volgende:
Haha,

Heb mn hele jeugd in Delft gewoond en dat wijf is wel berucht ja. Ze hangt al sinds ik een klein meisje ben (toch al zo'n 20 jaar dus) rond in de binnenstad. Dat wijf is echt gestoord. Hoort bij dat groepje junks dat altijd onderaan de Koepoort burg bij de verslaafde opvang zit te hangen.

Echt ook altijd van die veel te korte leren minirokjes en dan 'geil' gaan staan dansen met dr verlopen kutkop.
Ik heb haar nog nooit in een minirokje gezien (thank GOD!), en die junkopvang is pleite daar, die zit nu aan de surinamestraat geloof ik...
Maar gestoord is ze
Een aantal van mijn collega's komen ook uit Delft, kennen d'r ook allemaal
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_61051095
quote:
Haha,

Elke stad heeft van die 'helden'.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:43:32 #44
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61051163
quote:
Haha,

Goed gelukt, die emoticon!
pi_61051180
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:41 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Elke stad heeft van die 'helden'.
true... ben opgegroeid in de achterhoek, en in het dorp waar ik vandaan kom, heb je Jantje Diersen... geen junk, wel alcoholist, in omliggende dorpen kennen ze hem ook
Hij is echter niet gevaarlijk... wat wel gevaarlijk is, is roken en open vuur in zijn directe omgeving
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:51:12 #46
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_61051431
jaja, blaat emoticon, whatever. Zit al 12 uur achter flash, ben n beetje computerblind op t moment :-).

Oh en minirokjes reken maar. Probeer het eens op een zakerdagavond in de Koorenbeurs. (Ja ik weet het klote tent voor pauper-emo's).

Btw. Jep die opvang is weg, zit nu vlakbij mijn ouders in de buurt. Die zijn dan ook heel blij...
64= Monoton + Minimal
pi_61051505
Ik heb geen idee wat de koorenbeurs is
Ik ga sowieso nooit stappen in Delft, ik kom alleen heeeeeel af en toe in de Taveerne, eigenlijk ook alleen omdat mijn vrouw daar vroegâh kwam, dart-team enzo...

Ik leef met je ouders mee :p
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_61051631
quote:
Haha,

Dat ze zo'n wijf niet opsluiten!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:57:37 #49
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_61051651
Koornbeurs: wil je niet kennen (of je moet van minderjarige Gothic grietjes in veel te strakke jurkjes houden ) en in Delft valt geen zak te beleven. Maar dat had je blijkbaar al gemerkt.

Ik zal je stinkjunk es bij mn ouders op de koffie sturen, ze zit toch vlakbij...
64= Monoton + Minimal
pi_61055509
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:51 schreef siface het volgende:
Oh en minirokjes reken maar.
Waarom staat er geen pic van jou met minirok in je fobo?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61055614
Poptahof is wel gaar ja, maar ze zijn heel die shit daar nu toch op de schop aan het nemen.... Woon zelf in Tanthof-Oost, hoop laagbouw en ouwe mensjes enzo. Wel wat 'aparte' buren, maar ze zijn erg vriendelijk en doen verder weinig kwaad. Maar Voorhof en Poptahof zijn met die goedkope flatjes wel echt pauper...

Stond volgens mij zelfs iets over op wikipedia....ff zoeken....
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:47:23 #52
225695 vaseline
bestaat uit aardolie
pi_61056099
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:56 schreef NielsTriple het volgende:
belangrijker was dan het oppakken van een junk

pi_61060746
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef vaseline het volgende:

[..]

eh?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
Poptahof is wel gaar ja, maar ze zijn heel die shit daar nu toch op de schop aan het nemen.... Woon zelf in Tanthof-Oost, hoop laagbouw en ouwe mensjes enzo. Wel wat 'aparte' buren, maar ze zijn erg vriendelijk en doen verder weinig kwaad. Maar Voorhof en Poptahof zijn met die goedkope flatjes wel echt pauper...

Stond volgens mij zelfs iets over op wikipedia....ff zoeken....
Ik woon niet in poptahof, ik woon in een redelijk schotel-vrije wijk... er hangen er hier niet zoveel
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')