abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61006561
Ik lag gisteren lekker in bed, avond dienst gehad, dus ik lag wat later op bed dan normaal. Opeens hoor ik een 'bekende' stem, de stem van een junk.... Ik ken de stem omdat ik vorig jaar een aanvaring met haar (vrouw, mist paar voortanden, zuid europees uiterlijk, schijnt ook een Spaanse naam te hebben ofzo, en ze is dakloos) heb gehad. Ze viel destijds een oude vrouw aan, en ik greep in. Sindsdien lette ik op haar, ik zag haar vrij vaak lopen, vaak van de wereld, soms nuchter, zichzelf krabbend. Goed, om die reden vertrouw ik d'r niet, en mag ik d'r niet.

Zoals zo vaak was ze nu dus ook in zichzelf aan het praten, ze zal wel weer gebruikt hebben ofzo. Het stemgeluid kwam dichterbij, en op het moment dat ik dacht 'ze loopt nu onder mijn slaapkamerraam' hoor ik een knal. Trapt die kuthoer mijn brommer om. Mijn mooie Tomos Youngst'r, die ik speciaal gekocht heb voor m'n woon/werk verkeer... Op de grond...
IToen ik uit het raam keek zag ik haar nog de fiets van de buren omtrappen, tegen een auto aantrappen, en de hoek omlopen. WTF?
Ik was redelijk geïrriteerd, en heb me aangekleed. De tyfus, niemand hoeft zomaar andermans bezittingen om te trappen. Ik ben haar achterna gegaan, maar toen ik eenmaal buiten was, zag ik haar al niet meer.... Nu woont een straat verder een andere junk (een man), waar de politie haar bij onze vorige ontmoeting kicking & screaming uit het huis heeft gehaald.
De deur van dat pauper portiek was open, dus ik loop naar binnen, naar de voordeur van die andere junk, en klop aan. Klinkt heldhaftig, ik had wel trillende handen, maar ook een 4D maglite met dwarshandgreep bij me... ik ga niet met lege handjes achter een junk aan natuurlijk.

De enige omschrijving die ik kan geven is 'lijkenlucht', de man keek me glazig aan terwijl hij zich constant over z'n borst zat te krabben, en vroeg wat ik moest. Ik uitgelegd dat zijn visite mijn brommer, en een fiets had omgetrapt, en ook nog vrolijk schopte tegen een auto... Toen na 5 minuten pure irritatie en frustratie die stinksnol eindelijk tevoorschijn kwam (het woord 'politie' viel), heb ik haar meegenomen, en haarfijn uitgelegd waarom ik zo pissed was.
"Wat wil je dat ik doe? Moet ik het goedma... Moet ik je pijpen?" WAT!? GADVERD... WAT??? Sjezus!?
De daaropvolgende 10 / 15 minuten heb ik (met kloppende ader in mijn nek... agressie...) haar duidelijk proberen te maken dat ik NIET haar dealer ben, en dat ik GEEN drugs voor d'r heb (ze dacht echt dat ik haar dope ging geven... dat ik daarom aanbelde... mijn hele verhaal is langs haar heengegaan...).

Uiteindelijk liep ze vrolijk pratend weer terug naar het huis van die andere junk...
Nog even een bedankje voor de politie, die ik rond half 2 's nachts heb gebeld:
Fijn dat jullie niet langskwamen, ik wacht nogsteeds op jullie, ik hoop dat jullie genoten hebben van de donuts en koffie die kennelijk belangrijker was dan het oppakken van een junk.

Samenvatting: Kut junk trapt brommer om.
Klacht #1: Kut junk trapt brommer om.
Klacht #2: Politie vind het niet nodig om te komen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:59:27 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61006697
paar goede meppen moeten geven met je zaklamp
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_61006756
Jij maakt wat mee zeg
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61006780
In werkelijkheid scheet je hem in een hoekje van je kamer en zette een omstander je brommer weer goed

Tevens: Brommers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61006813
Gewoon voor eigen rechter gaan spelen, kijken hoe snel de politie er dan is.
pi_61007088
je moeder?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:12:06 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61007122
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:02 schreef aerodynamic het volgende:
Gewoon voor eigen rechter gaan spelen, kijken hoe snel de politie er dan is.
Dat schijnt te werken inderdaad... zeggen dat je dat wijf het graf in zal slaan met je maglite (en verder niet doen natuurlijk), dan zijn ze er binnen 5 minuten!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 13:23:53 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61007521
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:56 schreef NielsTriple het volgende:
Wat wil je dat ik doe? Moet ik het goedma... Moet ik je pijpen
pi_61008194
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:48:17 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61008419
Wanneer ze je gepijpt had dan had je er nog iets aan gehad.
The End Times are wild
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:53:26 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61008731
dattie nog niet is gepost!
je woont zeker in woensel!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:24:16 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61010019
Pauperbuurt woon jij in zeg.
2000 light years from home
pi_61011939
Klacht gegrond.

Gewoon kapot slaan dat paupertuig, niet eens meer de politie bellen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:38:40 #14
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_61012094
Duidelijk een gevalletje van krank im kopf.
pi_61012276
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dattie nog niet is gepost!
je woont zeker in woensel!
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denken

@TS: je had er een paar tikken moeten verkopen met die maglite.
pi_61014071
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef behangplakker het volgende:
In werkelijkheid scheet je hem in een hoekje van je kamer en zette een omstander je brommer weer goed

Tevens: Brommers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt me door
Je kent me kennelijk
btw, met een auto zou ik er 15 tot 20 minuten over doen om op m'n werk te komen, met een snorbrommertje 10... Kan ik 10 minuten langer in m'n nest rotten Maar verder is het een goede post hoor, heel goed.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef LXIV het volgende:
Wanneer ze je gepijpt had dan had je er nog iets aan gehad.
Had ik al gezegd dat ze vies is? Een junk? Tanden mist? Ik haar haat?
I don't want no herpes, dude...
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef Merkie het volgende:
Pauperbuurt woon jij in zeg.
Valt mee, de straat schuin achter ons is beroerd, paar junks, dealertje of wat. Onze straat is vrij rustig, veel ouwetjes.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:38 schreef TheVotary het volgende:
Duidelijk een gevalletje van krank im kopf.
10-10 weer, en ik mag live

FF over dat eigen rechter spelen, en met een maglite rossen... Het is waar dat de politie dan wél snel ter plaatse is, maar het schijnt dat je dan een strafblad krijgt... vinden werkgevers vaak niet tof enzo...
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:13:40 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61014886
ts woont in de pijpering
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_61015149
ts woont in Poptahof
pi_61025051
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef wise het volgende:
ts woont in de pijpering
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:25 schreef Apfelsaft het volgende:
ts woont in Poptahof
Beide fout
Poptahof... schotelvallei...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_61025603
Eigen rechter gaan spelen helpt idd.

Keertje was mn fiets gestolen. Belde ik de politie "ja ik zie mn zojuist gestolen fiets hier staan, kweet wie de dader is en zo en heb getuigen". "we kunnen niet langskomen hiervoor meneer" "oke, pak ik 'm zelf wel, doei"

2 minuten later politie...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:24:17 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61028143
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[..]

Beide fout
Poptahof... schotelvallei...
bomenwijk dan
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_61030340
Gewoon neerhoeken. Kom op, 't is maar een junk. Die mensen hebben toch al hun eigen leven in de vernieling geholpen.
pi_61031599
Hoewel ik denk dat je uitleg over omgaan met andermans spullen aan dovemansoren gericht was, wil ik TS toch een compliment geven voor deze oplossing

Echter heb je wel een kans laten lopen om iemand die oude vrouwtjes lastig valt genadeloos naar de grond te hoeken
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_61035709
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 01:24 schreef wise het volgende:

[..]

bomenwijk dan
Ik woon net een jaar hier, en kom niet uit deze regio, waar is de bomenwijk?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef Akwableet het volgende:
Hoewel ik denk dat je uitleg over omgaan met andermans spullen aan dovemansoren gericht was, wil ik TS toch een compliment geven voor deze oplossing

Echter heb je wel een kans laten lopen om iemand die oude vrouwtjes lastig valt genadeloos naar de grond te hoeken
Thnx, en voor dat laatste: dat heeft ze toen al gemerkt, het heeft geen zin om iemand een jaar na dato (en die je toen al te pakken hebt gehad) nog een keer te pakken voor dezelfde reden
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:28:09 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_61035873
Nederlanders die denken dat de agenten hier de hele tijd donuts eten
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: