details zijn nnbquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:
weer zo'n fucking eind cruizen, zonder overnachting
quote:
Ok, dus jij trakteertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Goeie TT
[..]
details zijn nnb
[..]![]()
ipv mijn dagen op Zvoort
http://maps.google.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik moet ook weer eens rijden![]()
Moet toch echt is een keer een leuke weg hier in de buurt vinden
Richardgie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:10 schreef King-Kurt het volgende:
BTW....Mijn Beemert...
[ afbeelding ]
Welke. Offeeee.quote:
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.quote:
moet eerst nw bandje, daarna kan ik weer rijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
owja en meeten met geerd vandaag / morgen![]()
Ja, alleen is het daar nog best lastig vind ik om te zien wat nou een leuke weg isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/![]()
[..]
Richardgie.![]()
[..]
Welke. Offeeee.
[..]
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.
jij weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:15 schreef M3rcury het volgende:
HOI!
TLR uit de verzekering?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je bent addictquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
OP, Cageon. BRNO al afgespeeld?![]()
Ik kom niet verder dan ronde 17.
Verzekering op t circuit is wat overbodig, niet?quote:
quote:
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.
Konnie vinden.![]()
Maar moet ff wachten, want 32 tot en met 68 was inmiddels herstart met downloaden.![]()
Geerd is wat anders aan het doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en heb nog niks gezien van Geerd
Dat was vast wat sneller geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef Cageon het volgende:
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.
en alles laten repareren
daarna de handel uitpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er al eentje in het echt gezien. Zoek de verschillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff teruggebladerdvolgens mij is het een teringbeest Geerd
![]()
inwijding met de vaste clan is wel een verplichting
Yeah, moest aan je denken toen ik hem poste.quote:tot slot best wel yhammie
[ afbeelding ]
onee tis un Ondazal dus idd ook onderhuids wat pimbigs kunnen gebruiken
Van de week met opa gevaren, heeft al dertig jaar een Valkvlet van ongeveer 15 meter lang.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Cageon het volgende:
zo 4l vol syntheet, olie filter en 5.1 remolie binnen.
ff knutselen, na de circuitdag kleppen stellen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt er al eentje in het echt gezien. Zoek de verschillen.![]()
heeft in de verte wel wat weg van mijn fighterquote:Yeah, moest aan je denken toen ik hem poste.![]()
alles na de Corsaro is een domperquote:125 pk.Koppel.
Hoge toeren.
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alles na de Corsaro is een domper
quote:Desmosedici gestolen
Hij zal wel niet snel op Marktplaats of een dergelijke veilingsite te koop worden aangeboden, maar houd toch even extra goed je ogen open. In de nacht van woensdag zes op donderdag zeven augustus is namelijk deze exclusieve Ducati D16RR Desmosedici gestolen uit een afgesloten garage met beveiliging in Amsterdam Zuid. Het kenteken van de exoot is MS-TL-24 en het framenummer is ZDMD100AA8B000229. Mocht je iets ter ore komen over waar deze motor zich zou kunnen bevinden, neem dan s.v.p. zo spoedig mogelijk contact op met Ducati North Europe (tel. +31 (0)70-301 7399).
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer thuis, 2de selectie dag bij de ns in Amersfoort 9.00 aanwezig zijn lekker op de brommer gestapt natuurlijk:P
Ik weet niet wat die mensen in mij zien maar ik mag 1september beginnen standplaats zwolle.
Dus tot die tijd genoeg tijd over.
Yup niet zo ver idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]gelukkig lekker dichtbij voor je
feliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:59 schreef Geerd het volgende:
Yup niet zo ver idd.
wtfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Cageon het volgende:
Staal/alu vijsel in de olie en olie filter...
Aan een monteur laten zien moet het in de gate houden.
Maarja, niet zo'n lekker gevoel nu
Morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
feligeloof ik
![]()
morgen rijden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Cageon het volgende:
feli geerd!
nou.. minder nieuws van de TLR.
scoolquote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=sabra&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.329173,4.564819&ie=UTF8&t=h&z=17&iwloc=addrquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
scoolhad jij nou een mooie route of was het niks
![]()
ik ga trouwens eerst langs Sabra, kunnen we evt ook wel heen via de lekdijk
Vage shit man minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Cageon het volgende:
graag niet te vroeg anders moet ik nu nog de kuipen erop schroeven...
maareuhm olie pijl was OK ja.
Goed advies.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Cageon het volgende:
feli geerd!
nou.. minder nieuws van de TLR.
13.30 @ domequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OKm off voor nu ff
lees later wel wat het plan is
En nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef ikookhier het volgende:
Heb vandaag mn auto laten afkeuren![]()
![]()
/TVP
Staat i in mn tuin verder weg terottenquote:
Zal het balkenende even voorstellenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een auto jatten en claimen dat het beter is voor de leegstand
Rijopleiding tot wat!?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:36 schreef BazzieK het volgende:
Rijopleiding gehaald met complimenten van de examinator, helemaal gek geworden daar
Rodeoclownquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rijopleiding tot wat!?![]()
Congrats iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ruim honderdduizend Nederlanders rijden apk-loos rond. Dusz.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef ikookhier het volgende:
Heb vandaag mn auto laten afkeuren![]()
![]()
/TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chrysler Stratus kopen?![]()
Die spoiler.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef bvvt het volgende:
BRNO stond in iedergeval 100% correct op de server. Voor wie het had willen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ruim honderdduizend Nederlanders rijden apk-loos rond. Dusz.![]()
Zou liever je Corsaro kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chrysler Stratus kopen? [ afbeelding ]
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die spoiler.![]()
![]()
Ftp programma zei het al, Winrar zegt het, Nero doet het er niet mee.
Ik ga zo weer ff naar boven. Repareren.![]()
![]()
ik ben em zelf ook ff aan het downen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:![]()
OPM en Cageon hebben al gekeken, dus dat lijkt me duidelijk.
Maar Ftp moet goed zijn, en drie keer helemaal.![]()
![]()
Tot en met 32 ging het overigens goed.En de schijf heeft nog 20 Gb over.
![]()
![]()
Snap jij het wel..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
OPM en Cageon hebben al gekeken, dus dat lijkt me duidelijk.
Maar Ftp moet goed zijn, en drie keer helemaal.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tot en met 32 ging het overigens goed.En de schijf heeft nog 20 Gb over.
Lutser
Gewoon payservertje nemen.W0ei ?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Allesis te koop.
Maar wees reël.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ztje gaat niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie weet
Pax & Pry Free download![]()
Nee, snap er geen ruk van.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef M3rcury het volgende:
Snap jij het wel..
Lutser
Gewoon payservertje nemen.
![]()
![]()
![]()
Bijvoorbeeld jarenlang succesvol van die appels verkocht voor Steve J, maar ik doe maar wat en niemand merkte het. Net als het motorrijbewijs. Moet ik toch ook nog eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z1?quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 22-08-2008 00:08:12 ]![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
RodeoclownWat denk je zelf
Bedankt iig!![]()
![]()
Plieziemotor?![]()
Jonge! Ik weet het echt niet.
Sowieso schrijf je zo.![]()
nix mis met mijn servertje hoor......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Snap jij het wel..
Lutser
probleem zit vaak in de thuis verbinding
wb heeft chello. tsja, wat wil je.........Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Jah want op een politiemotor heb je een ander rijbewijs nodig dan een normale motor....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Plieziemotor?![]()
Jonge! Ik weet het echt niet.
Auto hochstwahrscheinlichSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Snap jij het wel, gaat over FTP en niet met nieuwsgroepen....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Snap jij het wel..
Lutser
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Komt die meet morgen ook nog in de omg. Hattem, of Zwolle
Stop
Blitse motor man!![]()
dat zal het wel geweest zijn. dat hij dacht dat WB van news server zat te leechen, tsja, daar gebruik je leechftp ook voor misschien?????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Snap jij het wel, gaat over FTP en niet met nieuwsgroepen....
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ik download altijd met newsbin...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat zal het wel geweest zijn. dat hij dacht dat WB van news server zat te leechen, tsja, daar gebruik je leechftp ook voor misschien?????
Stop
Blitse motor man!![]()
Nee, ik ben niet zo slimquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Snap jij het wel, gaat over FTP en niet met nieuwsgroepen....
W0ei ?![]()
Ach jochie, ik wilde je niet pesten hoorquote:
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach jochie, ik wilde je niet pesten hoor
![]()
W0ei ?![]()
ga lekker ergens anders bijdehand doen met je MF mentaliteit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Snap jij het wel..
Lutser
Gewoon payservertje nemen.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
maybequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
Komt die meet morgen ook nog in de omg. Hattem, of Zwolle
wil je fiets nu wel is zien
nu pitten
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
ehhh, wb ligt aan jouw PC/internet verbinding hoor........
mijn download is probleemloos geweest......Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Mja iets verder uit de buurt is ook geen probleem hoor, maar arnhem is toch wel weer ver zegmaar....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
maybewil je fiets nu wel is zien
nu pitten
Volgens mij heb je mn nummer wel ofniet?Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Dat ja +1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders bijdehand doen met je MF mentaliteit.
Stop
Blitse motor man!![]()
Meet ook nog in de buurt van Alkmaar![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Snap jij het wel..
Lutser
Gewoon payservertje nemen.M
F
er
iets verder uit de buurt ook geen probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef ikookhier het volgende:
![]()
weet niet eens of ik er wel bij ben morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
Geen probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]M
F
er
[..]
iets verder uit de buurt ook geen probleem![]()
weet niet eens of ik er wel bij ben morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
He! Rib ik heb hier een auto te koop die bij je motor pastquote:![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef Worldbeater het volgende:quote:Gestolen motor
Is dat even een sophisticated Italiaanse track & trace oplossing![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He! Rib ik heb hier een auto te koop die bij je motor past![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: