details zijn nnbquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:
weer zo'n fucking eind cruizen, zonder overnachting
quote:
Ok, dus jij trakteertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Goeie TT
[..]
details zijn nnb
[..]![]()
ipv mijn dagen op Zvoort
http://maps.google.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik moet ook weer eens rijden![]()
Moet toch echt is een keer een leuke weg hier in de buurt vinden
Richardgie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:10 schreef King-Kurt het volgende:
BTW....Mijn Beemert...
[ afbeelding ]
Welke. Offeeee.quote:
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.quote:
moet eerst nw bandje, daarna kan ik weer rijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
owja en meeten met geerd vandaag / morgen![]()
Ja, alleen is het daar nog best lastig vind ik om te zien wat nou een leuke weg isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/![]()
[..]
Richardgie.![]()
[..]
Welke. Offeeee.
[..]
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.
jij weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:15 schreef M3rcury het volgende:
HOI!
TLR uit de verzekering?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je bent addictquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
OP, Cageon. BRNO al afgespeeld?![]()
Ik kom niet verder dan ronde 17.
Verzekering op t circuit is wat overbodig, niet?quote:
quote:
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.
Konnie vinden.![]()
Maar moet ff wachten, want 32 tot en met 68 was inmiddels herstart met downloaden.![]()
Geerd is wat anders aan het doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en heb nog niks gezien van Geerd
Dat was vast wat sneller geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef Cageon het volgende:
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.
en alles laten repareren
daarna de handel uitpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er al eentje in het echt gezien. Zoek de verschillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff teruggebladerdvolgens mij is het een teringbeest Geerd
![]()
inwijding met de vaste clan is wel een verplichting
Yeah, moest aan je denken toen ik hem poste.quote:tot slot best wel yhammie
[ afbeelding ]
onee tis un Ondazal dus idd ook onderhuids wat pimbigs kunnen gebruiken
Van de week met opa gevaren, heeft al dertig jaar een Valkvlet van ongeveer 15 meter lang.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Cageon het volgende:
zo 4l vol syntheet, olie filter en 5.1 remolie binnen.
ff knutselen, na de circuitdag kleppen stellen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt er al eentje in het echt gezien. Zoek de verschillen.![]()
heeft in de verte wel wat weg van mijn fighterquote:Yeah, moest aan je denken toen ik hem poste.![]()
alles na de Corsaro is een domperquote:125 pk.Koppel.
Hoge toeren.
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alles na de Corsaro is een domper
quote:Desmosedici gestolen
Hij zal wel niet snel op Marktplaats of een dergelijke veilingsite te koop worden aangeboden, maar houd toch even extra goed je ogen open. In de nacht van woensdag zes op donderdag zeven augustus is namelijk deze exclusieve Ducati D16RR Desmosedici gestolen uit een afgesloten garage met beveiliging in Amsterdam Zuid. Het kenteken van de exoot is MS-TL-24 en het framenummer is ZDMD100AA8B000229. Mocht je iets ter ore komen over waar deze motor zich zou kunnen bevinden, neem dan s.v.p. zo spoedig mogelijk contact op met Ducati North Europe (tel. +31 (0)70-301 7399).
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer thuis, 2de selectie dag bij de ns in Amersfoort 9.00 aanwezig zijn lekker op de brommer gestapt natuurlijk:P
Ik weet niet wat die mensen in mij zien maar ik mag 1september beginnen standplaats zwolle.
Dus tot die tijd genoeg tijd over.
Yup niet zo ver idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]gelukkig lekker dichtbij voor je
feliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:59 schreef Geerd het volgende:
Yup niet zo ver idd.
wtfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Cageon het volgende:
Staal/alu vijsel in de olie en olie filter...
Aan een monteur laten zien moet het in de gate houden.
Maarja, niet zo'n lekker gevoel nu
Morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
feligeloof ik
![]()
morgen rijden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Cageon het volgende:
feli geerd!
nou.. minder nieuws van de TLR.
Staal/alu vijsel in de olie en olie filter...
Aan een monteur laten zien moet het in de gate houden.
Maarja, niet zo'n lekker gevoel nu
scoolquote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=sabra&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.329173,4.564819&ie=UTF8&t=h&z=17&iwloc=addrquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
scoolhad jij nou een mooie route of was het niks
![]()
ik ga trouwens eerst langs Sabra, kunnen we evt ook wel heen via de lekdijk
Vage shit man minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Cageon het volgende:
graag niet te vroeg anders moet ik nu nog de kuipen erop schroeven...
maareuhm olie pijl was OK ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |