Je hebt precies wel iets tegen Sittard he, ooit eens een vriendje van daar gehad dat je gedumpt heeft ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:57 schreef Buschetta het volgende:
Sittard.
Kon 2 verenigingen vinden die in 2005 zijn opgericht ofzoWaarvan 1 van een sporthogeschool.
De ander http://www.hestus.nl/forum/ heeft precies 71 postsEn laatste bericht is 2006.
Waarschijnlijk 2 leden ofzo. Sittard is echt zo'n dorp dat in alles faalt. En kom niet aan met "stadsrechten" dat maakt een dorp nog geen stad.
Wie heeft het hier over het mannencorps? Het topic begon met een waargenomen groep randjeugd met luiers in Sittard en nu gaat het al over het corps.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een verkeerd beeld van het mannencorps denk ik. Ik denk dan altijd aan die kereltjes in pak, met gegelde haren en een biertje in de hand die met z'n allen in een (mannen)kroeg staan te schreeuwen. Vaak hebben ze namen zoals diederik-jan, stefan-pieter etc.
Maar ik zal het wel bij het verkeerde eind hebben.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:47 schreef Nobu het volgende:
Eigenlijk zou de klacht natuurlijk moeten zijn : cursisten die zich student wanen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:30 schreef RozeAnjer het volgende:
Jongens, jongens, met al dat geneuzel wordt de aandacht van de werkelijke discussie afgeleid
[..]
Pool slaat met de eerste post gelijk de spijker op zijn kop![]()
[..]
Biels weet ook hoe de zaak in elkaar steekt![]()
Om de boel even samen te vatten:
HBO_!
Zou iemand deze post voor mij kunnen vertalen ? Ik zie dat het een reactie is op een post van mij door de quote maar heb geen idee wat deze buitenlander bedoeltquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef osmo het volgende:
[..]
Je hebt precies wel iets tegen Sittard he, ooit eens een vriendje van daar gehad dat je gedumpt heeft ofzo?
Wageningen is ook niet echt een serieus corps.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over het mannencorps? Het topic begon met een waargenomen groep randjeugd met luiers in Sittard en nu gaat het al over het corps.![]()
Tussen Sittard en het eerste de beste serieus te nemen corps (dus niet Eindhoven/Tilburg/Nijmegen/Maastricht) ligt minstens zo'n honderd mijl.
God, als ik iets irritant vind, is het wel zo'n groepje dat niet beseft dat niemand behoefte heeft aan gebral in het openbaar, en evenmin aan het zien van die oerlelijke kledinglijn.quote:lopen in studentikoze outfit over straat
Alsof je je iets van burgers aan moet trekken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
God, als ik iets irritant vind, is het wel zo'n groepje dat niet beseft dat niemand behoefte heeft aan gebral in het openbaar, en evenmin aan het zien van die oerlelijke kledinglijn.
Burgersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof je je iets van burgers aan moet trekken.
Quint.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kneusjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Lyzio het volgende:
Moest bij de TT direct aan de Lullo-reeks van Jiskefet denken. Wat was dat geweldig.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat gebeurt al niet meer sinds '98quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef DurQ het volgende:
Pauperstudenten die 3 Lacoste polo's over elkaar heen dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |