Nee, eerst nog de Paralympics.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Karina het volgende:
De aanstekers kunnen nog niet worden besteld, hopelijk binnenkort!
Oh jammer nou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, eerst nog de Paralympics.
Pas half september komt het weer zo'n beetje op gang.
Wanneer verzonden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn Super Mario sleutelhangers nog steeds niet ontvangen. Ik heb zojuist maar een ticket aangemaakt (het gaat maar om 4,30 euro, maar toch, ik wil ze hebben).
Wanneer je het als gift hebt laten versturen en geen rare dingen zoals messen of aanstekers heb besteld hoef je je niet druk te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Komt allemaal door die rotspelen
Leuk om naar te kijken op TV, maar niet zo leuk dat ik dan langer moet wachten op pakjes van DX!
Als ze maar komen, want de douane keek mee tijdens de OS...
10 augustus verzonden, wel al een mailtje terug ontvangen, dat het soms wel 3 weken kan duren met de post, ik blijf dus maar wachten. En.. oepsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wanneer verzonden?
En DX is niet altijd het goedkoopst!Kijk maar!
[ afbeelding ]
Ik was daar ook al over aan het denken, maar dan wel de iets duurdere, uitgebreidere (wel veel moeilijker om te leren vliegen) bijv. deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 maar nu zag ik bij Conrad bijvoorbeeld een model dat exact hetzelfde uitzag en dezelfde specs had voor ¤ 84,99, toch goedkoper dan DX...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit er aan te denken een R/C Helicopter te kopen, ik heb er nog nooit mee gevlogen en ik wil beginnen met een niet al te dure.
Suggesties?
Bij DX is ie 80 euro en bij Conrad 85 dus Conrad is goedkoper?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik was daar ook al over aan het denken, maar dan wel de iets duurdere, uitgebreidere (wel veel moeilijker om te leren vliegen) bijv. deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 maar nu zag ik bij Conrad bijvoorbeeld een model dat exact hetzelfde uitzag en dezelfde specs had voor ¤ 84,99, toch goedkoper dan DX...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij DX is ie 80 euro en bij Conrad 85 dus Conrad is goedkoper?![]()
En zo'n 80 euro ding is niets voor hem denk ik, hij zegt dat ie wilt beginnen met een niet zo dure.
Aangezien de oplader 100-240 Volt is kan je gewoon zo'n convertorplugje kopen van 70 eurocentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow wachtMaar ja, voor zo'n klein verschil zou ik 'm dan toch niet bij DX kopen, aangezien je er daar nog een Europese adapter bij moet kopen (afgaande op de foto's dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |