SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbeterd zijn leven op FOK!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:51 schreef tard het volgende:
Kijk dan, GADVERDAMME
Nee knap is ze niet, maar lelijk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet eerlijk zeggen.... ik vind duffy prettig!
Shit ja..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]:S
![]()
uit jouw toetsenbord zo'n opmerking?
Naja... vrouw vrouw...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit ja..
schrik er zelf ook van
Ik ben een vrouw, ik moet beter weten
Ja okequote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Naja... vrouw vrouw...
Hooguit meisje
moeten jullie maar geen linkjes in de SC plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:06 schreef slindenau het volgende:
Shit, nu heeft BobbyB dit topic gevonden.
wehehe...quote:
jij hebt een grote neus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |