...the fuckquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ruig!!!
De maan is trouwens rood door dat kankervulkaanstof van die vulkaan in alaska.
Succes.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom zo naar jou goed?
Eerst ff wat spannends aantrekken
Ligt eraan wat ik uitvreetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Krijgen we dan spicy foto's van jou te zien?
Ik heb ff gekeken, maar ik zie niks bijzonders. Of moet ik mn lenzen in doen, zonder zie ik maar tot ongeveer een halve meter scherpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Ook eerst hier vragen en dan pas kijkenTering
Hoe laat Zondag, want overdag ben ik de hele dag crossen op de motorquote:
Ik sta 2 meter achter jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik zie niks bijzonders. Of moet ik mn lenzen in doen, zonder zie ik maar tot ongeveer een halve meter scherp
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe laat Zondag, want overdag ben ik de hele dag crossen op de motor.
Dan weet ik wanneer ik weer thuis moet zijn.
Psst, er is een subtiel verschil tussen "zien" en "scherp zien"quote:
Vanmiddag half 5 is die erquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?
Moet je hem ff bellen. Wat had je trouwens eerst aan je muren hangen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?
Oh wacht, nu zie ik het, Zondag word je 22quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Spannendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef Dynd het volgende:
Ik ga even plasje doen en daarna denk ook slapen.
Hulp nodig?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef Dynd het volgende:
Ik ga even plasje doen en daarna denk ook slapen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef slindenau het volgende:
Bobby zit hier gewoon een beetje Duffy linkjes te lurken
quote:
quote:
Ohja, das waar zeg. Alweer op zwart Bobbyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE ENE MODERATOR
Ga je eens wassen dan..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef reetveter het volgende:
Zit er geen mug op mijn kamer, zit er een fucking vlieg
Ik ben benieuwd naar je excuus...quote:
Myyyyyyyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:19 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
That's it, Im going to sleep
Gister Onur Torko op mijn rug laten tattooeren, en ben bang dat die uitvlektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je excuus...
Ben jij niet die ene pizzabezorger?quote:
Zeg ben jij niet die ene?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene pizzabezorger?
Ja, ik bezorg turken op bestelling.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene pizzabezorger?
Eensch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:23 schreef reetveter het volgende:
Wat een kankerstreek dat ze uit het niets ineens de eerste aflevering van Miami ink laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |