Gaat het regenen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef Meddo het volgende:
steeds als ik je zie lopen, dan gaat de hemel een klein beetje open
Dat is inderdaad zijn mooiste nummer!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laat me zien waar ik voor leef
Laat me voelen wat ik geef
één moment, zodat ik weet
dat alles niet voor niets is
dat alles niet voor niets is... geweeeeeest
Dat dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:25 schreef Urquhart het volgende:
In de tijd van Ik leef niet meer voor jou, Binnen, Dromen zijn bedrog was het best te pruimen. Maar de laatste tijd is het echt hopeloos met de beste man.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vindt
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
Marco Borsato is net Kermit de Kikker. Kunnen allebei niets zonder dat ze een hand in hun reet hebben die zegt wat ze moeten doen.
Hij is toch geen slaaf? Hij kan toch wel zeggen, nee, dit liedje vind ik niet mooi genoeg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Ayreon84 het volgende:
Tja, je kunt Marco Borsato wel de schuld geven, maar hij componeert en schrijft zijn eigen muziek niet.
Dus euh, John Ewbank.
Dus als Sjonnie tegen Marco 'spring in de sloot' zegt en Marco verzuipt is het ook Sjonnie's schuld?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Ayreon84 het volgende:
Tja, je kunt Marco Borsato wel de schuld geven, maar hij componeert en schrijft zijn eigen muziek niet.
Dus euh, John Ewbank.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Ayreon84 het volgende:
Dus euh, John Ewbank.
Dan is Sjonnie een held.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dus als Sjonnie tegen Marco 'spring in de sloot' zegt en Marco verzuipt is het ook Sjonnie's schuld?
Hij moet gewoon nummers van Jan Tekstra gaan zingen inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Ayreon84 het volgende:
Dus euh, John Ewbank.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn mooiste nummer!!!
De laatste tijd zeker. Dat Wit Licht was toch ook een gigantische flopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:25 schreef Waaghals het volgende:
hij heeft toch alleen maar kutnummers?
Niet dat dat ooit nog zal gebeuren...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef JanJanJan het volgende:
Hij moet zijn eerste goeie liedje nog maken
Geen idee welk stijltje erger is. Ik krijg van beiden braakneigingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef RealZeus het volgende:
Het is tenminste wel weer een echt Borsato nummer: zo'n zaag-je-pols-door-midden plaat.
Beter dan die vage dingen als "Rood" en de ergste "Wit licht"
Kutkickquote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef paramore het volgende:
Zijn nieuwe cd is erg eentonig.
http://newsweb.wordpress.(...)o-wit-licht-preview/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |