Dat lijkt mij geen wc maar een wastafel. Die fontein aan de muur hangt wel erg hoog. Wellicht een wc voor lange mensen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef k_man het volgende:
Pantertapijt op de trap.
[ afbeelding ]
En inhetzelfde huis deze wc:
[ afbeelding ]
De foto is gewoon vanuit een laag perspectief genomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen wc maar een wastafel. Die fontein aan de muur hangt wel erg hoog. Wellicht een wc voor lange mensen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Letterlijke tekst op Funda: "De vloer in de woning is geheel voorzien van zeer degelijke gemarmerde zwarte hoogglans plavuizen."
[ afbeelding ]
Mijn interpretatie:
Voorzien van prachtigespiegelwand en volledige inrichting waar een woonwagenbewoner jaloers op zou zijn.
[ afbeelding ]
Nogmaals, om te benadrukken hoe prachtig dit is...
[ afbeelding ]
Een "ruime" achtertuin aan het water, alwaar u prachtig kunt uitkijken op alle mensen uit de buurt die de hele dag hun hond laten schijten op dit stukje groen en ondertussen in uw mooie stulpje naar binnen gluren. Terwijl u in tijgerprint gekleed geërgerd terug kijkt door de zwarte vitrages kunt u nog zwaaien naar de mensen die in de bus zitten, die overigens minstens 8 x per uur langs uw huis rijdt...![]()
[ afbeelding ]
Dit is bij mij om de hoek en echt zo verschrikkelijk lelijk... (en duur)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=51d7279d-4d43-428b-9f0b-d0d2bc78fb44&objecttype=DetailKoopObject
Je moet [ img ] tag gebruikenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:24 schreef jolanda_24 het volgende:
euh.... hoe krijg ik een foto toegevoegd??/ Stomme vraag natuurlijk, maar zo te zien lukt het niet...
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Nies het volgende:
Is dit net zoiets als het behang om de kast heen plakken, maar dan met schrootjes om de koelkast![]()
[ afbeelding ]
Mjah.. als je gaat verbouwen... gooi dan die schrootjes er meteen uit. Nu contrasteren die vreselijk met die bouwmarktkeuken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Nies het volgende:
Is dit net zoiets als het behang om de kast heen plakken, maar dan met schrootjes om de koelkast![]()
[ afbeelding ]
WIj hebben ps een nieuwe keuken, en de stucadoor heeft ook alleen maar het zichbare stuk gestuucd. Dus als de keuken er ooit weer iutgaat dan kom je een ongestuucd stukje muur tegen. Vinnik niet zo gek hoor.quote:
quote:In de hoek van de woonkamer bevindt zich de wintertuin
Bijdehantje... een wintertuin midden in je woonkamer die niet eens in de verste verte op een wintertuin lijkt.quote:
Hehe, ik dacht aan een rookruimtequote:
Het is ook wel logisch, maar in dit geval ziet het er niet uit, en ik snap niet dat die makelaar daar een foto van plaatst.... Dat was het meer wat ik bedoelde..quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
WIj hebben ps een nieuwe keuken, en de stucadoor heeft ook alleen maar het zichbare stuk gestuucd. Dus als de keuken er ooit weer iutgaat dan kom je een ongestuucd stukje muur tegen. Vinnik niet zo gek hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |