abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61098937
Rembo..dan moet ik daar maar eens gaan neuzen want ik wet het tot nu toe echt allemaal nog niet. Vind het heel leuk trouwen, maar oook best moeilijk! Te veel keuzes argh
Saartje
pi_61099249
vooral het jurken passen vond ik moeilijk! totdat je de jurk heb dan pas heb je het echte gevoel
tenminste dat had ik
pi_61101019
Oh ik vond het jurken passen geweldig
en je kan van te voren nog zo veel in gedachten hebben, maar je weet pas of het je staat als je het aan hebt. Ik had bijvoorbeeld een champagnekleurige jurk aangeprobeerd omdat ik die op de plaatjes zo mooi vond. Stond me heel ouwelijk en past niet bij mijn huidskleur. Witte romantische jurken bleek ook niet zo mijn ding te zijn terwijl ik ook al had zitten zwijmelen bij sommige jurken van Pronovias enzo.
Toen ik deze jurk paste was het meteen duidelijk dat dit DE jurk was

even zwaaien, ik ga nu naar bed en morgenvroeg richting schiphol voor onze huwelijksreis naar Aruba
pi_61102719
fijne huwelijksreis!
pi_61103556
Octo jullie zagen er echt prachtig uit! En wat goed dat je zo bewust hebt kunnen genieten, was je op de dag zelf nog nerveus? Heel veel plezier op Aruba!!

Ja heb echt n heel erg leuk vrijgezellenfeestje gehad, nu op naar 3 oktober

En idd, wat die jurken betreft, moet t je maar net staan. Ik had op internet echt n droomjurk gezien, maar toen ik m aanhad, voelde ik me net n slagroomtaart Heb uiteindelijk iets totaal anders gepast en die zit helemaal leuk en goed!
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:58:39 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_61104076
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een jurk van Rembo Styling Maneki.
Hey, had jij niet eerst een groene?
Tenminste, dat meen ik me te herinneren op het feestje van Levi...
disclaimer
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:59:09 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_61104089
Ow, en natuurlijk van heel veel harte gefeliciteerd Octo. Je ziet er stunning uit!
disclaimer
pi_61104130
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hey, had jij niet eerst een groene?
Tenminste, dat meen ik me te herinneren op het feestje van Levi...
Ik heb nog nooit in mijn leven een trouwjurk gekocht. En ik betwijfel of ik het ooit ga doen.
Maar Octo had idd eerst een zeegroene. Ook heel mooi. Maar toch van gedachten veranderd.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:02:48 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_61104149
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven een trouwjurk gekocht. En ik betwijfel of ik het ooit ga doen.
Maar Octo had idd eerst een zeegroene. Ook heel mooi. Maar toch van gedachten veranderd.
Ow sorry, niet gezien, ik dacht automagisch dat het Octo zelf was
disclaimer
pi_61104170
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 01:11 schreef octopussy het volgende:

Toen ik deze jurk paste was het meteen duidelijk dat dit DE jurk was
Hij staat ook echt geweldig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61104178
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ow sorry, niet gezien, ik dacht automagisch dat het Octo zelf was
Hehehhehee, dat dacht ik al.
pi_61107593
Mooi hoor Octo,je man ziet er ook mooi uit,leuk vlot pak! Fijne vakantie!
01-08-2008
pi_61112017
Octo je zag er mooi uit! Fijne vakantie op Aruba

Nog even en er gaat weer iemand trouwen hier, en wel: Krupelhintsje
Vrijdag al Al zenuwachtig?
pi_61115732
Fijne huwelijksreis, octo!
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2008 @ 17:51:34 #65
43556 miss_dynastie
pi_61115785
Fijne reis octo!
pi_61147605
Vandaag nog maar 14 dagen en dan is het al zo ver! Het komt zo dichtbij nu. Echt wel spannend!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61149416
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef tessie het volgende:
Vandaag nog maar 14 dagen en dan is het al zo ver! Het komt zo dichtbij nu. Echt wel spannend!
ja nu gaat het echt snel!
nog even en je bent ook getrouwd!
pi_61153444
Prachtige jurk had je aan ooctopussy, je zag er heel stralend uit! Super!

Ik sta hoog in de lijst, nog 5 weekjes
Vandaag ben ik bij de bakker geweest om de bruidstaart te bespreken, en daar gaan we wel uit komen,
En de fotograaf is langs geweest, het is een excollega van me, en nu kent R. d'r ook
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61158507
Ik dacht dat we al lang klaar waren met regelen, maar nu komen er steeds nog van die kleine dingetjes naar boven waar we dan net ff niet aan gedacht hadden enzo. Dus nog even wat dingetjes regelen enzo. Maar ik heb er zooooveel zin in!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61163918
Oh! Hier zijn jullie. Ik was het hele topic alweer kwijt. Ik ga weer lekker verder lezen en lurken hier.

Ik schijn een prijs te hebben gewonnen bij Bruid & Bruidegom magazine Kreeg een brief dat ik gratis naar de love & marriage beurs mag en daar te horen zal krijgen welke prijs ik heb gewonnen, hihi. Zou anders niet gauw naar zo'n beurs gaan, maar als er een prijs aan vast zit...
Gaat er iemand anders naartoe? 20 september in de jaarbeurs.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_61164412
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef innepin het volgende:
Oh! Hier zijn jullie. Ik was het hele topic alweer kwijt. Ik ga weer lekker verder lezen en lurken hier.

Ik schijn een prijs te hebben gewonnen bij Bruid & Bruidegom magazine Kreeg een brief dat ik gratis naar de love & marriage beurs mag en daar te horen zal krijgen welke prijs ik heb gewonnen, hihi. Zou anders niet gauw naar zo'n beurs gaan, maar als er een prijs aan vast zit...
Gaat er iemand anders naartoe? 20 september in de jaarbeurs.
hihi gefeliciteerd! ben wel benieuwd wat je dan gewonnen hebt
pi_61166509
Dankje, ik ook de prijzen gaan van een 'bloementaart' (??!) tot bruidslingerie... en van een Wedgwood schenkkan (wat moet ik daar nou weer mee?) tot een superdeluxe koffie/cappuccino/espresso machine... Ik ga maar uit van het meest onzinnige prijsje dat er tussen staat, dan kan het ook niet tegenvallen, hihi.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_61169074
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:53 schreef innepin het volgende:
Dankje, ik ook de prijzen gaan van een 'bloementaart' (??!) tot bruidslingerie... en van een Wedgwood schenkkan (wat moet ik daar nou weer mee?) tot een superdeluxe koffie/cappuccino/espresso machine... Ik ga maar uit van het meest onzinnige prijsje dat er tussen staat, dan kan het ook niet tegenvallen, hihi.
dan krijg je vast die kan
pi_61171853
Wij gaan misschien ook op de 20e. Onze trouwdatum staat nog niet helemaal vast, maar gaat waarschijnlijk in juni 2009 worden. Zijn nog niet ver met regelen maar gaan vrijdag samen op zoek naar een goede en mooie locatie
O+ 11-06-2009 O+
pi_61176503
Geinig toch Innepin, een prijs incasseren op zo'n trouwbeurs, ga je met je partner of neem je mij mee

Heerlijk hoor, afvinken op het to do lijstje voor de grote dag!

Morgen hebben we een kennismakingsgesprek met de dame van de burgerlijke stand, we hebben oppas voor de kinderen voor onze huwelijksnacht+nog een extra nachtje in de bruidssuite Heerlijk even een paar dagen samen zijn!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')