Hey, had jij niet eerst een groene?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een jurk van Rembo Styling Maneki.
Ik heb nog nooit in mijn leven een trouwjurk gekocht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, had jij niet eerst een groene?
Tenminste, dat meen ik me te herinneren op het feestje van Levi...
Ow sorry, niet gezien, ik dacht automagisch dat het Octo zelf wasquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een trouwjurk gekocht.En ik betwijfel of ik het ooit ga doen.
![]()
Maar Octo had idd eerst een zeegroene. Ook heel mooi. Maar toch van gedachten veranderd.
Hij staat ook echt geweldig!quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:11 schreef octopussy het volgende:
Toen ik deze jurk paste was het meteen duidelijk dat dit DE jurk was![]()
Hehehhehee, dat dacht ik al.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow sorry, niet gezien, ik dacht automagisch dat het Octo zelf was
ja nu gaat het echt snel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef tessie het volgende:
Vandaag nog maar 14 dagen en dan is het al zo ver! Het komt zo dichtbij nu. Echt wel spannend!
hihi gefeliciteerd! ben wel benieuwd wat je dan gewonnen hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef innepin het volgende:
Oh! Hier zijn jullie. Ik was het hele topic alweer kwijt. Ik ga weer lekker verder lezen en lurken hier.
Ik schijn een prijs te hebben gewonnen bij Bruid & Bruidegom magazineKreeg een brief dat ik gratis naar de love & marriage beurs mag en daar te horen zal krijgen welke prijs ik heb gewonnen, hihi. Zou anders niet gauw naar zo'n beurs gaan, maar als er een prijs aan vast zit...
![]()
Gaat er iemand anders naartoe? 20 september in de jaarbeurs.
dan krijg je vast die kanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:53 schreef innepin het volgende:
Dankje, ik ookde prijzen gaan van een 'bloementaart' (??!) tot bruidslingerie... en van een Wedgwood schenkkan (wat moet ik daar nou weer mee?) tot een superdeluxe koffie/cappuccino/espresso machine... Ik ga maar uit van het meest onzinnige prijsje dat er tussen staat, dan kan het ook niet tegenvallen, hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |