Jij hoeft er toch niet voor te juichen als je dat niet wil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Ik snap het echt niet opeens hebben twee chinees tafeltennisters die hun eigen land niet goed genoeg zijn en dus maar Nederlander moeten worden. Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
Maar waarom zou ik in godsnaam moeten juichen voor de afdankertjes van anderen landen ?
hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Racist.
Li Jie en Li Jiao spreken beide Nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Ik snap het echt niet opeens hebben twee chinees tafeltennisters die hun eigen land niet goed genoeg zijn en dus maar Nederlander moeten worden. Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
Maar waarom zou ik in godsnaam moeten juichen voor de afdankertjes van anderen landen ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen en kan zich beter druk maken om belangrijkere zaken.
echt niet , ze proberen het , volgens mij hadden ze nooit de inburgeringscursus gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Li Jie en Li Jiao spreken beide Nederlands.
bettine vriesekoop , enough saidquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef XL het volgende:
Wat denk je.... dat die tafeltennissers hier naartoe te komen om tafeltennisprof te worden![]()
In Nederland kun je met tafeltennis geen droge boterham verdienen hoor
Wat ik er net van hoorde spreekt minimaal 1 van die aardig nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
echt niet , ze proberen het , volgens mij hadden ze nooit de inburgeringscursus gehaald
Mia Audina doet niet eens meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
het is een voorbeeld he klapkutquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen en kan zich beter druk maken om belangrijkere zaken.
maar dat zijn dan ook geen sportieve afdankertje , wtf trots zijn omdat je de nummer 45 van de wereld bentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik er net van hoorde spreekt minimaal 1 van die aardig nederlands.
Ik ken uitkeringstrekkers die slechter nederlands spreken.
Sowieso sinds 1999, ik vraag me af of TS toen al geboren was.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef sp3c het volgende:
beide dames spreken gewoon Nederlands en wonen hier al vrij lang hoor
ik zag voor de Spelen een interview met ze (weet niet of dat degenen zijn over wie het gaat) en ik vond ze wel leuk
ik zal is kijken of ik het nog kan vinden ergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |