abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:57:22 #276
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011060
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is de volgende stap in de misleiding. New Age dingen wetenschappelijk aantonen om het acceptabel te maken voor nog groter publiek. Maar het is valse wetenschap.

Zie ook de club van budapest en world wisdom council. Die doen hetzelfde.
Ja, maar als je behandelt wordt voel je het. Het is dus weldegelijk een aanwezige kracht, en daarmede zou het wetenschappelijk verklaarbaar moeten zijn. Volgens jouw visie zijn het demonen, volgens de mijne energievelden. Demonen zijn net zo min wetenschappelijk als Reiki. Of heeft iemand God al bewezen?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:58:41 #277
34793 neo567
You know who
pi_61011095
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:56 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Best knap, maar wel prima kwalitatief en kwantitatief te beschrijven in een theorie. Net zoals de QF. En in tegenstelling tot Reiki.

En dat geeft niks; ik heb familieleden die aan Reiki doen, en die hebben er echt baat bij. Ik vind het alleen wat vreemd dat zoveel mensen opeens met QF gaan smijten zodra het op dergelijke praktijken aankomt, want het heeft er 0,0 mee te maken. Als ik zeg dat Reiki een vechtsport is, kijken jullie me toch ook raar aan? Of is dat ook een kwestie van interpretatie?
Zou het als vechtsport gebruikt kunnen worden ?
Of kan de liefdes energie niet omslaan in haat-energie ?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:58:52 #278
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011101
quote:

[..]

Best knap, maar wel prima kwalitatief en kwantitatief te beschrijven in een theorie. Net zoals de QF. En in tegenstelling tot Reiki.
Het is nog niet volledig bewezen hoe het werkt inderdaad. Maar er zijn dus beginselen, en daarom vind ik dat het niet per definitie als onzin de prullenbak in geworpen kan worden.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:00:23 #279
224327 SunWu
Qui(s) custodiet ipsos custode
pi_61011137
quote:

[..]

En dat geeft niks; ik heb familieleden die aan Reiki doen, en die hebben er echt baat bij. Ik vind het alleen wat vreemd dat zoveel mensen opeens met QF gaan smijten zodra het op dergelijke praktijken aankomt, want het heeft er 0,0 mee te maken. Als ik zeg dat Reiki een vechtsport is, kijken jullie me toch ook raar aan? Of is dat ook een kwestie van interpretatie?

Haushofer ik wil me gaan verdiepen in natuurkunde, weet je misschien een goed boek om mee te beginnen?
Mijn natuurkunde nivo ligt nog op havo nivo. Studeer namelijk nederlands recht dus heb daar weinig mee te maken
tomorrow I'll change
pi_61011160
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Moest even nadenken wat hierover te zeggen, maar ik denk dat ik wel wat heb.
Er bestaat een hele wijze les, een hele moeilijke ook, die gaat als volgt...

Accepteer het pad van een ander, ook al doet dat pad jou pijn.

Het is een les waar ik ook nog weleens mee worstel, maar het is een hele wijze en een hele goede.
Leren omgaan met het feit dat anderen een heel ander pad kunnen kiezen dan degene die jij als verstandig ziet, soms zelf een weg in kunnen slaan die je totaal niet kan begrijpen, die frusterend is omdat jij bij jezelf denkt oh mijn god wat doen ze nu, het doet me pijn om ze in mijn ogen verkeerd te zien gaan.
Maar het is erg verfrissend als je leert daarmee om te gaan, het te accepteren en dan doet het minder pijn.
Moeilijke les, de ene dag zal het beter gaan dan de andere, maar een les die het waard is om geleerd te worden.
Dat moet ook, ieders wil accepteren. Maar het is moeilijk om geliefden een pad in te zien slaan waarvan jij van overtuigd bent dat het tot slechte zaken zal leiden. Hoe zou jij omgaan als je kind aan de heroïne blijkt te zitten. Dat kan emotioneel veel met je doen op den duur,
pi_61011197
quote:

[..]

In die new age wereld verpsreid men dat om het geloof erin kracht bij te zetten.
pi_61011215
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Het is nog niet volledig bewezen hoe het werkt inderdaad. Maar er zijn dus beginselen, en daarom vind ik dat het niet per definitie als onzin de prullenbak in geworpen kan worden.
Dat zeg je omdat je waarschijnlijk niet begrijpt wat de QF inhoudt. Natuurlijk moet je het niet per direct de prullenbak ingooien. Maar ik heb meerdere keren sites en boeken doorgelezen waar zulke claims worden gemaakt, alsmede al die What The Bleep films gezien. Het is imo niks meer dan borrelpraat.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:04:48 #283
34793 neo567
You know who
pi_61011252
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:55 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wetenschap..
Wat ik zou willen weten is waar de kern-centrale staat van de Reiki energie:

Of is alle stroom naar de aarde "geleid" zoals cryptisch in dit liedje wordt verteld:

donderdag 21 augustus 2008 @ 15:05:13 #284
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011257
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:03 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat zeg je omdat je waarschijnlijk niet begrijpt wat de QF inhoudt. Natuurlijk moet je het niet per direct de prullenbak ingooien. Maar ik heb meerdere keren sites en boeken doorgelezen waar zulke claims worden gemaakt, alsmede al die What The Bleep films gezien. Het is imo niks meer dan borrelpraat.
En ik maar denken dat dat wel klopte vanwege de wetenschappers erin enzo, daar gaat mn wereldbeeld
pi_61011320
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef SunWu het volgende:

[..]

Haushofer ik wil me gaan verdiepen in natuurkunde, weet je misschien een goed boek om mee te beginnen?
Mijn natuurkunde nivo ligt nog op havo nivo. Studeer namelijk nederlands recht dus heb daar weinig mee te maken
Dat ligt er helemaal aan wat voor natuurkunde je wilt gaan begrijpen Je hebt boeken als het "basisboek natuurkunde" ( zoals het "basisboek wiskunde" van Jan de Craats ), je hebt een "natuurkunde voor dummies", en als je het serieus wilt aanpakken kun je university colleges gaan kopen. Het ligt ook grotendeels aan je wiskundige voorkennis. De Feynman lectures zijn vrij prijzig, maar als introductie nog steeds ontzettend goed en volledig, maar daarvoor heb je wel wat wiskundige kennis nodig.
pi_61011340
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Windigo het volgende:

[..]

En ik maar denken dat dat wel klopte vanwege de wetenschappers erin enzo, daar gaat mn wereldbeeld
Ja, ik ben bang dat als je dat soort films serieus nam, je wereldbeeld redelijk aan diggelen ligt nu
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:12:28 #287
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011424
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, ik ben bang dat als je dat soort films serieus nam, je wereldbeeld redelijk aan diggelen ligt nu
Ik was toch al nooit zo'n talent met die dingen Maar goed, ook al is er nog geen verklaringen voor Reiki, ik ben overtuigd dat die zal komen. We hebben tenslotte al zoveel kunnen verhelderen deze eeuw
pi_61011458
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat moet ook, ieders wil accepteren. Maar het is moeilijk om geliefden een pad in te zien slaan waarvan jij van overtuigd bent dat het tot slechte zaken zal leiden. Hoe zou jij omgaan als je kind aan de heroïne blijkt te zitten. Dat kan emotioneel veel met je doen op den duur,
Hmm, ik vind dat een heel slechte vergelijking. Heroine is een tastbare stof, en bewezen slecht voor je. Godsdienst of levensovertuiging is iets spiritueels, onaantastbaar, onbewezen, niet feitelijk.

En uiteraard is het hemelschreiend als je een kind hebt dat aan de heroine zit.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:15:01 #289
34793 neo567
You know who
pi_61011483
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:12 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik was toch al nooit zo'n talent met die dingen Maar goed, ook al is er nog geen verklaringen voor Reiki, ik ben overtuigd dat die zal komen. We hebben tenslotte al zoveel kunnen verhelderen deze eeuw
Mischien kun je een kopje water laten koken in de toekomst met geconcentreerde Reiki (zoals plantgroeimiddel ala pokon geconcentreerd is tegenwoordig) --> zoals in een magnetron

Wat ik wel op tv heb gezien tijdens prime time uur natuurlijk, is dat iemand een glas op afstand uit elkaar liet ploffen, dat was op een vd RTL's meen ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door neo567 op 21-08-2008 15:22:02 ]
pi_61011553
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:15 schreef neo567 het volgende:

[..]

Mischien kun je een kopje water laten koken in de toekomst met geconcentreerde Reiki (zoals plantgroeimiddel ala pokon geconcentreerd is tegenwoordig)
Aaaaaaah, Carrie!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:21:09 #291
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011631
The blind and the dead vind ik toch best behoorlijk onprettig om te zien. Wat een hersenspoeling, vooral aan het begin. Wat die mensen allemaal voor raars uithalen op commando, zogenaamd gevuld met ''de heilige geest. Schockerend.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:24:29 #292
34793 neo567
You know who
pi_61011714
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef Windigo het volgende:
The blind and the dead vind ik toch best behoorlijk onprettig om te zien. Wat een hersenspoeling, vooral aan het begin. Wat die mensen allemaal voor raars uithalen op commando, zogenaamd gevuld met ''de heilige geest. Schockerend.
Wel leuk dat je in dit topic over hersenspoeling begint
Wie heeft de juiste spoeling in handen ?
quote:
Ook is al vele jaren bekend dat een electrische spoel rond een fractuur die niet wil genezen, botgroei en herstel stimuleert.
Raar woord dat spoel, des te vaker je het zegt des te meer russisch het gaat lijken, of afghaans ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door neo567 op 21-08-2008 15:30:12 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:29:28 #293
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011842
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef neo567 het volgende:

[..]

Wel leuk dat je in dit topic over hersenspoeling begint
Wie heeft de juiste spoeling in handen ?
[..]

Da's de eeuwige vraag he
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:31:17 #294
34793 neo567
You know who
pi_61011877
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef Windigo het volgende:

[..]

Da's de eeuwige vraag he
Zo zijn de oor-logen begonnen, en toen kwam er beeld (video killed the radio star = eerste liedje op MTV toch ?)

Oor is deur naar je hoofd om aardse spoeling tot je te nemen, en een log is zoals een logboek

Om gek van te worden
pi_61011946
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef Windigo het volgende:
Dat bedoel ik. Maar het gaat dus nog verder, tot openlijk satanisme midden in de kerk. Dit is geen simpele indoctrinatie, dit is infiltratie en misleiding, demonische bezetenheid in de kerk. Bij strange fire komt op een gegeven moment ook een leuk stukje over kundalini yoga.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:35:23 #296
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61011992
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Maar het gaat dus nog verder, tot openlijk satanisme midden in de kerk. Dit is geen simpele indoctrinatie, dit is infiltratie en misleiding, demonische bezetenheid in de kerk. Bij strange fire komt op een gegeven moment ook een leuk stukje over kundalini yoga.
Ben hem nog aan t volgen

P.S heb je me nou al op msn toegevoegd?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:38:50 #297
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61012101
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Straks een uitgebreidere mening hoor, maar dat gelach werkt op mijn zenuwen zeg
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:56 #298
34793 neo567
You know who
pi_61012343
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Net die schreeuw stemmetjes uit sommige cartoons --> we all go to hell and turn into cartoons
pi_61012348
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Enge vent is dat he.
pi_61012374
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ben hem nog aan t volgen

P.S heb je me nou al op msn toegevoegd?
Ja heb je al toegevoegd, ben nu online. Jij niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')