abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:24:39 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66665769
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, ze kreeg niet te horen dat ze ongeneeslijk ziek was. Ze kreeg te horen dat ze baarmoederhalskanker had. Ze had vlak voordat ze het huis in ging een onderzoek laten doen omdat ze klachten had. De uitslag daarvan kreeg ze dus achter de schermen, en daarna is het voor de schermen idd nog eens gedaan. Toen heeft ze wel het huis verlaten om aan een behandeling te beginnen. Pas recent is het bekend geworden dat ze niet meer te genezen is.
Klein nuanceverschil. Toen was er nog goede hoop zeg maar. Maakt het in mijn ogen minder "erg" wat ze gedaan heeft.
Dat is wel een dikke nuance inderdaad.
Of het "erg" was boeit me niet zo veel, ik vind het vooral verbijsterend dat iemand haar eigen doodvonnis nog eens naspeelt. Nu bleek het -destijds- "alleen nog maar baarmoederhalskanker" te zijn. Dat maakt het iets minder heftig ja. Maar toch.. nog steeds bizar, om te spélen dat je voor het eerst hoort dat je kanker hebt. Wisten de bewoners toen al dat zij het al wist? O, hier zijn vast videobeelden van op tjoep tjoep!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:27:53 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66665924
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:28:15 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66665933
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is wel een dikke nuance inderdaad.
Of het "erg" was boeit me niet zo veel, ik vind het vooral verbijsterend dat iemand haar eigen doodvonnis nog eens naspeelt. Nu bleek het -destijds- "alleen nog maar baarmoederhalskanker" te zijn. Dat maakt het iets minder heftig ja. Maar toch.. nog steeds bizar, om te spélen dat je voor het eerst hoort dat je kanker hebt. Wisten de bewoners toen al dat zij het al wist? O, hier zijn vast videobeelden van op tjoep tjoep!
Die beelden zijn er, vanuit de dagboekkamer. Dat ze het voor die tijd hoorde zijn geen beelden van dacht ik. Maar er zijn natuurlijk wél beelden van die Römertiep bij DWDD
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:30:22 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66666049
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:42 schreef APK het volgende:
Over een hek gaan zeiken tegen iemand die stervende is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:38:30 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66666558
quote:
Ik hoor niet dat ie zegt 'die bitch' maar wel een hoop gebliep.

Je zal het maar te horen krijgen als je terminaal bent en nog een maand te leven hebt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:40:42 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66666740
Het RIP filmpje is er ook al

† In Memoriam † dinsdag 3 maart 2009 @ 20:53:42 #157
128220 Peter6000
pi_66667335
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
Het RIP filmpje is er ook al

Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes.

Beetje luidruchtig-vrolijke muziekkeuze.

Jade zou het zo gewild hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2009 @ 20:55:25 #158
128220 Peter6000
pi_66667404
quote:
Ze straalt een hoop agressie uit in haar lichaamstaal.
Als je die lollie vervangt door een sigaret, lijkt het sprekend Huub.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 21:02:15 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66667658
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar ze is wél een stuk lekkerder dan Lieke!

O nee dat is een ander topic.
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2009 @ 21:03:06 #160
128220 Peter6000
pi_66667690

Schandalig, zo`n haatvideo.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 21:07:23 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66667823
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef Peter6000 het volgende:

Wat RLS-en al niet doen met sommige kijkers hè.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:10:18 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66667905
quote:

Best ziek. En de maker is 16
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:12:24 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66667977
Een van de reacties op dat filmpje:

sicko, how the fuck was u raised. u parents must be the lowest of the low. cancer will almost certainly touch you or a loved one.you will then remember the sick thing u did here. this vid says more about your parents than you.tell them to get of sofa with the beer tins and fags and raise u properly..bet my taxes paid for your sorry upbringing.bet mom and dad never worked in their fucking life.. karma will come arund to you weirdo..god bless jade

Weer die karma die om de hoek komt kijken.
pi_66671650
Ik vind het triest dat iemand van 27 aan kanker overlijd, 2 kinderen achterlaat en dat Oprah en Letterman nu hun best doen om een laatste interview los te pulken.

Ze zal best mediageil zijn maar zo lang de media gebruik van haar maken en haar geld bieden voor haar verhaal maakt zij mooi gebruik van de media, en terecht!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:59:47 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66672800
quote:

Oh, my, god
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66673023
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het triest dat iemand van 27 aan kanker overlijd, 2 kinderen achterlaat en dat Oprah en Letterman nu hun best doen om een laatste interview los te pulken.

Ze zal best mediageil zijn maar zo lang de media gebruik van haar maken en haar geld bieden voor haar verhaal maakt zij mooi gebruik van de media, en terecht!
Euuh word eens wakker?

Deze vrouw is alles behalve zielig en zit wss zelf die prijs op te drijven. Ze deed altijd alles al voor de aandacht en nu zelfs nog meer. Haar bruiloft voor miljoenen laten verslaan, diverse interviews. Het studiefonds van de kids is allang veiliggesteld, maar toch gaat mevrouw door. Dus medelijden met haar is niet nodig, zoals eerder gezegd (en met ieder stukje nieuws wat over haar naar buiten komt voel ik me er meer ingesterkt), het was een aandachtshoer en dat is ze nog steeds. Daar verandert die vreselijke ziekte niks aan... Maar ze had gewoon respectvol kunnen sterven, of haar laatste dagen niet hoeven verdoen met zoiets triviaals, maar zelfs nu is mevrouw nog verslaafd aan de camera's en de aandacht, en brengt ze haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:05:00 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_66673078
quote:

Het zit die buurman wel hoog, dat hekje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:06:45 #168
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_66673140
* Poeke ** mompelt wederom iets over Karma zoals eerder in dit topic en hoopt dat ze niet weer helemaal wordt afgebrand**
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 23:09:25 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66673260
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze had gewoon respectvol kunnen sterven, of haar laatste dagen niet hoeven verdoen met zoiets triviaals, maar zelfs nu is mevrouw nog verslaafd aan de camera's en de aandacht, en brengt ze haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door
Ik vind het wel OK om vooral te doen wat je léuk vindt, als je niet zo lang meer te gaan hebt. En ze is dol op media-exposure.

Maar geeft ze het grootste deel van de dag interviews en heeft ze daarom geen tijd meer voor haar familie? Ik denk dat dit zwaar overdreven is. Maar het bekt wél lekker, ze "brengt haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door".
pi_66673399
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het wel OK om vooral te doen wat je léuk vindt, als je niet zo lang meer te gaan hebt. En ze is dol op media-exposure.

Maar geeft ze het grootste deel van de dag interviews en heeft ze daarom geen tijd meer voor haar familie? Ik denk dat dit zwaar overdreven is. Maar het bekt wél lekker, ze "brengt haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door".
Neuh ik denk serieus dat dat mens het grootste deel v/d dag bezig is met contacten onderhouden, interviews plannen, nadenken over hoe in de media te komen e.d.
Als je ziet hoeveel coverage het hier in NL alleen al krijgt, en in GB lusten ze er helemaal wel pap van, al die tabloids smullen van dit soort verhalen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:14:50 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_66673483
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Loveless85 het volgende:

Neuh ik denk serieus dat dat mens het grootste deel v/d dag bezig is met contacten onderhouden, interviews plannen, nadenken over hoe in de media te komen e.d.
Dat hoeft ze niet zelf te doen, dat doet Max Clifford voor haar.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_66677935
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Vindt je het gek?
Als ik stervende ben aan kanker en verrek van de pijn en ik weet dat ik toch al doodga en mijn buurman
begint te zeiken over een hekje denk ik dat ik serieus die lolly door zijn strot had gedouwd.......

ik word een beetje agressief van Fok.......
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:03:40 #173
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66682904
quote:

Belachelijk!
Ik moet niets hebben van Jade Goody, en ik word er schijtziek van dat het ' nieuws' hier gewoon constant op het journaal komt en alles, maar dit soort haatvideo's gaat toch wel een stap te ver zeg, en dat van een kind van 16.

Erg sneu.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_66683132
Ze is en blijft een tokkie!

Ook "leuk" dat er al een herdenkingsfilmpje is...
pi_66695757
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
Maar dit verhaal heeft wel wat interessante kanten. Hoe ver gaat een RLS-producent? Hoe ver is deze mevrouw bereid te gaan voor geld / roem / aandacht?

PAul Römer klinkt wel als redeljk betrouwbaar ja, die roept dat niet zomaar denk ik.
Nou ja, ik denk dat het voor de hand ligt in het 'Big Brother'-format, om een kandidaat eerst even achter de schermen te vertellen dat er slecht nieuws is, en om dan te overleggen of het slechtnieuwsgesprek mag worden uitgezonden. Dat is ook één van de consequenties van je deelname aan zo'n show: alles wordt getoond. In dit geval had Jade Goody ervoor kunnen kiezen om het BB-huis stilletjes en ongezien te verlaten, dat neem ik tenminste aan, maar op zichzelf is haar beslissing om het telefoongesprek met de arts voor de camera's te voeren niet zo heel vreemd. Vanuit haar gezien, bedoel ik. Een normaal mens zou het niet in zijn hoofd halen, maar een normaal mens zit ook niet in het BB-huis

En meteen ná het telefoongesprek heeft ze alsnog haar biezen gepakt, toch? De schrijnende waarheid had ze uiteindelijk toch wel met de media moeten delen, ze is in Engeland een soort halfbakken beroemdheid tenslotte. Overigens denk ik niet dat het iets uitmaakt of ze direct een doodvonnis kreeg of 'slechts' een kankerdiagnose, want een kankerdiagnose komt altijd keihard aan en voelt sowieso als een doodvonnis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')