Dat is wel een dikke nuance inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ze kreeg niet te horen dat ze ongeneeslijk ziek was. Ze kreeg te horen dat ze baarmoederhalskanker had. Ze had vlak voordat ze het huis in ging een onderzoek laten doen omdat ze klachten had. De uitslag daarvan kreeg ze dus achter de schermen, en daarna is het voor de schermen idd nog eens gedaan. Toen heeft ze wel het huis verlaten om aan een behandeling te beginnen. Pas recent is het bekend geworden dat ze niet meer te genezen is.
Klein nuanceverschil. Toen was er nog goede hoop zeg maar. Maakt het in mijn ogen minder "erg" wat ze gedaan heeft.
Die beelden zijn er, vanuit de dagboekkamer. Dat ze het voor die tijd hoorde zijn geen beelden van dacht ik. Maar er zijn natuurlijk wél beelden van die Römertiep bij DWDDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke nuance inderdaad.
Of het "erg" was boeit me niet zo veel, ik vind het vooral verbijsterend dat iemand haar eigen doodvonnis nog eens naspeelt. Nu bleek het -destijds- "alleen nog maar baarmoederhalskanker" te zijn. Dat maakt het iets minder heftig ja. Maar toch.. nog steeds bizar, om te spélen dat je voor het eerst hoort dat je kanker hebt. Wisten de bewoners toen al dat zij het al wist? O, hier zijn vast videobeelden van op tjoep tjoep!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:42 schreef APK het volgende:
Over een hek gaan zeiken tegen iemand die stervende is.
Ik hoor niet dat ie zegt 'die bitch' maar wel een hoop gebliep.quote:
Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes.quote:
Ze straalt een hoop agressie uit in haar lichaamstaal.quote:
Maar ze is wél een stuk lekkerder dan Lieke!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze straalt een hoop agressie uit in haar lichaamstaal.
Als je die lollie vervangt door een sigaret, lijkt het sprekend Huub.
Wat RLS-en al niet doen met sommige kijkers hè.quote:
Best ziek. En de maker is 16quote:
quote:
Euuh word eens wakker?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het triest dat iemand van 27 aan kanker overlijd, 2 kinderen achterlaat en dat Oprah en Letterman nu hun best doen om een laatste interview los te pulken.
Ze zal best mediageil zijn maar zo lang de media gebruik van haar maken en haar geld bieden voor haar verhaal maakt zij mooi gebruik van de media, en terecht!
Het zit die buurman wel hoog, dat hekje.quote:
Ik vind het wel OK om vooral te doen wat je léuk vindt, als je niet zo lang meer te gaan hebt. En ze is dol op media-exposure.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze had gewoon respectvol kunnen sterven, of haar laatste dagen niet hoeven verdoen met zoiets triviaals, maar zelfs nu is mevrouw nog verslaafd aan de camera's en de aandacht, en brengt ze haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door
Neuh ik denk serieus dat dat mens het grootste deel v/d dag bezig is met contacten onderhouden, interviews plannen, nadenken over hoe in de media te komen e.d.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel OK om vooral te doen wat je léuk vindt, als je niet zo lang meer te gaan hebt. En ze is dol op media-exposure.
Maar geeft ze het grootste deel van de dag interviews en heeft ze daarom geen tijd meer voor haar familie? Ik denk dat dit zwaar overdreven is. Maar het bekt wél lekker, ze "brengt haar laatste momenten liever met de media dan met haar geliefden door".
Dat hoeft ze niet zelf te doen, dat doet Max Clifford voor haar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ik denk serieus dat dat mens het grootste deel v/d dag bezig is met contacten onderhouden, interviews plannen, nadenken over hoe in de media te komen e.d.
Vindt je het gek?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze straalt een hoop agressie uit in haar lichaamstaal.
Als je die lollie vervangt door een sigaret, lijkt het sprekend Huub.
Belachelijk!quote:
Nou ja, ik denk dat het voor de hand ligt in het 'Big Brother'-format, om een kandidaat eerst even achter de schermen te vertellen dat er slecht nieuws is, en om dan te overleggen of het slechtnieuwsgesprek mag worden uitgezonden. Dat is ook één van de consequenties van je deelname aan zo'n show: alles wordt getoond. In dit geval had Jade Goody ervoor kunnen kiezen om het BB-huis stilletjes en ongezien te verlaten, dat neem ik tenminste aan, maar op zichzelf is haar beslissing om het telefoongesprek met de arts voor de camera's te voeren niet zo heel vreemd. Vanuit haar gezien, bedoel ik. Een normaal mens zou het niet in zijn hoofd halen, maar een normaal mens zit ook niet in het BB-huisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
Maar dit verhaal heeft wel wat interessante kanten. Hoe ver gaat een RLS-producent? Hoe ver is deze mevrouw bereid te gaan voor geld / roem / aandacht?
PAul Römer klinkt wel als redeljk betrouwbaar ja, die roept dat niet zomaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |