ze viel vast voor jouw intelligentiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef -SL- het volgende:
O, en ff tussendoor...
Ik heb haar al uitgewoont
Vorig jaar had ik haar gewonnen
-XL-quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
-XL-
![]()
dat was lachen vorig jaar al wist ik gelijk al dat jij zou winnen!!! ik moet die topic weer is bekijken wat de opdrachten toen waren!!
Bespeur ik daar enige jaloezie?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef misteriks het volgende:
[..]
ze viel vast voor jouw intelligentie
Gelukkig nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Viswijfje het volgende:
komt jou naam eigelijk van tarkan??
quote:
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Viswijfje het volgende:
NIEUWE OPDRACHT!!!
Nou wil ik welles weten wat jullie eigelijk zoeken!!
Jullie gaan je ideale vrouw maken!! Bevoorbeeld met paint maar je mag ook stukjes uit bestaande vrouwen knippen!!! je mag er ook bij schrijven maar wel in het plaatje!! de inzending mag 1 plaatje zijn!!!
maak er wel werk van jonges, kantenklare plaatjes van google telt niet!!!
jullie mogen zelf weten of je ze gelijk post met risico of via de pm!!
ik post vanavond ook me ideale jongen als voorbeeld!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.
Bij gebrek aan een leven toch maar een poging gewaagd:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.
Je PM inbox is vol.
ik heb m geleegt hoor!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef Fipotje het volgende:
Ye volhoe moet ik nu me droomvrouw sturen aaargh
Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
7 mannen strijden voor het hart van de veelbegeerde Viswijfje![]()
ze gooien hun uiterlijk, liefde, verstand en charmes in de strijd voor haar hart te veroveren!!
Dit zijn de 7 mannen:
chancard
UnderTheWingsOfLove
Santax
Sequencial
Thrackan
Fipotje
Sphere
RONDE 1
we beginen met kennismaken!!![]()
je krijgt 25 dilemas over wat je de leukste vind en daar moet je uit kiezen!!! antwoord moet je pmen omdat ze anders afkijken!! ik vul de vragen ook in en wie de meeste hetzelfde heeft gaan door!!!
je moet niet invullen wat je denkt dat ik heb gezegd want het gaat om jou smaak!! ik wil een man die goeie smaak heeft!!![]()
Ochtend of avond?
Zwemmen en zonnen!
Nicky of Natalie?
Chocola of dropjes?
ONM of GTST?
Stepup of Honey?
Hotel of kamperen?
Frikadel en kroket?
Tiesto of van Buren??
Winter of zomer?
Expeditie Robison of Temtation Island?
Open32 of Different?
Beyonce of Rhianna?
Bier of mixjes?
Honden of katten?
Fok of hyves?
Bublen of Jumpen?
Nick of Simon?
Pizza of frietjes?
Badpak of bikini?
Sascha of Valerio?
Geer of Goor?
Kerst of sinterklaas?
je bent toch al te laat!!! mischien in 2009 maar dan moet je wel tegen wurm!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je bent toch al te laat!!! mischien in 2009 maar dan moet je wel tegen wurm!!!
je hebt wel een mooie panterquote:
Ik wist wel dat het een babe-magnet zou worden, die mooie zwarte panter!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die bij het zien van dat gezicht van Viswijfje er deze associatie bij maak?
[ afbeelding ]
Ze poeptquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die bij het zien van dat gezicht van Viswijfje er deze associatie bij maak?
[ afbeelding ]
Zolang het er maar niet zo half uit blijft hangen zoals bij goudvissen!quote:
En het opeet, net als goudvissen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het er maar niet zo half uit blijft hangen zoals bij goudvissen!
Onmogelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En het opeet, net als goudvissen.
Hee sletjequote:
sletquote:
Volgens mij hebben wij ook nieren, dus nierstenen kunnen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Ze heeft hoogstens nierstenen. (Kunnen vrouwen dat hebben?)
Waarom post je hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom is dit weer open? Puur omdat het een kloon van een admin is ofzo
dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
Wil jij niet een keer openen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ksst open een nachtbagger om dat te bespreken ofzo.
Verzin zelf eens iets grappigs of sterf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom niet?quote:
Krijg darmwandkanker ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Chancard het volgende:
[..]
Verzin zelf eens iets grappigs of sterf.![]()
Jij bent zo grappig hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Krijg darmwandkanker ofzo.
het is wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik erger me kapot, moet ik niet doen![]()
maakt dit topique toch nog dragelijkquote:
hoezo en waarom moet ik jou gelofen???quote:
Sinds wanneer is loof een werkwoord?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo en waarom moet ik jou gelofen???
draachelijk natuurlijk, stommerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maakt dit topique toch nog dragelijk
Omdat als hij echt jouw man wilt zijn , zou hij allang zijn gekomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo en waarom moet ik jou gelofen???
Heeft die ook al 48 uur gescoord?quote:
VW zoekt iemand die precies zo is als haar.. maar ze snapt niet dat dat niet werkt best wel een beetje zielig (voor d'r)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je weet nu de juiste antwoorden al, zo kan VW geen juiste keuze maken
Ik ben zo zenuwachtig voor de uitslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:54 schreef Viswijfje het volgende:
SOLIDART IK GA ZO ALS JE NIKS HEBT GEPOST ALS IK TERUGBEN VAN MANEGE LIG JE ER UIT!!!!!
Ik ben gewoon een mannetje en ik wil een wijfje vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
en TS moet wel een kloon van een admin/mod zijn, anders was dit nooit tot een reeks gekomen![]()
suc6 TS
sry, ik doelde natuurlijk op Viswijfjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef Chancard het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mannetje en ik wil een wijfje vinden.
Was het leuk, paardrijden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:54 schreef Viswijfje het volgende:
SOLIDART IK GA ZO ALS JE NIKS HEBT GEPOST ALS IK TERUGBEN VAN MANEGE LIG JE ER UIT!!!!!
Het paard vond het ook lekker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Viswijfje het volgende:jaaaa!!!
en straks de uitslag natuurlijk WAT EEN TE GEKKE DAG MAAAN!!!!
maar moet nou eerst eten!! frietjes voor dat ik mooi gereeen heb
Omg ik houd ook van reeënquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Viswijfje het volgende:
frietjes voor dat ik mooi gereeen heb
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omg ik houd ook van reeën
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
op me paard!!! niet op een hert
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:29 schreef RealZeus het volgende:
Maar Visje, jij had toch een vriendje?
Als je een ree op een paard zet? Een soort ezel, maar dan net even anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Huh?![]()
Reeën op je paard? Wat krijg je dan voor beest?
quote:
nee ik heb geen vriend hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef Sphere het volgende:
[..]Maar je hebt dus gewoon een vriend? Waarom dan toch deze wedstrijd?
* Sphere is een beetje in de war
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beste kloon, je moet beter je huiswerk doen.
http://viswijf.hyves.nl/profiel/
prive en fok is verschillend!!! en natuurlijk doe ik welles daten en leuke dingetjes maar hier zoek ik de echte liefde!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beste kloon, je moet beter je huiswerk doen.
http://viswijf.hyves.nl/profiel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |