Ik ben zo zenuwachtig voor de uitslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:54 schreef Viswijfje het volgende:
SOLIDART IK GA ZO ALS JE NIKS HEBT GEPOST ALS IK TERUGBEN VAN MANEGE LIG JE ER UIT!!!!!
Ik ben gewoon een mannetje en ik wil een wijfje vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
en TS moet wel een kloon van een admin/mod zijn, anders was dit nooit tot een reeks gekomen![]()
suc6 TS
sry, ik doelde natuurlijk op Viswijfjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef Chancard het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mannetje en ik wil een wijfje vinden.
Was het leuk, paardrijden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:54 schreef Viswijfje het volgende:
SOLIDART IK GA ZO ALS JE NIKS HEBT GEPOST ALS IK TERUGBEN VAN MANEGE LIG JE ER UIT!!!!!
Het paard vond het ook lekker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Viswijfje het volgende:jaaaa!!!
en straks de uitslag natuurlijk WAT EEN TE GEKKE DAG MAAAN!!!!
maar moet nou eerst eten!! frietjes voor dat ik mooi gereeen heb
Omg ik houd ook van reeënquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Viswijfje het volgende:
frietjes voor dat ik mooi gereeen heb
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omg ik houd ook van reeën
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
op me paard!!! niet op een hert
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:29 schreef RealZeus het volgende:
Maar Visje, jij had toch een vriendje?
Als je een ree op een paard zet? Een soort ezel, maar dan net even anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Huh?![]()
Reeën op je paard? Wat krijg je dan voor beest?
quote:
nee ik heb geen vriend hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef Sphere het volgende:
[..]Maar je hebt dus gewoon een vriend? Waarom dan toch deze wedstrijd?
* Sphere is een beetje in de war
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beste kloon, je moet beter je huiswerk doen.
http://viswijf.hyves.nl/profiel/
prive en fok is verschillend!!! en natuurlijk doe ik welles daten en leuke dingetjes maar hier zoek ik de echte liefde!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beste kloon, je moet beter je huiswerk doen.
http://viswijf.hyves.nl/profiel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |