ze viel vast voor jouw intelligentiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef -SL- het volgende:
O, en ff tussendoor...
Ik heb haar al uitgewoont
Vorig jaar had ik haar gewonnen
-XL-quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
-XL-
![]()
dat was lachen vorig jaar al wist ik gelijk al dat jij zou winnen!!! ik moet die topic weer is bekijken wat de opdrachten toen waren!!
Bespeur ik daar enige jaloezie?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef misteriks het volgende:
[..]
ze viel vast voor jouw intelligentie
Gelukkig nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Viswijfje het volgende:
komt jou naam eigelijk van tarkan??
quote:
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Viswijfje het volgende:
NIEUWE OPDRACHT!!!
Nou wil ik welles weten wat jullie eigelijk zoeken!!
Jullie gaan je ideale vrouw maken!! Bevoorbeeld met paint maar je mag ook stukjes uit bestaande vrouwen knippen!!! je mag er ook bij schrijven maar wel in het plaatje!! de inzending mag 1 plaatje zijn!!!
maak er wel werk van jonges, kantenklare plaatjes van google telt niet!!!
jullie mogen zelf weten of je ze gelijk post met risico of via de pm!!
ik post vanavond ook me ideale jongen als voorbeeld!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.
Bij gebrek aan een leven toch maar een poging gewaagd:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Soory hoor, maar ik ben erg slecht in paint, knippen en plakken. Deze sla ik over.
Je PM inbox is vol.
ik heb m geleegt hoor!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef Fipotje het volgende:
Ye volhoe moet ik nu me droomvrouw sturen aaargh
Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
7 mannen strijden voor het hart van de veelbegeerde Viswijfje![]()
ze gooien hun uiterlijk, liefde, verstand en charmes in de strijd voor haar hart te veroveren!!
Dit zijn de 7 mannen:
chancard
UnderTheWingsOfLove
Santax
Sequencial
Thrackan
Fipotje
Sphere
RONDE 1
we beginen met kennismaken!!![]()
je krijgt 25 dilemas over wat je de leukste vind en daar moet je uit kiezen!!! antwoord moet je pmen omdat ze anders afkijken!! ik vul de vragen ook in en wie de meeste hetzelfde heeft gaan door!!!
je moet niet invullen wat je denkt dat ik heb gezegd want het gaat om jou smaak!! ik wil een man die goeie smaak heeft!!![]()
Ochtend of avond?
Zwemmen en zonnen!
Nicky of Natalie?
Chocola of dropjes?
ONM of GTST?
Stepup of Honey?
Hotel of kamperen?
Frikadel en kroket?
Tiesto of van Buren??
Winter of zomer?
Expeditie Robison of Temtation Island?
Open32 of Different?
Beyonce of Rhianna?
Bier of mixjes?
Honden of katten?
Fok of hyves?
Bublen of Jumpen?
Nick of Simon?
Pizza of frietjes?
Badpak of bikini?
Sascha of Valerio?
Geer of Goor?
Kerst of sinterklaas?
je bent toch al te laat!!! mischien in 2009 maar dan moet je wel tegen wurm!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je bent toch al te laat!!! mischien in 2009 maar dan moet je wel tegen wurm!!!
je hebt wel een mooie panterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |