ja al zoon jaar of 12..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je bent zelf verdomme nog maar net uit de luiers.
Whaha, je haalt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef Poepoog het volgende:
Je maakt wel wat mee zeg tegenwoordig op het VMBO.
vond het wel grappig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:59 schreef DeathProof het volgende:
och meisje toch, wat een indruk kan zoiets op je maken he![]()
nee toevallig niet neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je zit zelf zeker net in de 2e?
Haha je meent het echt he?quote:
Nurds of de puntkaakjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Anniie het volgende:
En tot welke categorie behoor jijzelf?
Wacht, je doet zeker voor het derde jaar achter elkaar de brugklas overnieuw.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Anniie het volgende:
En tot welke categorie behoor jijzelf?
Die heb je op elke middelbare school.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Ja dames en heren het was weer zo ver vandaag:
De brugjes waren voor het eerst op school.
Bij ons op school heb je de :
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nurd's & de gewone.
Dit is 1995 niet meer.quote:
Je bent een paardenkutje dat een abonnement op de Penny heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef superXmacho het volgende:
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nurd's & de gewone
Ik ben geen sletje.
Ben ook geen Kneusje,
Wij hebben geen groot vee Alleen 2 paarden
Ben echt geen gotic.
Ben geen player en geen nurd,
Dus wat blijft der over de normale mensen.
Nee over jezelf kan je dat niet zeggen
gabbers hebben we niet.quote:
Player jij??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
Hey TS!
Ik was vroeger een player
Ik peste altijd iedereen!
zou ik misschien je
msn mogen?
zodat ik je tips kan geven
over hoe het werk
op school?
Ff nieuwsgierig...wat voor voordelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Maar door dat er iets is gebeurt heeft zo wel weer zijn voordelen..
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef Anniie het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Ja heus waar tsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Player jij??![]()
Of heb je wel een ego van hier tot
Ik quote de op wel evenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
En heb me vandaag ook dood gelachen om zoon brugje,
Was een vies lelijk wijf.
Die de hele tijd arogant , agresief aan het doen was naar het broertje van me vriendin.
Ze is 2 koppen kleiner als mij.
Ik zei zo tegen haar: wil je ff op houden ?
Zei ze wrm?
Ik zei toen:Ik waarschuw 3 x.
Zij: En anders.
Ik: als je hem dan nog wat doet heb je ^feest^
Zij: Je bent echt zoon sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen plaste ik echt bijna in me broek.
Toen liep ze weg.
Zei ze zo: Heb er ook al 4 gehad hoor.
Toen zei ik zo : goedzo hoor meid.
Kon niet meer ophouden met lachen.
Tot?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Player jij??![]()
Jos is echt een harde player.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Player jij??![]()
Ik heb zelfs al een aantal keer op F5 gedrukt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen.
Zonde.
Wij hadden heel veel Gabbers op school.quote:
Wauw... Toen al?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
-blabla-
En toen gingen ze maat regelen nemen.
Ja, nu heeft de brug in kwestie, nog 2 kansen om dwars te liggen.quote:
En jij bent echt gewoon..... Geen buitenlander?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wij hadden heel veel Gabbers op school.
En die waren allemaal zwaar rasisties.
Dus kreeg de school een slechte naam.
En geen buitenlanders durfde op onze school te kommen.
Daar in de stad staan meerdere grote scholen.
Een keer gingen de halfe school naar een andere school.
En hebben ze alle deuren gevorceert,
En zijn ze naar binnen gegaan.
Alles wat buitenlander was of leek te zijn,
Hebben ze inelkaar geslagen.
En hakenkruizen enzo op de muren in de school gespoten met spuitbussen.
Dus de halfe school was geschort.
De helft van die lui is nog opgepakt ook.
En toen gingen ze maat regelen nemen.
ja wel regel van de verdedeging's sport.quote:
Wie zijn Qlonue ben jij, pauper?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
Ho!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
Dus de halfe school was geschort.
De helft van die lui is nog opgepakt ook.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
rasisties.
halfe school
gevorceert,
halfe
maat regelen
Mwahahaha, die ken ik ook nog. Je moest zeker aan het einde van die cursus een houten plankje breken of niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja wel regel van de verdedeging's sport.
Je moet duidelijk melden dat je 3 x waarschuwt als je die gene na 3 x waarschuwt op de grond gooit , dan kan je geen straf krijgen.
Want je hebt het duidelijk gemeldt
Terug naar school jij, kssst!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nuErd's & de gewone.
Die de hele tijd arRogant , agreSsief aan het doen was naar het broertje van me mijn vriendin.
Ze is 2 koppen kleiner als dan mij.
Zei ze wrm waarom?
Ik zei toen:Ik waarschuw 3 drie x keer.
Zij: En anders?.
Zij: Je bent echt zoon zo'n sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen plaste ik echt bijna in me mijn broek.
Toen liep ze weg.
quote:
Epic, doe wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Die de hele tijd arogant , agresief aan het doen was naar het broertje van me vriendin.
Te laat![]()
Zei ze wrm?
Zij: Je bent echt zoon sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen liep ze weg.
Gebruikt ze eindelijk dt is het nog fout.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het hoofd is er ook opgeplakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, dat hoofd lijkt er wel opgeplakt.
Dit lijkt me een uitstekend pleidooi voor in de rechtszaal. Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je moet duidelijk melden dat je 3 x waarschuwt als je die gene na 3 x waarschuwt op de grond gooit , dan kan je geen straf krijgen.
NEEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het hoofd is er ook opgeplakt.
Nee.... meen je dat nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wauw. Zoveel spelfouten in zo weinig zinnen, dat moet haast wel een record zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
Indd. Vond het ook een maf dialoog dat die brugmuts tegen die niet-brugmuts zei dat die niet-brugmuts knap was. Want als stoere brugmuts geef je de 'vijand' natuurlijk geen complimentjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Verkapt 'ik-ben-knap' topic.
Laat eens een foto zien? Ik geloof je verhaal namelijk niet zo.
Niks mis met vrouwen uit friesland!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Darklight het volgende:
ze is niet knap, ze heeft een rare kin en komt uit Friesland, zegt genoeg lijkt me
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Lees de "raar uiterlijk" topics in pub maar eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Verkapt 'ik-ben-knap' topic.
Laat eens een foto zien? Ik geloof je verhaal namelijk niet zo.
Jij ook. Verbeter het dan goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Katermeister het volgende:
[..]
Terug naar school jij, kssst!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
En doe inderdaad is meer je best met Nederlands
Nee jij dan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Oh, ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef xyz147 het volgende:
Een meisje met de naam superXmacho, nu krijg ik zo mijn bedenkingen
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef xyz147 het volgende:
Een meisje met de naam superXmacho, nu krijg ik zo mijn bedenkingen
Ouch....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.
Ik gok op een kamper inteelt productquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Katermeister het volgende:
[..]
Ouch....She does exist.... omg.
Gefeliciteerd lullo_de_bullo. U heeft zojuist de fail-post van de dag gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Topicstarter kan zo weer terug naar de brugklas, leer spellen, leer hoe de opmaak van een bericht gaat etcetc,... veel succes met je te zware tas.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Zei ze wrm?
Toen liep ze weg.
Jawel, ik heb haar op Hyves.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig maar dat dit niet echt kan zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
En als je door gaat studeren
Toe maar, wat schuift dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat ik geregeld seks met haar heb.
Is dat niet heel onhandig omdat ze die puntkaak heeft?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat ik geregeld seks met haar heb.
Nee, ik wil geen PUB troep in MyATquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
schopje pub trouwens
¤50 per beurt.quote:
Nee die is heel stoer in een groep van 40 man een politie agent aan het negeren want dat is vet stoer als je in Friesland woont!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef vencodark het volgende:
Waar is de TS trouwens gebleven?
Die brugmuts aan het afranselen ofzo?
Ahja natuurlijk. Ze heeft een reputatie hoog te houden!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:14 schreef error32 het volgende:
[..]
Nee die is heel stoer in een groep van 40 man een politie agent aan het negeren want dat is vet stoer als je in Friesland woont!
Hoe noemen jullie de politie?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:14 schreef error32 het volgende:
[..]
Nee die is heel stoer in een groep van 40 man een politie agent aan het negeren want dat is vet stoer als je in Friesland woont!
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie de politie?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:
Was het brugjequote:Zij: Je bent echt zoon sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Pff, weet je het nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:29 schreef lullo_de_bullo het volgende:
met/op, boeie !
Misschien moet je een hint gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, weet je het nu nog steeds niet?
Wat doen ze daar toch op het VMBO.
Linkje?quote:
Ja hoorquote:
Ze accepteert toch iedereen, hoe meer vrienden hoe meer statusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik 16 was toen ik mijn interesse totaal verloor voor 1ste klassers.
Toen pas?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik 16 was toen ik mijn interesse totaal verloor voor 1ste klassers.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Misschien moet je een hint geven
[Dit programma] is [erg interessant].quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Geloof me, hij weet de fout nu nog steeds niet te vinden hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:49 schreef Xith het volgende:
[..]
[..]
[Dit programma] is [erg interessant].
[Dit] is [dat].
[En doe inderdaad] is [meer je best met Nederlands].
Is of eens is een wezenlijk verschil. En bereid je maar alvast voor op een toekomst op het VMBO.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
Oh, het is mierenneukers, het is geen TT of OP? Ik volgens trouwens de havo
Dat is niet te merken anders, of het niveau van de Havo is drastisch gezakt de laatste jarenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Sorry hoor, maar als je commentaar hebt op iemands Nederlands en dan IS schrijft ipv EENS dan gaat dat toch wel verder dan mierenneukerij; het is deen spellingsfout, maar gewoon een totaal ander, fout, woord gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
Nogal wiedes, het is een moederkoek.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een moederkoek.
Het kind hebben ze weggegooid bij de geboorte.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
Haha wat een geniaal topic dit!! Is dit een grap of is het de bedoeling dat we hier serieus op reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |