quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
rasisties.
halfe school
gevorceert,
halfe
maat regelen
Mwahahaha, die ken ik ook nog. Je moest zeker aan het einde van die cursus een houten plankje breken of niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja wel regel van de verdedeging's sport.
Je moet duidelijk melden dat je 3 x waarschuwt als je die gene na 3 x waarschuwt op de grond gooit , dan kan je geen straf krijgen.
Want je hebt het duidelijk gemeldt
Terug naar school jij, kssst!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Ja dames en heren het was weer zo ver vandaag:
De brugjes waren voor het eerst op school.
Bij ons op school heb je de :
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nuErd's & de gewone.
En heb me vandaag ook dood gelachen om zoon brugje,
Was een vies lelijk wijf.
Die de hele tijd arRogant , agreSsief aan het doen was naar het broertje van me mijn vriendin.
Ze is 2 koppen kleiner als dan mij.
Ik zei zo tegen haar: wil je ff op houden ?
Zei ze wrm waarom?
Ik zei toen:Ik waarschuw 3 drie x keer.
Zij: En anders?.
Ik: als je hem dan nog wat doet heb je ^feest^
Zij: Je bent echt zoon zo'n sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen plaste ik echt bijna in me mijn broek.
Toen liep ze weg.
Zei ze zo: Heb er ook al 4 gehad hoor.
Toen zei ik zo : goedzo hoor meid.
Kon niet meer ophouden met lachen.
quote:
Epic, doe wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Ja dames en heren het was weer zo ver vandaag:
De brugjes waren voor het eerst op school.
Bij ons op school heb je de :
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nurd's & de gewone.
En heb me vandaag ook dood gelachen om zoon brugje,
Was een vies lelijk wijf.
Die de hele tijd arogant , agresief aan het doen was naar het broertje van me vriendin.
Ze is 2 koppen kleiner als mij.
Te laat![]()
Ik zei zo tegen haar: wil je ff op houden ?
Zei ze wrm?
Ik zei toen:Ik waarschuw 3 x.
Zij: En anders.
Ik: als je hem dan nog wat doet heb je ^feest^
Zij: Je bent echt zoon sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen plaste ik echt bijna in me broek.
Toen liep ze weg.
Zei ze zo: Heb er ook al 4 gehad hoor.
Toen zei ik zo : goedzo hoor meid.
Kon niet meer ophouden met lachen.
Gebruikt ze eindelijk dt is het nog fout.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het hoofd is er ook opgeplakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, dat hoofd lijkt er wel opgeplakt.
Dit lijkt me een uitstekend pleidooi voor in de rechtszaal. Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja wel regel van de verdedeging's sport.
Je moet duidelijk melden dat je 3 x waarschuwt als je die gene na 3 x waarschuwt op de grond gooit , dan kan je geen straf krijgen.
NEEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het hoofd is er ook opgeplakt.
Nee.... meen je dat nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wauw. Zoveel spelfouten in zo weinig zinnen, dat moet haast wel een record zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
Indd. Vond het ook een maf dialoog dat die brugmuts tegen die niet-brugmuts zei dat die niet-brugmuts knap was. Want als stoere brugmuts geef je de 'vijand' natuurlijk geen complimentjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Verkapt 'ik-ben-knap' topic.
Laat eens een foto zien? Ik geloof je verhaal namelijk niet zo.
Niks mis met vrouwen uit friesland!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Darklight het volgende:
ze is niet knap, ze heeft een rare kin en komt uit Friesland, zegt genoeg lijkt me
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |