Lees de "raar uiterlijk" topics in pub maar eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Verkapt 'ik-ben-knap' topic.
Laat eens een foto zien? Ik geloof je verhaal namelijk niet zo.
Jij ook. Verbeter het dan goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Katermeister het volgende:
[..]
Terug naar school jij, kssst!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
En doe inderdaad is meer je best met Nederlands
Nee jij dan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Oh, ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef xyz147 het volgende:
Een meisje met de naam superXmacho, nu krijg ik zo mijn bedenkingen
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef xyz147 het volgende:
Een meisje met de naam superXmacho, nu krijg ik zo mijn bedenkingen
Ouch....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.
Ik gok op een kamper inteelt productquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Katermeister het volgende:
[..]
Ouch....She does exist.... omg.
Gefeliciteerd lullo_de_bullo. U heeft zojuist de fail-post van de dag gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Topicstarter kan zo weer terug naar de brugklas, leer spellen, leer hoe de opmaak van een bericht gaat etcetc,... veel succes met je te zware tas.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef superXmacho het volgende:
Ja dames en heren het was weer zo ver vandaag:
De brugjes waren voor het eerst op school.
Bij ons op school heb je de :
Sletjes , kneusjes , boeren , gothic's , player's,nurd's & de gewone.
En heb me vandaag ook dood gelachen om zoon brugje,
Was een vies lelijk wijf.
Die de hele tijd arogant , agresief aan het doen was naar het broertje van me vriendin.
Ze is 2 koppen kleiner als mij.
Ik zei zo tegen haar: wil je ff op houden ?
Zei ze wrm?
Ik zei toen:Ik waarschuw 3 x.
Zij: En anders.
Ik: als je hem dan nog wat doet heb je ^feest^
Zij: Je bent echt zoon sletje , omdat je knap bent hoef je niet zo tegen me te doen.
Toen plaste ik echt bijna in me broek.
Toen liep ze weg.
Zei ze zo: Heb er ook al 4 gehad hoor.
Toen zei ik zo : goedzo hoor meid.
Kon niet meer ophouden met lachen.
Jawel, ik heb haar op Hyves.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig maar dat dit niet echt kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |