CNNquote:From CNN's Al Goodman
MADRID, Spain (CNN) -- A plane belonging to one of Spain's three major private carriers went off the runway at Madrid's Barajas Airport Wednesday, an airport official said.
Smoke could be seen rising from the end of the runway at Madrid's Barajas Airport.
Clouds of gray and black smoke were rising from the site. There are believed to be injuries, the official said.
The incident happened as Spanair Flight 5022 was taking off from the main runway, the official said. It was headed to Las Palmas in the Canary Islands, a more than two-hour flight.
Spanish media reported there were 160 people onboard.
Spanair doet voornamelijk nationale vluchten in Spanje. Het is ook een partner van de Star Alliance.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:46 schreef OA het volgende:
Nog nooit gehoord van Spanair... maar idd hopen dat het meevalt en bij gewonden blijft...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | *************************************** Vliegtuigongeluk luchthaven Madrid *************************************** ` Op de luchthaven van Madrid is een vliegtuig van de luchtvaartmaatschappij Spanair van de startbaan geschoten en in brand gevlogen.Daarbij zijn zeker zeven doden gevallen en twintig mensen gewond geraakt. Waarschijnlijk is één van de motoren vlak voor het opstijgen in brand gevlogen,waarna het vuur zich snel uitbreidde. Het toestel was met 160 passagiers op weg naar Las Palmas op Gran Canaria. |
7 doden tot dusver volgens elmundo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker.
Op CNN.com wordt (nog?) niet over dodelijke slachtoffers gesproken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:05 schreef dmk het volgende:
elmundo zegt dat er 50 doden zijn gevallen![]()
http://www.elmundo.es/elmundo/2008/08/20/espana/1219237335.html
is 2 minuten geleden toegevoegd dus het is erger dan het eerder leek![]()
Toch maar even wachten met conclusies, al is het misschien verleidelijk om ze al te trekken. We weten nog helemaal niets van een oorzaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef dmk het volgende:
en cnn maar volhouden dat er maar 7 doden zijn...
zal wel weer een verrotte md-80 zijn.
ja hoor madrid -gran canaria wordt uitgevoerd door een md-80
... maar niet van Madrid naar Gran Canaria hoop ik voor je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef Fredo55 het volgende:
Fuck man..me brother ging vandaag ook met Spanair.
je hebt gelijk maar die dingen zijn vaak al 20 jaar oud en crashen laatste tijd toch geregeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Toch maar even wachten met conclusies, al is het misschien verleidelijk om ze al te trekken. We weten nog helemaal niets van een oorzaak.
damnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Strani het volgende:
Van wat ik begrijp is het vliegtuig dus in 2 stukken gebroken en begint langzaam aan ook het gras in de omgeving vlam te vatten dus nu vliegen er ook blus-helicopters rond. Dat maakt het wel heel moeilijk om nog inzittenden te kunnen redden.
Ik vertrek 1 september... Is dit statistisch gezien goed nieuws voor me?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
CNN
Denk je even lekker naar de Canarische Eilanden te gaan.... Maar hopen dat het meevalt.
Kans blijft even groot...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vertrek 1 september... Is dit statistisch gezien goed nieuws voor me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |