Een vrouw die mij een blik Grolsch als een fastball aangooit, daar trouw ik meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef goud een PSP als je van elkaar houd.
Zo'n blik komt hard aan op je koppetjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die mij een blik Grolsch als een fastball aangooit, daar trouw ik mee
Ik vang het gewoon met de hand hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n blik komt hard aan op je koppetjeDaarna doe je alles
Grolschquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die mij een blik Grolsch als een fastball aangooit, daar trouw ik mee
Dan koffie.quote:
Dan is het geen fastballquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vang het gewoon met de hand he
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
Grolsch
Een vrouw die Grolsch voor mij haalt kan opbokken. Geef mij maar Hertog Jan.
Welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het geen fastball
Koffie en Fok!quote:
sjit ik ben ontmaskerdquote:
quote:
tonijnsteakquote:
hij is nu echt onderweg, heb een track & trace codequote:
En dan lees je net dat er een nieuwe psp komtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is nu echt onderweg, heb een track & trace code
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef Ladylike het volgende:
zo... spybot geinstalleerd.. andere shit staat er nu ook op en ben mn spelletjes via mn stick aan het installeren
Leuk om nu eens zelf te bepalen wat wel en niet op dit ding komt
Ik kan dus lekker met de laptop gamen zometeen
boeit me echt niet, ik heb voor 100 euro, een psp van 3/4 jaar oud, met een spel erbij, dat het een fat is, helaas pindakaas, al die extra aansluitingen en dingen zijn echt niet boeiendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan lees je net dat er een nieuwe psp komt
Niet boeiend voor de rest, het scherm is al prima en een ingebouwde mic heb ik niet nodig
Verslag? Ze kijken geen Dr. Phill op mn werk.quote:
Over die afgezakte broeken die nu in Dallas verboden zijn. Dus al die negers aan het rellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verslag? Ze kijken geen Dr. Phill op mn werk.
wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over die afgezakte broeken die nu in Dallas verboden zijn. Dus al die negers aan het rellen
ik zeg laat de blanke politie agenten maar binnen komenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over die afgezakte broeken die nu in Dallas verboden zijn. Dus al die negers aan het rellen
Een vrouw met een stickquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef Ladylike het volgende:
zo... spybot geinstalleerd.. andere shit staat er nu ook op en ben mn spelletjes via mn stick aan het installeren
Leuk om nu eens zelf te bepalen wat wel en niet op dit ding komt
Ik kan dus lekker met de laptop gamen zometeen
Tattoo aanbetalenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:53 schreef Ladylike het volgende:
ik ben even naar de friture en de tattoo van mn vent aanbetalen
ja moest ik ookquote:
even op de grill wat sla en rijst erbijquote:
Heel erg lekker jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
even op de grill wat sla en rijst erbij
Ga maar weer naar dat dameshockey kijkenquote:
quote:
Whehehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |