6 gewonequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Opscheptopic![]()
4 gewone, 2 reddend zwemmen, 2 snorkelduiken
Niet op AL mijn systemenquote:
maximaal 6quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Klonk het volgende:
kunstzwemdiploma's wist uberhaupt niet dat die dingen bestonden
Ik kan mijn duikgear onder water aan trekken, inclusief de fles pas open gooien als ik klaar benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik ben wrs de enige die kunstzwemdiploma's heeft
[/opschepmode uit]
Ik vind dat er ook stationsnaambordjesschietdiploma's moeten komen (wie was daar nou net met die 3 keer woordwaarde?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik ben wrs de enige die kunstzwemdiploma's heeft
Doen "we" goedquote:
heb je het over mn sms??quote:
eigen kampioenschappen verzinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook stationsnaambordjesschietdiploma's moeten komen (wie was daar nou net met die 3 keer woordwaarde?)
Ja juist jaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja juist ja
Er gaan tientallen reeksen kapot aan "kliekjesvorming", en dit is normaal?
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja juist ja
Er gaan tientallen reeksen kapot aan "kliekjesvorming", en dit is normaal?
Hier valt het zeker mee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
en de enige kliekjes hier zijn de kliekjes van Fha als ze weer eens geen zin heeft om te koken
Jaloers?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezen
L-loze kliekjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En soms zie ik ook L-loze kliekjes hoor!!!!
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijktquote:
wat een stappen zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
ah die maffe jamaicaan is aan de beurt
Als je vriendin in je telefoon kijkt, moet het eigenlijk je vriendin al niet meer zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijkt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die smsjes is nog nix vergeleken met de rest
[..]
Ja kiekjes
zal lastig gaan, zelfs ik weet niet waar mijn mobieltje isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijkt.
vraag je vriendin maar eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal lastig gaan, zelfs ik weet niet waar mijn mobieltje is
Je moet niet alles verklappenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die smsjes is nog nix vergeleken met de rest
Ik heb ook mijn kleuterbrevet nog gehaaldquote:
Vliegtuig van de baan, er zijn doden (21 tot nu toe)quote:
Schoenstrikdiplomaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn kleuterbrevet nog gehaald.
Waar???quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vliegtuig van de baan, er zijn doden (21 tot nu toe)
Die ookquote:
ban the fuckersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezen
Tafeldiplomaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Die ook. Maar geen tafeldiploma hier
![]()
.
Je bent gewoon jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |